petak, 11. prosinca 2015.

Beauty UK Lips Matter tekući ruževi



Postoje određeni tipovi proizvoda koje svi brandovi imaju u asortimanu i nije toliko teško pronaći onaj koji će nam odgovarati. S druge strane, ponekad se pojave prave male kozmetičke egzotičnosti koje naručujemo izvana na neviđeno jer u lokalnim drogerijama i parfumerijama nije moguće pronaći ništa slično, a da je kvalitetom prihvatljivo. Takav je slučaj s popularnim mat tekućim ruževima. Ima ih još uvijek samo dio brandova i obično im se može pronaći barem jedan veliki nedostatak. Oni najbolji i s najinovativnijim nijansama obično su skupi i prokleto nedostupni, a za one dostupnije obično se utvrdi da zapravo nisu mat, da nisu postojani koliko bi trebali biti, da stravično isušuju usne ili se pak ružno skidaju u krpama.

Zahvaljujući Maji s bloga Šminkoholičarke otkrila sam fenomenalne tekuće ruževe koji su odnedavno dostupni na našem tržištu i meni su među najboljima koje sam probala. A probala sam ih dosta – u kolekciji imam Essence, Aura, Sleek, Makeup Revolution, NYX, Makeup Factory i Bourjois mat tekuće ruževe. Ne znam (još) kakvi su famozni Anastasia Beverly Hills, Kat Von D i Lime Crime tekući ruževi, tako da uzmite u obzir da vjerojatno još nisam isprobala najbolje. :)




Istina je da s mat tekućim ruževima treba znati i imati malo strpljenja prilikom nanošenja. Ponekad ih je potrebno nanijeti u dva sloja kako bi nanos bio pun i ujednačen. Ne bi trebalo spajati i pritiskati usne onih nekoliko trenutaka dok se tekući ruž suši – treba pustiti da se taj proces završi bez našeg pipkanja. Osim zbog svog finisha, mat tekući ruževi omiljeni su zbog postojanosti koja ih krasi. Jednom kad se ruž osuši i fiksira na usnama, mirni ste barem nekoliko sati, ponekad i cijeli dan, ovisno o tome koliko jedete i pijete. Loša strana gotovo svih postojanih mat ruževa jest to što isušuju usne. Najgori su oni koji se nakon nekoliko sati toliko skrute na usnama da se gule u krpama, što izgleda grozno. Ali danas više nećemo o lošim tekućim ruževima. :)

Beauty UK Lips Matter Velvet Matte Lip Creams dolaze u klasičnom pakiranju poput sjajila. Same nijanse kroz pakiranje se vide odlično, a pošto su predivne, pakiranje čine vrlo atraktivnim i super je vidjeti nekoliko primjeraka na okupu. :) Aplikator je normalan, spužvast, prilično malen i precizan, tako da nekima neće biti potrebno dodatno obrubljivanje usana olovkom. Ja ipak volim dodati taj korak jer mi pomaže da dobijem što precizniji rub. Miris je ugodan, nazvala bih ga voćnim. Tekstura ovih mat ruževa tekuća je, ali prilično gusta i vrlo kremasta, gotovo na rubu pjenaste – nema govora ni o kakvom razlijevanju ili fluidnosti. Većinu nijansi moguće je nanijeti lijepo i ujednačeno u prvom sloju. Pigmentacija je fantastična. Prvih par minuta nakon nanošenja izgledaju kremasto i dopuštaju popravljanje eventualnih pogrešaka, a potom se suše, fiksiraju i postaju mat.




Trajnost je fenomenalna. Beauty UK mat ruževi u glavnini prežive i ručkove koji se mogu opisati kao pohani, masni i majonezasti. :D Ovisno o nijansi, nakon jela dio uz unutarnji rub usana može izblijedjeti, no sve skupa i dalje izgleda više nego dobro. Ne razlijevaju se oko usana, a bogata boja na usnama je satima i satima. Bez jela sposobni su preživjeti cijeli radni dan. Nakon puno sati i slasnih obroka možete uživati u lijepom jednoličnom stainu, a možete i obnoviti sloj ruža kako biste osvježili cjelokupni dojam. Ipak, nemojte dodavati slojeve više puta bez skidanja jer to ni na jednom mat ružu neće izgledati dobro. Jedno obnavljanje bez skidanja ovi ruževi podnose, a pri sljedećem bih ipak preporučila da prvo skinete ostatak pa tek onda nanesete novi sloj. Ovi ruževi, kao i svi matići, najbolje izgledaju na njegovanim i glatkim usnama, stoga preporučujem prethodno korištenje balzama. :) Suhe dijelove naglašava mi samo najsvjetlija nijansa koju imam, Mauve Your Body, i to ako je ne nanesem pažljivo i uz korištenje balzama. Super je to što mi ne isušuju usne i nema govora o tome da se krune i skidaju u krpama. Osim ako naslažete pet slojeva jedan preko drugoga. :D Meni su ugodni na usnama (za razliku od velikog broja mat ruževa) i rado ih nosim. <3 Najbolje ih je odstraniti dobrom micelarnom otopinom ili dvofaznim skidačem šminke jer ovi se malci tvrdoglavo drže na usnama i odbijaju uklanjanje vodom ili nekim blagim sredstvom.

Dostupno je osam nijansi, a ja sam zasad odabrala tri. Raspon nijansi kreće se oko divnih crvenih, mauve i ružičastih, meni su apsolutno sve predivne, no bilo bi odlično kad bi imali i koju nijansu iz nude spektra. Nazivi su im genijalni, a moje su nijanse sljedeće:




Shake Your Plum No. 4 – na meni je ovo predivna tamnija ljubičasto-šljivasta nijansa, jesenska i prigušena. Predivno je kremasta i divno se nanosi. Nijansa ispada jaaako različita ovisno o boji usana, to bi se zapravo moglo reći za sve tri nijanse koje imam, no kod ove je to posebno izraženo.

Wham Bam Thank You Jam No. 5 – vrlo posebna ružičasta koja je pod nekim osvjetljenjima malčice i koraljna, ponekad djeluje fuksijasto, a ponekad pomalo mliječno. Djeluje mi poput onih neobičnih boja koje vidim na Instagramu i poželim ih iste sekunde preseliti na svoje usne. <3 Iznimno je pigmentirana.

Mauve Your Body No. 7 – jedinstvena svijetla, pomalo mliječna ružičasta s nešto mauve i mrvicom nude boje u sebi. Kompleksna, čudi me koliko na raznim djevojkama izgleda drugačije, u rasponu između nježnog i cajkastog. :D Meni se više sviđa kako izgleda u pakiranju i na ruci nego na mojim usnama. :D Ova nijansa pokazuje blagu tendenciju ka neravnomjernom nanošenju i naglašavanju nepravilnosti na usnama, dakle, potrebno joj je posvetiti koju minuticu više prilikom nanošenja.




Sve tri nijanse vrlo su posebne i, kao što sam spomenula, na svakome izgledaju drugačije. Vidjela sam ih na usnama nekoliko drugih blogerica i ponekad je teško povjerovati da je u dva ili tri slučaja riječ o istom ružu. Toliki su kameleoni. Stoga je najbolje da ih potražite i pogledate uživo jer na vama vrlo vjerojatno neće izgledati kao na meni. :) Pretpostavljam da je razlog to što nijedna od ove tri boje nije „čista“, sve su mix različitih tonova i ovisno o boji vašeg tena, kose, očiju i usana prevladat će dojam određene nijanse.




Beauty UK Lips Matter ruževi dolaze u pakiranju od 8 grama, trebalo bi ih potrošiti u roku od 12 mjeseci, a možete ih nabaviti u Kozmu po cijeni od 29,90 kn. Mislim da ćete se složiti sa mnom da je ovo odličan deal. :)

Broj komentara: 28:

  1. Slažem se sa svime što si rekla. :)
    Baš sam prije par sati i sama napisala recenziju o ovim ruževima. :D
    Mauve your body pod određenim svjetlom izgleda baš cajkasto, neon roza. :D
    Ljubomorna sam jer si uspjela uhvatiti shake your plum. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme ne mogu vjerovati da smo isti dan objavile! :D Još sam se čudila kako još nema nijedne recenzije na našim prostorima, a ruževi su divni. Nadam se da ćeš naći Shake Your Plum, istina je da je često nema ali sigurno će nadopunjavati stalak. :)
      Mauve Your Body me šokirala na meni jer je na prvom swatchu koji sam vidjela bila nekako više mauveasta, a manje roza. I onda sam je vidjela na još par cura i shvatila da je stvarno kameleon. :D

      Izbriši
  2. ok prodano morat cu probat bar jednu nijansu :) ova mauve se cini kao najizgledniji kandidat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yup, yup, rekla bih da bi se ovo tebi moglo svidjeti! :D Imaju i par krasnih crvenih, ali su mi ove tri bile zanimljivije. :)

      Izbriši
  3. Ovi novi Freedom lipstick mislim da se zovu melts su isto jako dobri odusevljena sam njima jer za 30-tak kuna oni su savrseni..vec sam kupila 4 nijanse...ove jos nisam probala Al svakako cu si kupit bar dvije nijanse jer ruzeva nikad dosta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh moram i to probati, čitala sam o njima ja mislim kod Stele i Variole. :) Slažem se, ruževa nikad dosta! :D

      Izbriši
    2. Da i ja sam citala recenziju kod njih,i odmah narucila..nisam pogriješila...postojani i pigmetirani

      Izbriši
    3. stvarno super zvuči, naručujem svakako pokoju nijansu :)

      Izbriši
  4. Plum je najbolji! :) <3

    www.blogvivalavida.com

    Poglej i moj blog :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yup, Plum je baš divna i posebna nijansa <3

      Izbriši
  5. Sve tri nijanse su mi predivna i tebi stvarno odlično stoje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 stvarno su pogodili s nijansama!

      Izbriši
  6. uuu plum izgleda predobro :D mislim da mi je vrijeme dignut guzicu i otic na drugi kraj grada koji jedini ima beauty uk stalak jer ovi ruzevi izgledaju genijalno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Digni guzicu, isplati se! :D :D Kad ih vidiš uživo još ćeš se više zaljubiti, trust me :))

      Izbriši
  7. crkla sam na ovo ''cajkasto'' ahahahahaha...nego ovaj wham bam mi se cini kao Golden rose velvet 04, jer isto kao i on je kameleon koji pod različitim svjetom izgleda drugačije, također na različitim usnama izgleda drugačije, a i boja je fuuul slicna skoro pa bi rekla ista ta nekakva roza pomalo koraljna, a nekad kričava..nezz tesko ju je objasnit :D
    a kaj se tice mat tekućih ruževa, dal si probala od ELF-a?
    Ja sam uzela preko iherba čisto iz znatiželje i mogu ti reći da se nisam pokajala, a o cijeni da ne pričam - prava sitnica :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima dosta takvih ruževa, primjećujem to kad šminkam cure - ono što je na jednoj rozo, na drugoj može djelovati koraljno ili pak ljubičasto. :D
      Nisam probala ELF tekuće ruževe, zapravo, kad razmislim, čini mi se da nisam probala ništa od ELF kozmetike, morat ću to ispraviti jer znam da imaju puno hvaljenih stvarčica, a cijene su stvarno prava sitnica :)

      Izbriši
    2. je je super je sminka, mislim ima i top proizvoda ima i flop....ruzevi su im recimo top kao i mat olovke na odvrtanje, onda tekuci ruzevi (doduse ja sam probala samo taj jedan) sjenila su prosječna, korektor mi je dobar...fora mi je kaj na youtube-u ima dosta videa tipa top/flop od ELF-a, recimo dosta su nahvalili tekuće highlightere ;)

      Izbriši
    3. Da, da, ELF je baš popularan u YouTube zajednici i zapravo je čudo kako sam ga dosad izbjegla :D :D

      Izbriši
  8. izgledaju odlično, stvarno predivne boje!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jesu predivne, baš su pogodili. :) Osim ovih koje sam ja uzela ima i nekoliko prekrasnih crvenih <3

      Izbriši
  9. Jaoo. Neću ništ reći za ruževe. (osim tebi da ti preeedobro stoje, nz koji bolje! čak i zadnji)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajooooj hvala ti, Stela <3 držim fige da ih i ti što prije nabaviš! :)

      Izbriši
  10. Ovu mauve nijansu ganjam vec tjednima po osijeku ali bezuspjesno. Shake your plum ti bas lijepo stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš je uspjeti uloviti :)) hvala ti, Plum mi je predivna nijansa <3

      Izbriši
  11. Odgovori
    1. O daaa, ti si pravi matoljubac, mislim da bi bila oduševljena ovim matićima! :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)