ponedjeljak, 11. siječnja 2016.

Makeup Revolution Hot Smoked paleta sjenila

U trenutku kada sam željela i trebala pisati o ovoj paleti Makeup Revolution bio je novi brand u našim krajevima, nikome poznat, ali šaren, zanimljiv, povoljnih cijena i svakako vrijedan isprobavanja. :) Svi smo za njega čuli zahvaljujući Pink Pandi, a ja sam dobila nekoliko proizvoda kako bih se upoznala s njima i isprobala ih. U međuvremenu sam ostala bez svih fotki na svom starom tabletu, tako da su sve planirane recenzije iz tog razdoblja odgođene jer nisam znala bih li uopće išta objavljivala bez fotki novih, nekorištenih proizvoda. Ipak, u određenom sam trenutku odlučila da me to neće spriječiti jer postoji toliko divnih proizvoda o kojima želim pisati na blogu – ne, definitivno se ne želim odreći recenziranja svih proizvoda čije sam fotke izgubila. Uostalom, uvijek postoji opcija skidanja stare fotke iz new in posta na vlastitom blogu te izrezivanja potrebne palete, evo ovako. :D





Makeup Revolution Redemption Palette u nijansi Hot Smoked* dolazi u jednostavnom plastičnom pakiranju s prozirnim poklopcem. S obzirom na to da imam tri Redemption palete, cijenim to što je poklopac kod ove linije proziran pa lako mogu razlikovati svoje paletice. :) Pakiranje možda izgleda krhko i da, podložno je sitnim oštećenjima u vidu izgrebanosti, ali preživjelo je par padova i uspjelo je ostati čitavo. U paleti dolazi i dvostrani spužvasti aplikator koji je prilično loš i odmah sam ga bacila – to je već standardna priča, rijetko koja paleta donosi upotrebljiv aplikator. Ukupna težina sjenila iznosi 14 grama, a trebalo bi ih, kakti, potrošiti u roku od 12 mjeseci, no sjenila se u stvarnom životu redovito koriste puuuuno duže i to je sasvim u redu. :)

Paleta krije 12 zanimljivo odabranih, šarenih nijansi – pet mat i sedam shimmerastih. U ponudi mat nijansi nalaze se vrlo svijetla nude-bež, svijetla roskasta, boja lavande, tamnija siva i vrlo pigmentirana crna. Imamo, dakle, nijansu za blagi mat highlight, nekoliko hladnijih nijansi kojima možemo sjenčati pregib te crnu za vanjski kut oka iliti dodavanje dramatičnosti i dubine svakom mogućem looku. Izbor shimmerastih nijansi totalno mi se sviđa i nudi nešto drugačije u moru neutralnih paleta. Sva shimmerasta sjenila iz palete fantastično su pigmentirana i redovito privlače pažnju kada ih nosim. Imamo, dakle, svjetliju sivu, bakrenozlatnu, nekakvu ljubičasto-crvenkastu, predivnu intenzivnu plavu, jednako upečatljivu zelenu, tamniju sivu i pravu ljubičastu. Paleta je vrlo inspirativna i s njom je moguće stvoriti hrpu predivnih lookova, a ja je najviše volim kombinirati s nekom neutralnom paletom. Zbog nijansi koje su malo drugačije od uobičajenog, no ipak vrlo nosive, ovu paletu rado nosim na putovanja kako bi mi bila pri ruci u danima kada poželim odmak od klasičnih neutralnih nijansi na očima.




Shimmeraste nijanse zbilja su odlične i tu nemam nikakvog prigovora. Vrhunski su pigmentirane, meke poput maslaca i blendaju se kao san, odlično se stapaju međusobno i s drugim sjenilima. Kvaliteta mat sjenila ipak je nešto slabija i neka su slabije pigmentirana, ali i s njima se uz malo truda može lijepo raditi. Postojanost je uz bazu za sjenila odlična, bez baze se ionako nikad ne šminkam. :)

Ako ste dosad koristili samo drogerijska sjenila, morate naručiti jednu od Makeup Revolution paleta i uvidjeti koliku je točno kvalitetu moguće dobiti u paleti sjenila s 12 nijansi koja košta manje od 50 kuna. Hot Smoked samo je jedna od hrpetine paleta koje ovaj brand ima u ponudi, a upravo su te palete ono što preporučujem svima koji od mene traže preporuku za dobra povoljna sjenila. Mislim da omjer cijene i kvalitete ne može biti bolji od ovog. Štoviše, shimmerasta sjenila kvalitetom pobjeđuju mnoga high end sjenila iz moje kolekcije. Potrebno je samo odabrati paletu koja vam se sviđa, a ja ću vam uskoro pokazati još nekoliko Makeup Revolution paleta koje sam udomila. :)





Makeup Revolution proizvode možete naručiti s Pink Pande ili službene stranice Makeup Revolution Hrvatska. Puna cijena ove palete iznosi 45,90 kn (Pink Panda), a ponekad je možete uloviti i na sniženju.


Sviđa li vam se izbor nijansi u Hot Smoked paleti? Jeste li isprobali neku paletu iz Makeup Revolution radionice ili nešto drugo iz njihove ponude? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 14:

  1. Za tu cijenu palete su stvarno dobre. Ja sam svoje dvije prodala jer sam imala previše paleti pa sam ih sve slabije koristila, ali baš sam bila zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, dogodi se to kad imaš hrpu paleta u sličnim nijansama. :D Ali drago mi je čuti da su i tebi bile dobre :)

      Izbriši
  2. A koje su to ostale palete koje ćeš nam još pokazati, sad si me bas zainteresirala? Ovu paletu sam vidjela ranije i nije mi bila nešto, ali totalno si me sada zainteresirala sa swatchevima, neutralna a opet sa daškom boja, čisto da ima više ideja za kombiniranje, tako nešto tražim! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Druge su neutralne. :D Dvije Iconic palete koje su zapravo kopije Urban Decay Naked paleta. Sve su to Redemption palete, izgledaju isto kao i ova paleta, i te su mi najbolje iz MUR asortimana. :)

      Izbriši
  3. boje su prekrasne. imam njihove palete te mi je poznata kvaliteta i pigmentacija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, palete su po mom mišljenju najbolje što MUR nudi - i to baš ove Redemption palete :)

      Izbriši
  4. Imam dvije njihove palete i slažem se s tobom da su sjenila jako kvalitetna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi se slažemo :)) a najbolje je to što su stvarno povoljne i dostupne svima!

      Izbriši
  5. Obozavam svoje MR palete, uzela bih ih sve!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te - baš znaju iskombinirati boje i napraviti atraktivnu paletu :))

      Izbriši
  6. jooooj kako su lijepe i pigmentovane, makes me wanna buy the palette haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D ako kupiš, svakako javi dojmove! :))

      Izbriši
  7. Meni je ova paleta danas stiga ^_^ dina je, ma predivna i moj je MUR prvenac. Jako mi se dopada odabir nijansi, mozda bih prvu u nizu proglasila "najnesimpaticnijom" dok su me shimeraste nijanse - narocito zelena i ljubicasta naterale da kupim paletu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad kad si isprobala jednu MUR paletu sigurna sam da ćeš s vremenom naručiti još koju :)) drago mi je da su ti dojmovi dobri kao i meni! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)