petak, 8. siječnja 2016.

Maybelline Color Sensational Creamy Mattes ruževi za usne

U prošlotjednom postu pokazala sam vam jedan od dva Maybelline New York noviteta koja su postala drag i dragocjen dio moje kolekcije – riječ je o Color Tattoo Creamy Mattes kremastim sjenilima za oči. Danas je na redu nešto što me oduševilo još više, a riječ je o odličnim novim mat ruževima koji nam dolaze kao produžetak linije MNY Color Sensational.

U našim drogerijama dostupne su četiri nijanse, a ja sam na isprobavanje dobila tri. Četvrta je nijansa fuksijasta (zove se Magnetic Magenta) i vrtim se oko nje kao maca oko vruće kaše, no zasad je ne kupujem jer zbilja imam suludo previše ruževa. Ali ova mi je linija toliko dobra da zapravo želim imati sve postojeće nijanse. :)

Maybelline Color Sensational Creamy Mattes ruževi* dolaze u pakiranju koje je standardno za sve Color Sensational ruževe, samo što ovi imaju sivkasti matirani poklopac. Na dnu se nalazi naljepnica u nijansi samog ruža – odlično za brzinsko prepoznavanje.







Ruževi su mat na način na koji ja to volim. Imaju sve ono što ja smatram dobrim osobinama mat ruževa, a nemaju onu nesretnu manu u vidu isušivanja usana. Nisu onako klasično, suho mat kao, primjerice, tekući ruževi ili MAC Retro Matte ruževi. Maybelline Creamy Mattes zadržavaju životnost, blagu naznaku kremastosti – ne mogu reći sjaja jer to nije sjaj. :) Nanose se lako, a ja preporučujem nošenje u kombinaciji s olovkom za usne, i to ne zbog toga što bi se možda razlijevali nego mi u kombinaciji s olovkom svaki intenzivniji ruž na usnama izgleda ljepše, urednije i dovršenije. Fantastično su pigmentirani i na usnama ostavljaju predivnu, punu boju. Vrlo su postojani, na usnama preživljavaju barem 5-6 sati, puno pića i manje obroke, s time da su crvendaći malo postojaniji od nijanse Rose Rush. Pamtim da mi je jedan od crvendaća preživio pizzu. :) Gotovo uopće ne ostavljaju tragove na čašama. Tijekom dana ili nakon obroka lako je obnoviti sloj. Na usnama su vrlo ugodni i nimalo ne isušuju. Jednostavno fenomenalna kremasto-baršunasto-mat formula, ne mogu vjerovati da je ovo izvedeno u drogerijskom rangu i dostupno u Hrvatskoj, eto. :D




Moje su nijanse sljedeće:

940 Rose Rush* – hladnija svjetlija pink nijansa, nekako mi se najmanje sviđa od tri nijanse koje imam, no to je zato što su crvendaći jednostavno ukrali show. :) Dobro izgleda na svjetlijim tonovima kože, čini mi se da bi bolje stajala onima s hladnijim i neutralnim podtonom kože nego toplima.

965 Siren in Scarlet* – prava crvena nijansa toplog podtona s dozom narančaste u sebi, malo svjetlija od sljedeće nijanse. Apsolutno predivna.

970 Daring Ruby* – puna, nešto tamnija crvena, vrlo seksi i odvažna. Mislim da bi stajala svima, bez obzira na podton, boju kose i ostale osobitosti. Obožavam je nositi uz minimalnu količinu šminke na ostatku lica, rado joj dopuštam da ukrade svu pažnju. :)


Ovdje izgledaju više suho nego što to jesu, a razlog leži u tome što su nesigurnom lijevom rukom naneseni na nezgodni dio desne podlaktice - toga dana imala sam pravi swatchfest i ruke su mi bile pune šarenih tragova. :D



Okej, sa svakim retkom ove recenzije sve sam uvjerenija da uzimam i četvrtu, Magnetic Magenta nijansu jer sam se toliko zaljubila u ovu kolekciju da definitivno želim imati sve nijanse koje su mi lijepe.

Možete ih pronaći u drogerijama koje drže Maybelline (mislim da su sada već dostupni posvuda, ispravite me ako griješim), a preporučena cijena iznosi 68,90 kn. Možete proći i jeftinije iskoristite li neki od sve češćih popusta u drogerijama. :) Nadam se da ćemo što prije dobiti još koju nijansu iz ove kolekcije jer na stranim tržištima postoji još zilijun divnih nijansi. :)

Jeste li isprobali nove MNY ruževe? Birate li češće kremaste ili mat ruževe? Koju biste od ovih nijansi najradije imali? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 10:

  1. Probala Daring Ruby i ostala pod ugodnim dojmovima :) Nadam se da će obogatiti izbor nijansi. Lepa si mi na swatch fotkama <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Misha. <3 I ja se nadam da će obogatiti izbor nijansi, vidjela sam na stranim blogovima nekoliko vrlo zanimljivih koje bih rado udomila! :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Zaista jest, iako su meni crvene još ljepše :D

      Izbriši
  3. Sva 3 su predivna, ali prva dva mi se najviše sviđaju :)super su ruževi

    OdgovoriIzbriši
  4. Daring ruby mi je najbolji od tri, mada svi izgledaju krasno...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je najljepši, iako je teško odabrati <3

      Izbriši
  5. Ova dva crvena obožavam, sve što si napisala stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi ovi crveni stvarno prekrasno stoje <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)