nedjelja, 3. siječnja 2016.

Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes

Krajem (sada već prošle) godine Maybelline New York potpuno je zaokupio moju pažnju zahvaljujući dvjema novim linijama proizvoda. Jednu od njih čini mat ekstenzija popularnih Color Tattoo kremastih sjenila za oči. Kod nas su dostupne četiri nijanse Color Tattoo Creamy Mattes* sjenila, a ja ih isprobavam već nekih mjesec i pol dana i odmah ću vam otkriti da su tri od četiri nijanse odlične. :)

Pakiranje je identično pakiranju ranije dostupnih nijansi – riječ je o staklenoj teglici s plastičnim poklopcem na odvrtanje i naljepnicom čija nijansa prati nijansu sjenila. 




Odmah ću se ispričati zbog toga što nemam fotke neisprobanih proizvoda – naime, na dan kada mi je stigao paketić bila sam okružena brojnim ženama koje su me dovele u napast. :D Paketić sam otvorila na poslu, a nakon toga išla sam još na dvije kave, kolegice i frendice toliko su me puta pitale što se to nalazi unutra i kakve su nijanse da na kraju nisam izdržala te sam na drugoj kavi otvorila paketić i  pohotno swatchala neke nijanse. :D

Tekstura je kompaktno-kremasta, ali pomalo na suhu stranu (jelte, mat :) ), gusta i kod tri od četiri nijanse potpuno mat. Pigmentacija im je fantastična. Moguće ih je koristiti na više načina, a ja ih obično koristim na sljedeći način: prvo nanosim tanak sloj neke od klasičnih baza za sjenilo kao što su The Balm, Too Faced ili Catrice baza, pričekam minutu da se osuši i fiksira, a zatim nanosim tanak sloj odabranog Maybelline Color Tattoo sjenila. Nijansu biram ovisno o nijansama sjenila koja slijede. Naime, u mom slučaju nakon kremastog sjenila uvijek idu klasična sjenila u kamenu. S obzirom na to da su moji kapci masni i spušteni, ne mogu si priuštiti nošenje kremastih sjenila bez fiksiranja klasičnim sjenilom – uvijek mi se nakon nekoliko sati nakupe u pregibu, bez obzira na to o kojem je brandu riječ. Upotrijebljena na moj način, Maybelline kremasta sjenila odlična su dodatna baza koja pojačava pigmentaciju svih sjenila u kamenu. Osobno pričekam pola minute da se Color Tattoo fiksira na kapku, a zatim nastavljam sa šminkanjem – sjenila se odlično blendaju preko svih nijansi iz ove linije.





Mnoge blogerice koriste ih i samostalno ili kao (jedinu) bazu za sjenila, i to uglavnom funkcionira onima koji nemaju vrlo masne i/ili spuštene kapke. Zbog toga mnogima od vas ova sjenila mogu biti odlično rješenje za ujednačavanje boje kapaka ili brzinsko šminkanje – dovoljno je samo nanijeti odabranu nijansu na kapak i malo izblendati rubove. Gotovo svim korisnicama s normalni(ji)m kapcima ova su se sjenila dokazala kao vrlo postojana čak i bez baze. Osobno dvije svjetlije nijanse znam koristiti i kao bazu za sjenilo kada izlazim na manje od 5-6 sati i zasad me nisu iznevjerile – odlično drže sjenila, baš kao što to čine i popularni MAC Paint Potovi s kojima ih često uspoređuju. Imam dvije nijanse Paint Pota i koristim ih uglavnom na isti način kao i Maybelline Creamy Mattes – kao osnovnu ili dodatnu bazu za sjenila i Maybelline sjenila zaista su dostojna, a puno povoljnija zamjena. Kvaliteta se kod oba branda može razlikovati ovisno o nijansi, no generalno je riječ o vrlo sličnim proizvodima. Performanse na kapcima su identične. :) Ako nemate vrlo masne ili spuštene kapke, Maybelline Color Tattoo u nijansi Creme De Rose ili Creme De Nude može vam biti odlična baza za sjenilo koja će ostala sjenila na kapcima držati cijeli dan, baš kao i MAC Paint Pot u odgovarajućoj nijansi. Ja se ipak redovito osiguravam klasičnom bazom jer su mi kapci vrlo spušteni i vrlo masni, a moj radni dan (s popratnim aktivnostima) vrlo je dugačak i makeup treba biti na mjestu više od 10 sati. :)

Najradije ih nanosim plosnatim sintetičkim kistom za sjenilo ili korektor, poput ovog Essence kista na fotkama. Mogu se nanijeti i prstima, što pruža određene prednosti jer toplina prsta fino zagrije sjenilo i omekša mu teksturu, no ja nekako ipak preferiram kist. Nakon toga prstima lagano utapkam sjenilo i izblendam rubove – ovdje bih napomenula da se sjenila brzo fiksiraju i suše pa blendanje treba obaviti brzo. :)




Ako su vam kapci suhi, ovi bi mališani mogli to naglasiti ili ih pak dodatno isušiti, no pomoći će prethodno nanošenje hidratantne okoloočne kreme (koju ionako koristite, zar ne? :D ). Ova napomena vrijedi samo za samostalno korištenje na kapcima – koristite li ih kao bazu, problema ne bi smjelo biti. :)

Nijanse su sljedeće:

93 Creme De Nude – svijetla bež-vanilijasta mat nijansa izraženog žućkastog podtona, fenomenalna za ujednačavanje boje kapka na svjetlijim toplim podtonovima kože i kao baza za razne neutralne i tople lookove. Odlično prekriva nepravilnosti i žilice na kapku. Super je dupe za MAC Paint Pot u nijansi Soft Ochre.

91 Creme De Rose – predivna mat roskasta nijansa, odlična na neutralnim i hladnim podtonovima kože, kao samostalno sjenilo (daje prirodan, divno ujednačen i gotovo bluran izgled kapku) i kao baza za različite lookove. Na ruci djeluje tamnije nego što se pokazuje na kapku. Čini mi se da je kvaliteta kod ove nijanse najbolja, a osobno mi je upravo ona i najdraža u kolekciji i najčešće je koristim. Odlična je zamjena za MAC Paint Pot u nijansi Painterly.

98 Creamy Beige – srednje tamna smećkasta nijansa, jedina koja nije potpuno mat nego sadrži nešto sićušnog shimmera te je krajnji dojam kremasto-satenski. Divna dnevna nijansa, ali i dobar pojačivač pigmentacije za razna sjenila iz neutralnog spektra. Obožavam i često koristim. <3

97 Vintage Plum – hladno mat lila sjenilo najslabije kvalitete u kolekciji, barem kada je riječ o ovim, kod nas dostupnim nijansama. Nekako je suho i teže se nanosi i blenda te ostavlja neujednačenu boju, zbog čega ga rijetko koristim. Kada se baš potrudim, iskoristim ga kao bazu za tamnije lookove i, jednom kad ga uspijem ravnomjerno nanijeti, funkcionira dobro kao i sve ostale nijanse. :D Ovo sjenilo jedino je koje ne bih preporučila, unatoč lijepoj nijansi.




Službena informacija kaže da je ova sjenila potrebno potrošiti u roku od 24 mjeseca. Nedostatak kremastih sjenila, baš kao i gel linera ili pomada za obrve, jest to što se u stvarnosti obično osuše prije nego što ih stignem potrošiti. Naravno, to mi se ne bi događalo da imam samo jedan primjerak i svakodnevno ga koristim. :D U svakom slučaju, važno je dobro zatvoriti teglicu odmah nakon korištenja kako bismo odgodili to nesretno sušenje i stvrdnjavanje. :)

Cijena ovih sjenila iznosi 41,90 kn, što je otprilike trostruko manje nego što ćete platiti MAC Paint Pot. Iako mi ništa ne može zamijeniti omiljeni Paint Pot u nijansi Camel Coat (u ovoj liniji nema dupea), mislim da je ovo odlična drogerijska alternativa za neke popularne nijanse. :)

Jeste li isprobali nova Maybelline Creamy Mattes sjenila ili možda neku od nijansi iz redovne Color Tattoo ponude? Ako ih koristite, kako ih najčešće nosite – samostalno, preko baze ili kao bazu za sjenilo? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 20:

  1. Fali mi Vintage plum, a najdraza mi je Creme de Rose. Najljepse mi stoji na kapcima, mada mislim da bi i Vintage plum bila super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se slažemo za Creme do Rose, i meni je najdraža i najljepša. :) A Vintage Plum je divna nijansa, šteta što je nezgodna za korištenje.

      Izbriši
  2. Vintage Plum sam pozelela da kupim ali kad sam probala tester uopste mi se nije svidelo koliko neujednacenu boju ostavlja... steta posto je nijansa divna. Sad razmisljam o ovom rozikastom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj Creme De Rose u drogerijama, mislim da svugdje ima testera. :) Njegova mi je tekstura nekako najbolja. <3

      Izbriši
  3. Baš čudno - ja imam blago spuštene i vrlo masne kapke s diskoloracijama i meni ova sjenila funkcioniraju kao baze (bez nakupljanja) dosta dobro.
    Nisam mjerila kolko sati, ali čitavo popodne sigurno. Baš ću jedan dan ić mjerit pa javim.
    Avon baza mi traje dok ja ne skinem šminku bilo kojim sredstvom.
    Sve druge one drogerijske, tekuće baze (Catrice npr. ili Essence) mi neće izdržati dugo....

    Ako sam u fazi suhih kapaka (dešavalo se) stavim malo okoloočne kreme i opet mi traju.

    Ovo je danas već 2.recenzija gdje čitam da ih se stavlja preko neke baze.
    Nije ti to malo previše slojeva onda na očima?

    Btw, ono kad si me šminkala s Paint Potom - ne sjećam se dal si mi ga stavljala samostalno ili preko pudera ili nešto preko njega, al znam da su se sjenila nakupila za nekih 2 sata već.
    Mislim da bi onda Paint Potovi bili bolji za nekoga sa suhijom kožom, a The Creamy Mattes za nas masnije.
    Stela Sequin je dobar primjer - ona voli Paint Potove i ima suhu kožu...

    Upravo sam izguglala nijansu Camel Coat - kakva šteta da mi PP-ovi ne odgovaraju kad ima lijepih nijansi :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš - totalno individualno. Ja sam pročitala dosta stranih recenzija prije nego što sam ih i sama isprobala i iskustva su različita, kao i preferirani način upotrebe. Ipak, većina cura s masnim/spuštenim kapcima mora ih koristiti preko baze, ili pak bez baze ali uz fiksiranje sjenilima u kamenu. Ja imam masne kapke i neki MAC Paint Potovi mi potraju cijeli dan (ovisno o nijansi), a ove zasad nisam isprobavala samostalno baš na cijeli dan, ali velim - 5-6 sati mi traju. Nije previše slojeva uz normalnu bazu za sjenilo jer su slojevi tanki - mnogi na taj način koriste kremaste baze i sjenila u sticku, samo treba paziti da se ne pretjera s količinom.
      Ti si mi bila model u samim počecima kad sam i sama isprobavala kako što reagira na različitim ljudovima - stavila sam ti samo Paint Pot kao bazu, ali sada više nikog ne puštam bez Too Faced, Urban Decay ili The Balm baze. :D To je definitivno najsigurnija varijanta.

      Izbriši
  4. Meni se ove senkice dopadaju, i boje su mi divne i mislim da se mogu svrseno kombinovati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam nude i vintage plum nijanse i vintage plum mi dobro funkcionira nanesen s jako mekanim kisticem i bazom. Jest da se moram malo vise potruditi - no vrijedi jer je nijansa divota.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, uz malo truda, jednom kad se nanese bude super - meni pogotovo kao podloga za tamnije i smoky lookove :)

      Izbriši
  6. Prekrasno izgledaju i planiram nabaviti 91 i 98, ali svaki put kad idem u Dm na kraju kupim nešto drugo i ovo zaboravim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odabrala si baš one koje su i meni najljepše. :) Znam kako je to, toliko zanimljivih stvari i na kraju ti neki proizvodi nikad ne dođu na red za kupnju. :D Ali nadam se da će ti ova sjenila doći na red jer su stvarno super :)

      Izbriši
  7. Imam ih i jako sam zadovoljna, nosim ih čak bez baze. Moje nijanse su Permanent Taupe, Creamy Beige i šljokičasta On and on Bronze

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Permanent Taupe je i meni zakon, a On & On Bronze mi je baš lijepa nijansa, no nisam je (još) nabavila :)

      Izbriši
  8. Hoću da probam rozikastu, mislim da će me lepo služiti, i još mislim da je na popustu. :D
    Super post, lepo si sve objasnila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se post svidio <3 ulovi svakako barem rozu nijansicu na popustu, vjerujem da ćeš biti zadovoljna :)

      Izbriši
  9. Divna recenzija, kao i uvek :). Nude i Rose su mi najlepse, nisam ih jos spazila u DMu ili Liliju, ali stici ce :). Potrosila sam Pink Gold, koristila sam je kao bazu za druge senke, lepa je bila, mada mi je, moram priznati, malo smetalo to razvlacenje kapka..Verovatno je to i logicno, s obzirom da se radi o kremastoj teksturi. Zelim ti sve najlepse u Novoj godini :D ! Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Kristina, neka i tebi nova 2016. bude sretna i uspješna. <3 Ma da, kremasta sjenila ne odgovaraju svakome - dok ih neki mogu i vole nositi samostalno, drugi ih za najbolje rezultate moraju kombinirati (poput mene), dok trećima rade više gnjavaže nego koristi. :D Ali, srećom, Maybelline ima predivne boje i dobru kvalitetu po povoljnoj cijeni pa ih sad barem svi možemo isprobati. :)

      Izbriši
  10. Volim Color Tattoo sjenila jako :D Imam i one klasične i tu mi je Permanent Taupe najbolja jer je koristim i kao sjenilo i za popunjavanje obrva. Od ovih mat izabrala sam si Creme De Rose i Vintage Plum. S prvom sam jako zadovoljna, dok Vintage Plum ima drugačiju teksturu i teško se nanosi te treba puno više truda oko nje da bi izgledala ok, što mi je žao jer mi je nijansa predivna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam svojedobno popunjavala obrve pomoću Permanent Taupe, ali s vremenom sam shvatila da mi je prehladna, pogotovo kad bojim kosu u neke tople crveno/smeđe/medene tonove. :) Ali još uvijek mi je super kao podloga za različite lookove. Eh, za Vintage Plum nam je svima žao, nekako mi se čini da ljubičasti tonovi često nadrapaju što se tiče kvalitete - primjećujem to često i kod ruževa, lakova i olovaka za oči, šteta!

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)