ponedjeljak, 22. veljače 2016.

Aura Correct Me! tekući korektor



Nedavni dolazak Aura kozmetike na naše tržište potaknuo me na to da vam predstavim neke proizvode koje već dugo imam i volim. Jedni od mojih favorita iz Aurine ponude svakako je tekući korektor – concealer na koji biste trebali obratiti pažnju ako tražite lagani drogerijski korektor za prekrivanje podočnjaka.

Aura Correct Me! tekući korektor dolazi u klasičnom pakiranju sa spužvastim aplikatorom, poput sjajila za usne. Aplikator je kratak, čvrst i koso rezan pri vrhu, nije nešto posebno nježan, no nije ni grub – svakako je dovoljno ugodan za upotrebu. :) Drška aplikatora kraća je od samog pakiranja i nije baš fleksibilna te predviđam da će puno proizvoda ostati neiskorišteno kada bude pri kraju. Pakiranje sadrži 7 ml i naljepnicu na kojoj su navedeni svi potrebni podaci, uključujući i sastojke te rok upotrebe. Nakon otvaranja proizvod bi trebalo potrošiti u roku od 12 mjeseci.




Tekstura mu je lagana i kremasta, hidratantna. Ovo nije jedan od onih gušćih korektora – primjerice, prilično je rjeđi od Catrice Liquid Camouflage korektora. Od rjeđih korektora obično očekujem da ne prekrivaju ništa, no ovaj malac ima odlične sposobnosti s obzirom na svoju teksturu. Pruža vrlo dobro, odnosno srednje prekrivanje, što je meni odlično za svakodnevnu upotrebu jer nemam jako izražene podočnjake, osim kad sam baš neispavana. :) Aura Correct Me! odličan je izbor za sve čiji podočnjaci nisu jako tamni i izraženi te za sve koji traže svakodnevni korektor koji neće biti težak i primjetan, koji neće zažbukati područje ispod očiju, a ipak će lijepo prekriti podočnjake. Odaberete li odgovarajuću nijansu, lagano će posvijetliti područje ispod očiju i učiniti da izgledate budnije i svježije. Odličan je za suhu i zrelu kožu zbog lagane i hidratantne teksture te efekta osvježavanja ispodočnog područja. Ne naglašava suhoću i ne isušuje, nimalo.

Obično ga nanosim aplikatorom, a utapkavam i blendam prstima ili kistom (primjerice jednim od Sigma Synthetic Precizion kistova). Super surađuje i sa spužvicama – blenderima. Iznimno se lako razmazuje, utapkava i blenda, ne suši se brzinski, stoga ostavlja sasvim dovoljno vremena za raspoređivanje i blendanje.





Fantastične je postojanosti i uopće nije sklon uvlačenju u borice ispod očiju. Bez obzira na to, ja ga obično lagano fiksiram tankim slojem pudera u prahu ili kamenu, kao i sve korektore, jer moj je dan dug pa se želim osigurati. :) Ipak, mislim da fiksiranje i nije nužno kao kod nekih drugih korektora jer ovaj je zbilja postojan i ne mrda. Nijedna od nijansi koje imam na meni ne oksidira.

Mislim da nije dobar izbor za prekrivanje nepravilnosti na licu kao što su prištići, ožiljici i crvenilo. U tu svrhu bolje je odabrati neki od korektora/kamuflaža s jačom pokrivnom moći, primjerice Catrice kamuflažu.




Aura Correct Me! korektor dostupan je u šest nijansi od kojih ja imam pet. Nijansa 303 Caramel Cream činila mi se pretamnom pa sam je preskočila. Nijanse su označene brojevima i nazivima i poredane po sljedećoj logici: 301, 302 i 303 nijanse su toplog, žućkastog podtona, dok su nijanse 304, 305 i 306 hladnog, roskastog podtona. Nijanse 301 i 304 najsvjetlije su u svojim kategorijama, 302 i 305 srednje su tamne, dok su 303 i 306 najtamnije. Nijansa 304 najsvjetlija je u ponudi, riječ je o vrlo svijetloj nijansi blago izraženog rozog podtona. Nijansa 305 trenutačno mi najbolje odgovara (mrvicu je svjetlija od moga tena pa lijepo posvijetli i osvježi područje ispod očiju), 301 mi također odlično odgovara, 304 koristim kad želim jači efekt posvjetljivanja, a 302 i 306 koristit ću ljeti kad potamnim. :) Samo za referenciju – ja sam neutralna, a kad potamnim vidi se da naginjem prema toplom podtonu, ali mogu nositi sve podtonove ako nisu previše izraženi. Korektori blago ružičastih nijansi obično najbolje prekrivaju moje podočnjake.




301 Vanilla – svijetla žućkasta nijansa, ipak vidljivo tamnija od nijanse 304, super za svjetlopute i srednje svjetlopute žutog podtona – naziv je odlično opisuje, ovo je nježna nijansa vanilije :)
302 Pastel Beige – srednje tamna topla – žućkasta nijansa, odlično će odgovarati prosječno do srednje svijetlim toplim podtonovima
304 Fair – najsvjetlija nijansa u ponudi, blago rozog podtona, no prilično neutralna, odlična za najsvjetliju put – ako teško pronalazite dovoljno svijetlu nijansu korektora, svakako isprobajte ovu nijansu :)
305 Cool Ivory – također prilično svijetla nijansa hladnog podtona, najbolja nijansa za moje podočnjake zimi, odgovara i hladnom i neutralnom podtonu – mislim da će odgovarati velikom broju korisnica
306 Natural – tamnija nijansa hladnog (rozog) podtona (svjetlija od nijanse 303 koju nemam).





Aura je kod nas dostupna u Kozmo drogerijama, zasad na sljedećim lokacijama:

Zagreb: Grgura Ninskog bb (Pothodnik), Ozaljska 148 (Remiza), Savska 182, Kvaternikov trg 3
Rijeka: Janka Polića Kamova 81a (WTC)
Rovinj: Trg na lokvi 1
Split: Velebitska 125 (Belvedere)
Osijek: Trg Ante Starčevića BB
Gospić: Kaniška 29
Karlovac: Trg hrvatskih redarstvenika 1

Cijena ovog korektora u Kozmo drogerijama tu je negdje oko 34 kn, a na Tester.hr web shopu ona iznosi 31,99 kn. Mislim da je ovo odlična cijena za jedan od najboljih drogerijskih korektora koje sam isprobala. Njegova moć prekrivanja podočnjaka (osim onih jako izraženih) u kombinaciji s divnom kremastom teksturom, postojanošću, prirodnim izgledom na licu i izvrsnim ponašanjem tijekom dana čini ga proizvodom koji vrlo rado preporučujem.

Biste li voljeli isprobati Correct Me! ili ste to možda već učinili? Jeste li isprobali nešto drugo iz Aurine ponude? Koji je vaš omiljeni korektor za podočnjake? :)


Broj komentara: 14:

  1. Meni se baš baš dopada tekstura i generalno sam zadovoljna. Kako ti se čini za pro upotrebu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad šminkam klijentice ipak se držim high end korektora, ali na shootinzima sam dosta koristila Aurine i pokazali su se super. Naravno, ako podočnjaci nisu baš onako jako izraženi. :)

      Izbriši
  2. Baš čudno da nisu poredani po "svijetlini" :)
    Ali lijep izbor nijansi. Zanima me 304 i jedva čekam probati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni ima logike - imaš prvo 3 tople pa 3 hladne nijanse, ali da, za prosječnog korisnika koji ne bere brigu o podtonovima svakako može biti zbunjujuće i zapravo je neobično što su se odlučili za takvo numeriranje :D

      Izbriši
  3. cini mi se da bi mi mogao odgovarati, bas cu pogledati 304 kad budem u prilici. meni je catrice kamuflaza dobra ali za kraci period, pobjegne mi u borice cime god da je fiksiram :(
    taman je pri kraju, ovaj bih mogla uzeti kad je dokrajcim, ide na spisak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Catrice kamuflaža divno izgleda na licu ali je zaista sklonija uvlačenju u borice - doduše, meni fiksiranje pomaže, ali čitala sam da neke blogerice imaju problema unatoč fiksiranju. Aurin korektor je puno bolji što se toga tiče, barem po mom iskustvu - obavezno javi dojmove ako ga probaš :)

      Izbriši
  4. Ja sam neki dan bila u Kozmu baš s namjerom da idem vidjeti te korektore... I swatcham najtamniju nijansu i guess what, presvijetla mi je... O muko moja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajme... :D e to se zbilja rijetko događa na našim prostorima, obično svi kukaju da nema dovoljno svijetlih nijansi! :D

      Izbriši
  5. Odlican korektor! :) Imam i obozavam! Drago mi je da je Aura konacno stigla kod vas :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, jedva smo je dočekale! :D Mislim da će biti vrlo popularna kod nas.
      Drago mi je da se slažemo u dojmovima o korektorima :))

      Izbriši
  6. Slažem se sa svime što si napisala! Ovo je jedan od rijetkih drogerijskih korektora koji mi ne isušuje okoločno područje! :)
    Koristim ga na dnevnoj bazi kada mi je šteta koristiti korektore na koje sam bacila puno više od tridesetak kuna!
    A na ono pitanje jesam li isprobala još nešto od Aure neću odgovarati jer me sram cifre koju sam za kratko vrijeme pustila u Kozmu xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, mislim da je dosta nas ovih dana poharačilo Kozmo zbog Aure. :D Slažemo se, ovo je super svakodnevni korektor i obožavam to što se mogu pouzdati u njega, izdrži mi cijeli dan i navečer ne izgledam 10 godina starije :D

      Izbriši
  7. Nadam se da cu ga ubrzo isprobati, svi ga dosta hvale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ga isprobaš javi dojmove svakako! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)