srijeda, 23. ožujka 2016.

NYX Liquid Suede tekući ruževi



Večeras ćemo konačno o nečemu za što znam da mnoge od vas zanima. :) NYX Liquid Suede jedna je od trenutačno najzanimljivijih linija tekućih ruževa u našim krajevima. Pomalo nedostupna, nijanse izgledaju super, priča se da su ti ruževi ugodni na usnama, provlači se pitanje jesu li potpuno mat ili ipak nisu... Danas ću vam ih predstaviti onako kako sam ih ja doživjela. :)




S web shopa Diviana Cosmetics naručila sam tri nijanse – Sandstorm, Soft-Spoken i Vintage, maltene čim su se ovi ruževi pojavili. Za sve je kriva draga ljepotica Crossing Beauty koja ih je recenzirala i swatchala i ukazala na njih – a ja se zaljubila. :) NYX Liquid Suede tekući su kremasti mat ruževi za usne. Mat, a kremasti, iliti polumat. :) Prilikom nanošenja zaista su kremasti, srednje gusti, a nakon nekog vremena (malo dužeg, recimo petnaestak minuta) gotovo se potpuno osuše na usnama te postaju naizgled mat, ali nikada potpuno i suho mat. Čitavo vrijeme zadržavaju neku dozu kremastosti, ako vam to ima smisla. Za neke će to biti njihova prednost, a za druge mana – meni se definitivno sviđa. :) Sadrže njegujuće avokadovo i maslinovo ulje te vitamin E, iako ja ne bih išla toliko daleko da kažem da njeguju usne – ipak, pohvaljujem to što su vrlo ugodni i ne isušuju ih niti ističu suhe dijelove i linije. Zaista se lako nanose i raspoređuju po usnama. Vrlo su pigmentirani i dvije svjetlije nijanse ostavljaju potpuno ujednačen nanos u prvom sloju, dok je najtamniju nijansu Vintage ipak potrebno nanijeti u dva sloja kako bi boja bila ravnomjerno raspoređena na cijeloj površini usana. Na usnama ih tijekom dana osjećam, ali osjećaj nije neugodan, nije to nikakvo isušivanje ni zatezanje – jednostavno osjećam teksturu na usnama. Vrlo su postojani za nešto što zapravo nije skroz mat, preživjet će piće (pa i nekoliko njih) i laganije jelo, no može se dogoditi da nestanu s unutarnjeg dijela (sluznice) usana i zbog toga ih ipak treba ponekad provjeriti. Definitivno nisu među najpostojanijim ruževima koje imam, no to je ustupak koji dolazi uz svaku iole ugodniju teksturu od one klasične mat. Sloj na usnama lako je obnoviti, nanošenje dodatnog sloja neće naštetiti izgledu na usnama ni na koji način. Super je to što ne ostavljaju tragove na čašama nakon što se fiksiraju – takvi ruževi imaju veliki plus kod mene. :) Naravno, u onih prvih petnaestak-dvadesetak minuta dok se suše izbjegavajte čaše i pazite na zube jer u tom se razdoblju itekako mogu preslikati. :D





NYX Liquid Suede pakirani su u valjkastu prozirnu plastiku poput većine tekućih ruževa, nijanse se odlično vide i razlikuju. Spužvasti aplikator dugačak je, relativno uzak i blago nakošen, nanošenje je prilično lagano, no svakako mi je još lakše kad prethodno obrubim usne olovkom. :) Pakiranje izgleda impresivno veliko i onako odokativno bih mu dala bar 10 ml, ali ne – ova ambalaža sadrži samo 4 ml proizvoda. :D Iako nemam ništa protiv toga da ponekad i potrošim pokoji proizvod za usne, moram priznati da je to smiješno mala mililitraža. Cijena, pak, na Diviana Cosmetics web shopu iznosi 72 kn, što je po mome mišljenju previše, unatoč vrlo atraktivnim i na našim prostorima rijetko viđenim nijansama. Službeno, potrebno ih je potrošiti u roku od 6 mjeseci od otvaranja.

Dostupno je ukupno 12 nijansi i uglavnom su vrlo zanimljive, originalne i moderne, a poneke su i totalno pomaknute. Kao što spomenuh, ja sam odabrala tri nijanse:

Sandstorm – lijepa srednje tamna nude-bež-sivkasto-smećkasta nijansa, više hladna nego topla. Za mene nije presvijetla i jako je volim nositi. Ovisno o boji tena i sveukupnom izgledu, na mnogima može izgledati pomalo mrtvački (pa i na meni ponekad), no i to je trend u ovom trenutku i meni se sviđa. :D Neobična je, lijepa i uočljiva, iako pripada nude kategoriji. Ravnomjerno se nanosi i ne ističe nepravilnosti na usnama.

Soft-Spoken – malo tamnija varijanta boje mesa, roskasto-bež-mauve, neutralna i vrlo nosiva nijansa. Meni odlična za svaki dan, svakako najnosivija od moje tri nijanse. :) Također se vrlo lako nanosi i ostavlja ravnomjeran trag na usnama.

Vintage – vrlo tamna bordo-mauve-ljubičasta nijansa, duboka i neobična. Volim je nositi navečer, ili pak danju uz minimalizam na ostatku lica. Ovu nijansu nanosim malo pažljivije jer se ne nanosi uvijek potpuno ravnomjerno. Najbolje rezultate postižem ako je nanesem u dva ravnomjerna tanka sloja. Apsolutno obožavam ovu nijansu. <3





 Moj Sulu kaže da sam mu najljepša kad nosim Vintage. :D


U odnosu na standardne NYX Soft Matte Lip Cream tekuće ruževe, Liquid Suede imaju gušću, bogatiju teksturu, kremastiji su i pigmentiraniji. Klasičnim Soft Matte ruževima tekstura je više tekuća, a finish više mat. Soft Matte imam samo u dvije prilično slične roze nijanse (Milan i Istanbul), ali generalni je zaključak da su mi Liquid Suede ugodniji na usnama, a uz to su i postojaniji, ali i u manjoj mjeri mat. Aplikator je puno duži kod Liquid Suede ruževa, a mililitraža je manja – standardna linija nudi puno razumnijih 8 ml.

Preporučujem li ih? Meni su odlični, volim ih i opet bih ih kupila zbog ugodne teksture i posebnih nijansi, ali definitivno nisu klasični tekući mat ruževi i zbog toga vas potičem da pročitate dostupne recenzije i procijenite je li to ono što bi se vama moglo svidjeti jer definitivno nisu jeftini za svoj rang i mililitražu. :D Druge nijanse neću kupovati iz jednostavnog razloga – nabavila sam sve koje mi se sviđaju. Ali, pssst, već sam uzela dvije nijanse iz linije Lip Lingerie. :)

Jeste li isprobali NYX Liquid Suede tekuće ruževe? Ako jeste, kakvi su vaši dojmovi? Ako niste, želite li – i koje biste nijanse voljeli udomiti? :) Volite li klasične mat ruževe ili vam se sviđa ideja ovakve kremasto-mat teksture? :)


Ostale recenzije mat tekućih ruževa:
Liquid lipstick fest #5: LA Splash
Liquid lipstick fest #4: Anastasia Beverly Hills Liquid Lipstick
Liquid lipstick fest #3: Gerard Cosmetics Hydra Matte

Broj komentara: 39:

  1. Probala sam Liquid Suede i to onaj jako svijetlo ljubičasti (nerem se sjetit kak se zove) i ugodni su na usnama, makar meni ostaje trag na čašama. Ali dobra stvar je da ne blijede i da ih se ne mora stalno popravljati :) U usporedbi s nekim drugima, npr. Color Pop-om, def su ugodniji i kremastiji. Ma sve ih volim jer mi ne smeta ni kad su potpuno suhi kao CP :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja ih sve volim, svaka od tih tekstura ima svoje prednosti. :D Iako ipak ne volim one baš skroz suhe. A i njima oprostim ako je u pitanju neka predivna nijansa. :D E da, meni se ovi Suedići ne preslikavaju jednom kad se osuše, ali neko vrijeme nakon nanošenja definitivno treba malo pripaziti. Možda i to ovisi o nijansi, čula sam da su neke više suhe od drugih.

      Izbriši
  2. Po swatchevima mi je ljepši Vintage, ali nanesen na usne mi se ipak više svidja soft-spoken... I sva tri ti stoje odlično, ja kada bih stavila sandstorm izgledala bih grozno, ovakve nijanse mi ama baš nikako ne stoje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komplimentu <3 da, s ovim neobičnijim nijansama nikad ne znaš, ali na kraju mi se jako sviđa kako sva tri izgledaju na usnama :)

      Izbriši
  3. Soft-spoken je predivna nijansa, ali ja osobno ih nikada ne bi kupila za tu cijenu i militrazu, jednostavno mi nema smisla, pa u drogerijama ima odlicnih pudera za tu cijenu :-p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je istina i, kao što sam i napisala, to im je baš mana - smiješno mala mililitraža za tu cijenu. Time će sigurno odbiti mnoge (ja sam freak koji mora imati sve ove neobične nijanse :D )

      Izbriši
  4. Sašenka, sve tri nijanse ti fenomenalno stoje. Za mrvicu više mi se dopada kako ti stoji soft-spoken, nekako miluje i osvežava tvoj ten. O formuli sam već sve rekla, savršena je i sad me malo prpa probati Lip Lingerie jer ne želim neugodna iznenađenja suve formule, krasnih nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Misha. <3 Soft-Spoken je baš nekako najnosivija nijansa od moje 3, tako mi se čini. Iako ih, dakako, sve volim. :D A tebi sam zahvalna što si recenzirala ove divote i tako me zainteresirala. Lingerie ni ja još nisam isprobala, tata mi je kupio 2 nijanse i nikako da ih uspijem preuzeti, jedva čekam :D

      Izbriši
    2. Joj, ma nema na čemu <3 Sad ja čekam tvoje utiske o Lingerie ruževima, pa ću onda donositi odluku o kupovini :D

      Izbriši
    3. Ćemo da se međusobno navodimo na grijeh! :D

      Izbriši
  5. Jako mi se sviđa vintage nijansa.Volim mat ruževe,ali i ovi kremasto-mat izgledaju odlično.Nema ni jedan NYX ruž,ali svakako cu nabaviti par. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NYX ima odličan izbor svakakvih ruževa, sigurna sam da ćeš pronaći barem nekoliko za sebe. :D

      Izbriši
  6. Divni su, sad ih želim još više! <3 Meni se također sviđa to što su kremasti i ne postaju potpuno mat, mislim da će ovo biti super za sve nas koji želimo odmoriti usnice od isušivanja. :)
    Sve nijanse predivne i tebi jako lijepo stoje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa baš tako, konačno malo odmora od isušivanja, a ipak je (prilično) mat. :) Hvala ti na komplimentu <3

      Izbriši
  7. Prekrasne boje i sve ti lijepo stoje, ali cijena je mrvicu visoka ako im trajnost nije jaca strana. Mislim da cu ipak prvo naruciti poneki iz Lingerie serije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene zanima kakvi su Lingerie, nisam ih još isprobala iako sam nabavila 2 nijanse (čekam preuzimanje :D )

      Izbriši
  8. Sve lijepe nijanse si redom odabrala..sad definitivno ustrajem u tome da si jednu moram priuštiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna kao i ja ako ih nabaviš <3

      Izbriši
  9. Soft spoken mi se mnogo dopada a u Lingerie kolekciji sam vidjela dosta lijepih nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđa puno Lingerie nijansi, jedva čekam da ih sve negdje vidim uživo :))

      Izbriši
  10. sve 3 nijanse ti lijepo stoje ali soft spoken je najbolja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) meni se teško odlučiti, sve su mi lijepe :D

      Izbriši
  11. jao divni su, i apsolutno se slažem sa svim navedenim :) "udomila" sam (konačno!!!) Vintage sad na Danima ljepote, i obožavam ga <3 udoban je, boja je divna i posebna, i dugo mi traje na usnama.
    Još želim Stone fox i Soft Spoken :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeeeeij, drago mi je da se slažemo! :) Nabavi Soft-Spoken kad budeš u prilici, divan je i nosiv u svakoj prilici <3

      Izbriši
  12. Super izgledaju! Ja sam si uzela Kitten Heels i skoro Soft Spoken - sad mi je žao što i njega nisam jer kod tebe stvarno odlično izgleda! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Navijam za to da uzmeš i Soft-Spoken, prekrasan je i uživo! :)

      Izbriši
  13. Boje su fantasticne i jako mi se dopadaju. Nazalost nije ih bilo kada sam ja narucivala svoj, tako da sam se opredelila za neku koralnu varijantu i jos uvek je nisam proobala s obzirom da je vreme grozno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će ti super za proljeće i ljeto, nadam se da nam slijedi puuuno sunčanih dana :))

      Izbriši
  14. Ja sam Juce kupila Lingerie Lipli 05..vrhunski je,mozda Malo tamniji za dnevnu varijantu ali svakako ce biti potrosen ...cena 890din.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj jedva čekam da probam svoje Lingerie! Čekaju me u roditeljskom domu :D :D

      Izbriši
  15. Ja bi sve tri nijanse jer mi se čine predivnima.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ajme, sva tri ti fenomenalno stoje! Meni je Vintage ipak nekako najnaj, divna mi je nijansa! <3

    Tina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 meni su sva 3 predivna, jednostavno se ne mogu odlučiti koji mi je najdraži :D

      Izbriši
  17. Boje su divne i predivno te stoje:))!!Probala sam samo prvotnu verziju NYX mat tekućih ruževa i razočarala se,pa nemam zelju više isprobavati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! <3 A ja baš imam dobra iskustva s NYX tekućim ruževima - ovi su mi najdraži, obožavam i Lip Lingerie (koji su više mat i trajniji), a i oni prvi (Soft Matte Lip Cream) mi nisu loši, iako su mi od te tri linije najmanje zanimljivi. :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)