srijeda, 6. travnja 2016.

Illamasqua Gleam Aurora



Volim svjež i sjajan izgled lica, volim highlightere i volim dobar glow. Illamasqua Aurora morala se kad-tad naći u mom posjedu i to se konačno dogodilo krajem prošle godine. Od tog je trenutka obožavam. :) Već sam je pohvalila u postu Instant crushes 3, a definitivno je zaslužila i samostalnu recenziju. 

Illamasqua je prije imala svoj dućan na Cvjetnom trgu u Zagrebu, a sada njihove proizvode možete nabaviti u Mülleru. Auroru sam platila 180 kn, čini mi se – nemojte me držati za riječ, ali cijena je tu negdje. Ovaj lijepi highlighter u formi kreme dolazi u plastičnom crnom pakiranju s prozirnim poklopcem, baš poput Illamasquinih rumenila. Pakiranje se nešto teže otvara i nekoliko mojih noktiju stradalo je tijekom godina u borbi s Illamasquinim rumenilima, a sad i Aurorom. :D





Aurora ima 6,5 grama, a trebali biste je potrošiti u roku od 24 mjeseca od otvaranja. Trudim se na vrijeme potrošiti kremasta rumenila i highlightere jer takvi se proizvodi zaista mogu pokvariti koristite li ih predugo. Naravno, to je teško kad ih imaš tako puno. :D Ali moram priznati da Auroru baš volim i često koristim. Ovaj fini iluminator/highlighter divne je svijetle, blago tople boje šampanjca koja mnogima lijepo stoji. Kremaste je teksture i najlakše se nanosi prstima, barem ja preferiram taj način. Nanosim ga direktno na tekući puder, s kojim se uvijek divno stapa, a tek nakon toga nanosim puder u kamenu ili prahu – kremasti proizvodi najbolje će sjesti na kremastu podlogu, a nakon što se podloga već fiksira proizvodom u prahu/kamenu, šminkanje bi trebalo nastaviti isključivo pomoću proizvoda iste teksture. Na licu izgleda vrlo lijepo i prirodno jer nema vidljivih sjajnih čestica (sićušne shimmeraste čestice vidljive su u pakiranju, ali na licu ne), pruža samo onaj prirodan zdrav sjaj. Najviše je volim kombinirati s rumenilima u kamenu, posebno onima koja su mat ili gotovo mat. Moj omiljeni redoslijed šminkanja lica u tom slučaju ide ovako: krema i/ili primer, tekući puder i korektor, Aurora, matiranje određenih dijelova, (eventualne konture), rumenilo. :) Za još suptilniji dojam možete je nanijeti prije tekućeg pudera.




Licu daje predivan dewy izgled, na elegantniji i profinjeniji način nego što to čine mnogi klasični i poznati highlighteri u kamenu (iako to ne znači da ne volim i njih :D ). Ne izgleda shimmerasto niti napadno nego divno reflektira svjetlost i izgleda vlažno. I jest vlažna, ne osuši se na licu, dodirnete li mjesto gdje ste je nanijeli osjetit ćete kremastu, blago ljepljivu teksturu i nakon nekoliko sati. Ja je najradije nanosim na vrhove jagodica, malo prema sljepoočnicama, ponekad iznad gornje usne, mrvicu duž sredine nosa (ovo posljednje više za fotkanje nego za izlazak u stvarni život, s obzirom na moju mješovitu kožu). Na mojim obrazima postojana je oko 6 sati u normalnim vremenskim uvjetima i nešto kraće ljeti – tada je pri ambicioznom cjelodnevnom nošenju obavezno fiksiranje puderom u kamenu/prahu ili pojačavanje highlighterom u kamenu (iako je to šteta zbog gubitka originalnog efekta).





Fantastična je za fotkanja i editorijale zbog tog jedinstvenog dewy/wet looka koji pruža. <3

Ja bih Auroru preporučila vlasnicama svijetle i srednje svijetle puti, suhe, normalne i mješovite kože. Divna je i na zreloj koži koju divno oživljava. Za masnu bi ipak bila too much. Ako imate jako proširene pore, imajte na umu da ih Aurora može naglasiti. Također moram upozoriti na to da Illamasqua rumenila, i ona u kamenu i kremasta, nekima izazivaju prištiće na licu pa pripazite ako imate loših iskustava s potencijalno komedogenim proizvodima.

Meni je ovaj proizvod divan i vrlo dragocjen, a vi mi u komentarima otkrijte jeste li ga isprobali, volite li highlightere i koji vam je najdraži. :)

4 komentara:

  1. Want this for a long long time, eh
    Šteta što muller nema akcije popit bipe ili kozma, za jednu studenticu ovo je teško priuštivo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, bilo bi divno da Muller češće ima akcije za dekorativu :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)