četvrtak, 7. srpnja 2016.

New in from New York :)



Kada ti kronično nedostaje vremena, onda pišeš male postove, one koje možeš završiti i objaviti u roku od par sati. Veliki postovi čekaju da im se uspiješ posvetiti, ili ih pišeš u dijelovima, svaki dan malo. E pa konačno je došao trenutak za jedan zbilja veliki post, za jedan poseban new in – pokazat ću vam svoju obožavanu hrpicu noviteta koju sam sredinom svibnja donijela iz New Yorka. Sada već mnoge od tih divnih stvarčica svakodnevno koristim pri šminkanju sebe i drugih pa ću vam moći reći i nešto više od pukog predstavljanja proizvoda, a to je dobra stvar, zar ne? :) 




Ideja mi je bila kupiti proizvode koji su kod nas nedostupni i za koje mislim da bi bili koristan doprinos mom kitu, ili sam ih jednostavno željela isprobati. :) Također sam željela isprobati po proizvod-dva od brojnih brendova koje već dugo pratim. Naravno, da je to bilo moguće, donijela bih još jednu ovakvu hrpu jer bila je to prilika života. Poslati makeup geekušu i vizažisticu u New York i pustiti je da baulja i bira po Sephorama i counterima jednako je kao da ste je pustili u raj. :D




Anastasia Beverly Hills kist br. 12 postao je moj THE kist za obrve i ozbiljno razmišljam o nabavi još jednoga i isprobavanju ostalih ABH kistova za obrve. Širok je i dugačak baš koliko treba, dužina dlačica i gustoća omogućuju savršeno manevriranje i oblikovanje obrva. Naravno, češljić s druge strane također je fantastičan. Otkad sam ga kupila i donijela u Zagreb, za klijentice koristim samo ovaj kist, manijakalno ga perem i stalno ga trebam. :D 

Ostala tri kista također su super, no ne mislim da su nužni – oni su više za makeup entuzijaste koji žele isprobati nešto drugačije. :) Sephora PRO Full Coverage Airbrush (53) super mi je za konturiranje, Tarte Airbuki Bamboo Powder Foundation Brush zasad sam koristila za postizanje onog divnog airbrush finisha nakon nanošenja tekućeg pudera (u istu svrhu koristim i beauty blendere), a MAC Masterclass kist – Oval 6 jedan je od onih kistova što liče na četkicu za zube, a pojavili su se odjednom i niotkud i preplavili Instagram. E, ali ovo je odličan kist koji pruža totalno drugačije iskustvo nanošenja tekućeg pudera, da ne spominjem dobivanje na prekrivnosti i divan finish. I jako mi je zabavno koristiti ga, a pogotovo je zabavno vidjeti Chakyja kako me gleda u nevjerici razmišljajući zašto se, pobogu, uz kolekciju od nekoliko stotina kistova, mažem nekakvom četkicom za zube. :D




Maybelline NY The Blushed Nudes paletu kupila sam nekoliko dana prije nego što će stići i u naše drogerije, eto ti baksuza. :D Paletica je odlična, bolja mi je od prve MNY The Nudes palete jer je kvaliteta sjenila ujednačenija, a razlika u lakoći korištenja pojedinih nijansi manja. Boje su predivne. <3 

Uzela sam jedan od najdražih mi korektora za podočnjake, Maybelline NY Instant Age Rewind u nijansama Light i Fair. Ovo je kremasto, lagano, trajno, divno. Spužvica na vrhu istovremeno mi je zanimljiva i ide mi na živce jer znam da nije higijensko rješenje. MNY Master Prime baza za sjenilo jedna je od tri postojeće MNY baze, zasad se pokazala kao proizvod na mjestu, no kasnije ćemo doći do jedne baze koja me baš baš oduševila. :)

MNY Color Sensational Matte verzija je naših Creamy Mattes ruževa, a ja sam kupila predivnu nijansu Burgundy Blush. Nisam je još isprobala jer sam trenutačno opsjednuta nekim drugim nijansama, a ova će svojih pet minuta doživjeti najesen.




Real Techniques Miracle Complexion Sponge svidjela mi se zbog svog oblika (ovaj ravni dio baš dobro dođe) i osjetno više kvalitete u odnosu na drogerijske blendere, no ne mogu je usporediti s originalnim Beauty Blenderom jer njega još nisam isprobala. :) Inače tekući puder najradije nanosim kistovima, a blenderi mi služe za dodatno utapkavanje i postizanje savršenog finisha. Samo se ne sjetim svaki put da ih imam, previše sam se navikla na kistove. :D

Maleni Benefit Porefessional primer i Smashbox Photo Finish primer koristim uglavnom prilikom šminkanja klijentica i vrlo sam zadovoljna. Porefessional zaista lijepo zagladi kožu i popuni pore, a Photo Finish koristim na normalnoj, mješovitoj i blago suhoj koži kad mi treba neki normalan primer bez specijalnih efekata osim jednostavnog uljepšavanja kože i pripreme za puder. On radi sve pomalo – zaglađuje kožu, blago popuni pore, produži trajanje šminke. Baš primjećujem razliku između drogerijskih i ovih pro/high end primera i uvijek mi je drago otkriti neki novi koji radi svoj posao. :)




Tri prekrasna rumenila – zagasito ružičasto H&M Cameo Pink, dugo željeni sjajni i koraljni Milani Luminous te divota od neutralca, Cargo Tonga. Iskreno, ne znam koje mi je draže. Trenutačno najviše koristim Milani Luminoso jer ljeto, jer koraljno, jer sjaj. <3




Laura Mercier Secret Brightening Powder preporučen mi je kao fantastičan za neprimjetno, ali učinkovito setiranje korektora ispod očiju, a nakon ovih par tjedana korištenja mogu potvrditi da je zaista tako. Lagan je, divan, vjerojatno zbilja najneprimjetniji od setirajućih pudera u mojoj kolekciji, a zbilja sam ih nakupila. Muka su mi ti puderi u prahu, na koži izgledaju puno bolje i prirodnije od pudera u kamenu, ali su puno veća gnjavaža za korištenje jer moram paziti da se ne razlete posvuda. :D

Urban Decay Naked Skin Concealer (nijansa Light/Neutral) nije baš najneprimjetniji korektor na svijetu, moram priznati da sam očekivala laganiju teksturu. S druge strane, Benefit Stay Don't Stray baza za sjenilo iskazala se kao najbolja baza koju sam imala čast imati. U čemu je stvar – u svemu pomalo. Ima odličnu teksturu, kremastu i razmazivu, brzo se upije i preko nje se baš sve lako blenda. I sav makeup na očima drži fantastično. 




Beccu sam dugo promatrala iz daljine, a sada sam konačno umočila prstiće u sve proizvode i odabrala ono što nosim sa sobom. :) Becca Ombre Nudes Eye Palette jedna je od najljepših i najkvalitetnijih neutralnih paleta. Ako želite imati jednu predivnu i pouzdanu neutralnu paletu, molim vas, razmotrite Becca Ombre Nudes. Postoji i jedna toplija, crvenkasta paleta koju također želim.

Becca Shimmering Skin Perfector u nijansi Moonstone savršen je tekući highlighter. Već nakon površnog pregleda svih nijansi znala sam da želim baš Moonstone. Vičite ako želite usporedbu tekućih highlightera, imam ih baš puno i rado ih koristim. :) Dotad morate znati samo to da Moonstone oplemeni svaki tekući puder u koji umiješam par kapljica. <3




Moja davna želja, Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick – odabrala sam nijanse Brow n Arrow, Lovesick i Mother. Kat mat tekući ruževi definitivno su mi među top 3 u toj kategoriji (uz Gerard Cosmetics i NYX Liquid Suede, takvo je trenutačno stanje, a stanje je promjenjivo :D ). Nijanse su mi predivne (postoje još 2-3 koje bih rado udomila, ali ih nisam pronašla), na usnama se suše i postaju mat, vrlo su trajni, a začuđujuće ugodni. Ne isušuju me i uopće nemam osjećaj da nosim suhi mat ruž. Postoje oni drogerijski primjerci koji su okej, obično lijepih nijansi, no neki mogu biti nepostojani ili nedovoljno mat, pigmentacija im nekad nije dovoljno dobra ili su prerijetki, ili pak isušuju usne. Onda imate one malo bolje, finije tekuće ruževe, koji obično također imaju famozne nijanse, ali obično imaju taj feler da ih previše osjećate na usnama, užasno isušuju ili se nakon nekoliko sati ružno truse s usana. I imate Kat matiće kojima zasad nisam našla manu, štoviše, našla sam bonus – apsolutno ih ne osjećam na usnama, a inače mat ruževe osjećam i to mi je normalna stvar. Onako, niti su ugodni niti neugodni, jednostavno su tu i suhi su i što sad. Ali Kat... da, ako niste shvatili, preporučujem Kat Von D tekuće ruževe. <3




Predstavnici još jednog voljenog brenda: By Terry Touche Veloutee korektori koje svesrdno preporučuje The Brush Stash (uzela sam nijanse 1 Porcelain i 2 Cream). Otkad sam ih nabavila, neprestano ih koristim kao korektore za podočnjake (highlighting concealer), isprobala sam ih na sebi i brojnim klijenticama i stvarno mogu reći da su među najboljim korektorima. Užasno su skupi, ali dolaze u pakiranju od 6,5 ml, prave su mrcinice od korektora. :) Ovo je totalno druga kategorija u odnosu na YSL Touche Eclat, koji je lagani posvjetljivač bez stvarne prekrivne moći, dok Touche Veloutee može prekriti dosta toga, a pritom ipak izgledati prirodno. Trajnost mu je impresivna i ne nakuplja se u boricama.

By Terry Sheer Expert (4 Rosy Beige) vrlo mi je drag puder koji na licu izgleda vrlo prirodno, više o By Terry puderima pročitajte u recenziji iz prve godine bloganja. :)




Pa onda malo predstavnika brenda Marc Jacobs. :) Odabrala sam Genius Gel Foundation u nijansi 34 Beige Medium te Le Marc Lipcreme u ljubičanstvenoj nijansi Scandal. Marc Jacobs ima divne ruževe, već neko vrijeme imam jednu prekrasnu kremastu nijansu i jako je volim.




Malo klasike – fantastični Kevyn Aucoin Sculpting Powder u nijansama Light i Medium. Dušu dali za konturiranje svijetlog i srednje svijetlog tena. <3 Nijanse nisu tople i pogodne su za većinu stanovnica našeg podneblja. :) Usput sam dobila i neke Eve Lom testere, veselim se isprobavanju! 




Morala sam isprobati i Sephora Cream Lip Stain (nijanse 07 i 11), posebno mi je ostalo u sjećanju kako ih je hvalila Makeup Arena. :) Stigla sam ih koristiti tek par puta i ostavili su odličan prvi dojam.

MAC ruž u nijansi Mehr slučajna je kupnja, nisam planirala kupovati MAC ruževe koji su mi dostupni i u Zagrebu, međutim, zbog kupnje za druge cure osvojila sam nekakav bonus iznos i odabrala ovaj predivan mat ruž.




Estee Lauder Double Wear Light u svijetloj nijansi 0,5 kod nas nije dostupan, stoga je ovo baš dobar ulov jer ovaj puder obožavam koristiti na klijenticama mješovite i masne kože, a izbor je nijansi nikakav. Laura Mercier Tinted Moisturizer (nijansa Nude) vrlo je hvaljen proizvod koji tek trebam isprobati – ljeto nam je stiglo, sad je pravo vrijeme za ovakve lagane podloge. :)




Evo i poznate #glow zvijezde. :) Anastasia Beverly Hills Glow Kit u nijansi Gleam sadrži četiri sjajne nijanse – Hard Candy, Mimosa, Starbust i Crushed Pearl. Ovo mi se čudo toliko svidjelo, pogotovo uzevši u obzir da mi je Mary-Lou pukla i da mi je trebao dobar set highlightera koji bih nosila na teren, da sam ovih dana naručila i ljetnu verziju – Sun Dipped. Obožavam. <3




U nekom su me trenutku primili mat tekući ruževi i kupila sam sve nijanse koje su mi se svidjele, a da sam ih mogla pronaći, jer ove su stvarčice kod nas teško dostupne i ovo je bila prilika života. Dakle, Anastasia Beverly Hills tekući ruževi – odozgo prema dolje imamo Madison, Catnip, Soft Lilac, Crush, Stripped, Naked i Milk Shake. Predivne i moderne nijanse, rado ih nosim i baš uživam u njima. <3 




Još malo tekućih ruževa i gotovi smo. :D Stila Stay All Day Liquid Lipstick, odozgo prema dolje idu Ricco, Caramello, Chianti, Baci, Patina i Aria. Za Ariu znam već godinama, Stila je imala svoje mat tekuće ruževe prije nego što su ih beauty influencerice vinule do vrhunaca popularnosti. Također, predivne nijanse i prilično ugodni ruževi, ja sam vrlo zadovoljna. <3




Zanimljiva nude olovčica zapakirana u lijepu crnu kutijicu – naravno da sam morala provjeriti o čemu se radi. Nudestix – Lip + Cheek Pencil (moj je u nijansi Whisper) debela je, kremasta olovka koja se može koristiti kao ruž za usne i kao rumenilo. S obzirom na to da su nijanse uglavnom baš nudaste, ja bih ih sve uglavnom koristila na usnama. :D Nudestix često koristim za ombre/posvjetljavanje nekih tamnijih neutralnih/mauve/taupe nijansi i vrlo je praktičan za popravke tijekom dana.




Još jedan tekući puder, ovaj je nekim čudom zaslužio biti sam na fotki – pretpostavljam da sam ga zaboravila fotkati u sklopu ostalih grupica. :D Too Faced Born This Way (nijansa Porcelain) vrlo me ugodno iznenadio. Odlično prekriva, dugo traje, obožavam ga koristiti u danima kad trebam jače prekrivanje te na curkama s mješovitom i masnom kožom i izraženijim nepravilnostima. A često ga i pomiješam s nekim laganijim puderom ili highlighterom za prirodniji dojam, ali i dalje odličnu prekrivnost i trajnost. :) Naručila sam si u međuvremenu još par nijansi za kit. Primijetit ćete da sam u New Yorku kupila dosta tekućih pudera, a nijanse su im prilično različite. Za to postoji nekoliko razloga – kao prvo, na prodajnim mjestima rijetko su sve nijanse bile dostupne pa bih kupila onu koja mi je od ponuđenih bila najbliža, bez previše sekirancije, jer ja tijekom godine dosta promijenim boju – već je i samo putovanje u New York dobar primjer jer došla sam bijela kao sir (i prvih dana, naravno, automatski birala najsvjetlije pudere), da bih nakon nekoliko dana na suncu dobrano potamnila i približila se onim srednjim nijansama. Sad su mi moji proljetni puderi već smiješno presvijetli, a nakon mora bit ću još nekoliko nijansi tamnija. Tako da već i na sebi tijekom godine mogu koristiti širok raspon nijansi pudera, a osim toga, dakako, sve ih koristim i na klijenticima te one najdraže kupujem i u drugim nijansama. Eto, lijepo smo iskoristili solo fotku jednog pudera za malo općenite priče o tome kako sam birala nijanse i zašto sam došla s toliko različitih. :D




Nastavljamo s tekućim puderima. :D Nars Sheer Glow u vrlo svijetloj nijansi Mont Blanc (njega sam kupila prvih dana, jelte :D ). Ovo je jedan krasan dewy puder, imala sam ga davnih dana u tamnijoj nijansi Punjab, odabranoj naslijepo, koja mi je ipak bila pretamna. Bilo je divno konačno vidjeti sve te nijanse uživo, a izbor je prilično dobar.

Tu su i Nars Radiant Creamy Concealer (nijansa Vanilla) i fantastičan Nars Audacious Lipstick u nijansi Anna. Svime sam oduševljena, a Audacious ruževi zbilja su vrh što se tiče kvalitete. Izbor nijansi je toliki da sam više od pola sata neodlučno stajala i swatchala, ne uspijevajući odabrati onu koju ću ponijeti sa sobom. Sigurna sam da Anna nije posljednja Audacious nijansa u mojoj kolekciji.




Za sljedeći brend mnogi kažu da je apsolutni vrh što se tiče kvalitete high end kozmetike. Ono, probaš i nema dalje, ne može bolje. :) Zaista, Tom Ford Eye Color Quad u nijansi Cocoa Mirage famozna je paleta sjenila, svakako jedna od najkvalitetnijih koje posjedujem (to sam rekla i za Beccu, znam, i istina je u oba slučaja – ove su stvarčice daleko iznad goleme većine svega što sam dosad isprobala).

Morala sam isprobati i jedan od hvaljenih TF ruževa – odabrala sam Tom Ford Lip Color Matte u nijansi Pussycat. Kupila sam toliko prekrasnih i vrhunskih ruževa da zasad uopće ne mogu odlučiti koji mi je najbolji, najkvalitetniji ili najdraži, ali obećajem da ću se s vremenom očitovati. :D U svakom slučaju, Nars Audacious, Tom Ford, Charlotte Tilbury, Marc Jacobs – ni s jednim od ovih ruževa ne možete pogriješiti, pitanje je samo nijanse i finisha koji volite. :)




Iako H&M makeup imamo i u Zagrebu, nemamo toliki izbor nijansi, a sigurno nemamo ni akcije poput onih na koje sam naletjela u Brooklynu. :D Moj su izbor bili H&M mat ruževi – Vanitas, Dulce de Leche i Hot Chocolate, kremasti ruževi – Peach Fuzz i Sandstorm te Velvet Lip Cream iliti tekući ruž u nijansi Nudista. Divne, uglavnom nude nijansice, doduše, neke su super pigmentirane, a neke malo manje.




Šećer na samom kraju, shopping u posljednjem trenu – voljena Charlotte. <3 Brzinski sam odabrala tri proizvoda koja sam najviše željela isprobati – jedan ruž: Charlotte Tilbury Matte Revolution u nijansi Glastonberry, jedan tekući puder: Magic Foundation u nijansi 5 Medium Moyen te jedna olovka za usne: Lip Cheat u nijansi Pillow Talk. Našli su se tu i testeri njezinih poznatih preparativnih proizvoda. 


S obzirom na to da je logično da neću stići o svemu pisati, pogotovo u nekom kraćem roku, pozivam vas da me u komentarima pitate sve što vas zanima o mojim njujorškim novitetima. Također bi mi bilo drago da mi napišete svoja iskustva s proizvodima koje ste i sami isprobali. :) Što biste vi odabrali na mom mjestu? Koje biste brendove istraživali, što biste ponijeli sa sobom i uvrstili u svoju kolekciju? :)

32 komentara:

  1. Već par minuta pokušavam napisati nekakav suvisao komentar, ali ne ide. Eto, oči su mi ispale, šta drugo da ti kažem <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, razumijem, stvarno se skupilo toga :D

      Izbriši
  2. Jesi ti išta radila u tom New Yorku osim kupovala? :P
    Šalim se :D i sama bih se vratila s takvom hrpetinom i to baš sa ovim proizvodima. 99% posto ovoga mi je na nekim wish listama :D Tako da čekam recenzije, a sada idem još jednom pogledati slike :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ovaj put sam se organizirala tako da bude dovoljno vremena za sve :D to je bilo baš sustavno rješavanje wishliste, ne ide se u NYC svaki dan pa sam morala iskoristiti priliku :))

      Izbriši
  3. TF mi je tiha patnja, ali uz make up interesiraju me i parfemi. Ma divota od posta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 meni su parfemi u drugom planu uz toliko divne šminke :D :D

      Izbriši
  4. Ovo je famozno draga �� Jedva cekam recenziju Marc Jacobs pudera, a i ovih ostalih divota.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Mirela <3 bit će recenzija svakako, trenutačno mi je malo presvijetao pa će svoj trenutak doživjeti najesen :))

      Izbriši
  5. Ja gledam i gledam i smišljam komentar, pa na pola posta zaboravim šta sam htjela napisati i vratim se da sve ponovo pregledam jer puno toga želim prokomentirati :)
    Uglavnom želim Tom Ford sjenila, dugo ih već želim ali se pitam da li je opravdana tako skupa investicija :) piši brzo o njima. Želim Becca paletu i ovu i onu drugu. Born This Way je i mene oduševio, dok mi CT koji sam kupila preko prijateljice - presvijetao (zar je moguće :) nijansa #2) pa ga ne mogu ni isprobati kako treba. I meni su ovi By Terry korektori visoko na listi želja, upravo zbog The Brush Stash, ona je često krivac za ispražnjen novčanik, zna kvalitetno i zasluženo nahvaliti proizvod :)
    Da skratim - krasne si proizvode odabrala i drago mi je da ti se dopadaju Sephora mat ruževi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, tako je i meni nekad nakon čitanja tvojih postova! :D Za Tom Ford sjenila sam ti već rekla, uživat ćeš u njima. <3
      CT ćeš barem iskoristiti na drugima, sigurna sam :) a za The Brush Stash se slažemo, za pola moje kolekcije u posljednje vrijeme je zaslužna ona i njezine preporuke :D

      Izbriši
  6. ajme meni, pa ovo je divnoća :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je suvišno uopće komentirati..kao da su mi se snovi prikazali u toj tvojoj hrpetini..nadam se da ću barem dio tih divota jednom uspjeti isprobati :D Tebi želim da istinski uživaš u svemu što si kupila! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Awww, drago mi je da ti se moja hrpa sviđa <3 želim ti da i sama isprobaš što više toga, ne možeš fulati za što god se odlučila :)

      Izbriši
  8. Ajme meni, rastopila sam se gledajuci ovaj new in, oči su mi iskoliče. Jako mi je drago da si kupila te predivne divote. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se moja hrpica sviđa <3 uživam u isprobavanju svega <3

      Izbriši
  9. i sta se sad tu ima pisat osim gledat i vidit se... :D divne stvarcice, uvijek me zanimalo ako je tom ford paleta vrijedna cijele buke, neki kazu da je a neki kazu da nije, ali kao ti kazes da je vrh onda je zbilja tako :)

    OdgovoriIzbriši
  10. E ovo je bio pravi raj za moje oči! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si uživala u fotkama :)) trebalo je iskoristiti priliku i nabaviti sve te divne proizvode <3

      Izbriši
  11. Slinim :D zavidim ti previše, želim bar jedan ovaj ABH tekući ruž *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš uspjeti nabaviti koji, nijanse su stvarno fantastične <3 :)

      Izbriši
  12. Aaaaa, nije lijepo ovakve zazubice raditi :D Pročitala sam post nekoliko puta i nikako da napišem nešto jer sam još uvijek zaslijepljena svim divotama koje si kupila :)) Želim ti da uživaš u tim divnim proizvodima, a nama da i dalje radiš zazubice kroz recenzije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Mona <3 potrudit ću se da bude što više recenzija :))

      Izbriši
  13. Žao mi je što sam otvorila ovaj post, plače mi se. Dakle, sve je savršeno. Na kraju si me dotukla s Charlotte. :(
    Oči me bole!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Najbolji New In koji sam vidjela u zadnje vrijeme...skoro pa sve s ovog popisa jednog dana i ja sebi želim priuštiti..
    Ma savršenstvo...uživaj u ovim predivnoćama...blago ti se

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Silvija <3 <3 želim i tebi što više željenih proizvoda u kolekciji <3 :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)