utorak, 29. studenoga 2016.

Aura olovke za usne u jesenskim tonovima

Hellouz! :) Često vam u postovima pričam o divnim, tamnim, dubokim, vampastim, jesenskim nijansama ruževa pa vam danas želim predložiti olovke za usne koje se fantastično kombiniraju sa svim tim mističnim deep purple/berry/burgundy sezonskim ruževima. :)




Nekada je bilo teže naći povoljniju varijantu olovke kojom ćete obrubiti usne kada nosite svoj omiljeni tamni ruž. A činjenica je da tamniji ruževi za usne traže visoku preciznost i najbolje izgledaju kada su usne lijepo obrubljene olovkom u odgovarajućoj nijansi. Ne znam kada sam posljednji put nosila tamniji ruž bez olovke (osim u slučaju looka u kojem ga lagano tapkam na usne i rubovi ne trebaju biti definirani) jer mi je nakon doživljaja preciznosti koju pruža dobra olovka jednostavno nemoguće vratiti se na staro. Aura za svoje olovke kaže da su mekane, kremaste i nevjerojatno postojane, sa long lasting formulom, te se ne razmazuju i ne razlijevaju izvan kontura usana. Ja ih baš ne bih okarakterizirala kao mekane, one su onako optimalne teksture, možda čak malo na tvrđu stranu u odnosu na neke druge, no upravo im to omogućuje visoku preciznost, a opet su dovoljno mekane da pri nanošenju nisu neugodne, ne zapinju niti grebu. Istina je da se ne razmazuju i ne razlijevaju izvan ruba usana ili u borice. Moram dodati i da su izvrsno pigmentirane. Prilično su dugotrajne, ne i ekstremno da bih to posebno naglašavala, no ruževima s kojima ih kombinirate produžit će trajnost i lijep izgled na usnama. Šiljenje ide vrlo lako, nema bezveznog trošenja olovke i mislim da tih 1,14 grama može dugo trajati.





Ja olovke za usne koristim isključivo za obrubljivanje usana, ne nosim ih samostalno – s obzirom na to koliko ruževa posjedujem, klasičnih i tekućih, jednostavno nema potrebe da i olovke za usne prenamjenjujem u ruževe. :D Osim uz sam rub usana, olovku znam povući i prema sredini ili je ispod ruža nanijeti na cijele usne kako bih napravila podlogu za ruž i produžila mu trajnost.

Aura olovke za usne dobila sam u četiri nijanse. Nijansa broj 57* najsvjetlija je od njih, riječ je o srednje tamnoj zagasito ružičastoj, lijepoj i odmjerenoj. Pod brojem 58* dolazi tamnija berry-ljubičasta nijansa, dok se pod brojem 59* krije prava tamna bordo iliti burgundy nijansa u kojoj nazirem i smećkaste tonove. Broj 60* označava duboku, hladniju tamnoljubičastu nijansu. Kada gledate samo pakiranje, nijanse 58, 59 i 60 mogu izgledati vrlo slično, no mislim da sam na swatchu i na zadnjoj fotki uspjela pokazati razliku. :)





Ove olovke možete pronaći u svim Kozmo poslovnicama koje drže Auru, a cijena im je tu negdje oko 22-25 kn. Danas je zbilja lako naći povoljne, a kvalitetne olovke za usne, a ja vam od srca preporučujem da ove jeseni obratite pažnju na Aurine. 

Koje su vaše najdraže olovke za usne? Jeste li isprobali Aurine? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 10:

  1. Po vasem misljenju koja od ovih olovaka bi najbolje pristajala uz MAC Heroine ruz? 58 mi na slici izgleda idealno, pa me zanima jesan pogodila ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, 58 bi bila najsličnija od ponuđenih. :) Nije baš idealna ali je dovoljno blizu (ovisno i o tome kako Heroine povuče na tebi), za Heroine je baš teško naći odgovarajuću olovku.

      Izbriši
  2. MAC nightmoth mi je savrsena za bilo koji tamni ruz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Juj moram i Nightmoth probati već jednom! :D

      Izbriši
  3. Predivne su mi sve nijanse no 60 me nekako najviše privlači :D Nisam isprobala Aurine olovke trenutno koristim Essence i Catrice olovkice <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence olovke isto jako volim (oni baš imaju krasne nijanse), a Catrice sam nedavno otkrila. :) Kao što napisah, srećom, danas imamo baš dobar izbor povoljnih olovaka za usne :)

      Izbriši
  4. Imam 57 i vrlo je zahvalna za kombinovanje, a treba mi, vidim, i 58 :). I ja olovke koristim iskljucivo za iscrtavanje usana :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, uz toliko ruževa nema potrebe za korištenjem obične tanke olovke u svrhu ruža, pogotovo jer to više isušuje usne :) 58 je prava ljepotica, nabavi je svakako :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)