petak, 25. studenoga 2016.

Catrice HD Liquid Coverage Foundation

Malo je koji drogerijski tekući puder izazvao toliko zanimanja kao Catrice HD Liquid Coverage Foundation. Obećanja koja pruža vrlo su primamljiva: ultralagana tekuća tekstura, visoka pokrivenost prirodnog izgleda, učinkovito matiranje, HD efekt te gladak i besprijekoran, savršen ten koji traje do 24 sata. Nismo navikli očekivati toliko od pudera čija je cijena šezdesetak kuna, no pokazalo se da ovaj malac ima ozbiljne kvalitete koje su me natjerale da kupim čak tri nijanse.




Ono što prvo privlači pažnju jest fenomenalno pakiranje s kapaljkom, kao da je riječ o jednom od onih fensi tekućih pudera koji sadrže i njegujuće sastojke seruma te koštaju oko 500 kn. Pakiranje mi se zaista sviđa (bočica je izrađena od mat stakla), međutim, činjenica je da puder moram oprezno dozirati jer iz kapaljke zna špricnuti posvuda – treba je držati nisko uz podlogu na koju ukapavate puder (ruku, paletu, kist) i pritom malo pripaziti. Ja svoje nijanse 'nakapam' na ruku ili paletu za miješanje boja te ih miksam i nakon toga kistom nanosim na lice. Često je to neki buffing ili ravno rezani kist, no najbolji efekt daje kad ga nanosim velikim ovalnim kistom poput ovog koji možete vidjeti na fotkama.




Catrice HD puder rijetke je, tekuće teksture koja se brzo razlijeva, a na licu se dosta brzo suši pa ga treba brzo nanijeti i izblendati. Pruža fantastičan omjer između laganosti s jedne strane te prekrivnosti i postojanosti s druge strane. Obično su dugotrajni matirajući i visokoprekrivni puderi nešto teži na licu, međutim, ovaj se ne osjeća na licu, a izgleda neočekivano lijepo i gotovo prirodno, o težini na licu i efektu maske nema govora. Uz njega obično ne trebam korektor za prekrivanje nepravilnosti, osim ako je riječ o nekom svježem, kritičnom krateru ili krastici. Nakon nanošenja može se lagano nadograditi na mjestima na kojima je to potrebno. Rekla bih, dakle, da mu je prekrivanje visoko srednje (ne srednje visoko nego visoko srednje, znači, od srednjeg prema visokom iliti potpunom :D ). Kao što rekoh, dosta se brzo suši te postaje mat, i svakako je u kategoriji matirajućih pudera, ali ne postaje onako suho, hardcore mat (takav efekt ne volim), nego ipak zadrži dozu živosti, da ne kažem naznaku zdravog sjaja. :) Nije ljepljiv, ali primijetila sam da pomalo ostavlja tragove na mobitelu.

Moja je koža mješovita, dijelovi se znaju pojačano mastiti (T-zona, ofkors), a on se satima savršeno drži. Za kraće izlaske čak ga ni ne matiram puderom u kamenu/prahu, kad ga planiram duže nositi matiranje je ipak potrebno, a ponekad i jedno dodatno matiranje tijekom dugog dana (govorim o 12+ sati). Ne nakuplja se u porama i ne ističe ih. Na mješovitoj meni, dakle, on odlično izgleda i nakon 8-10 sati nošenja, bilo je slučajeva da mi navečer nitko ne vjeruje da ga nisam popravljala od jutra. I zato ga jako, jako volim. <3




Jedini prigovor koji ja imam odnosi se na ponašanje ovog pudera prilikom fotkanja uz uporabu blica – ovih sam ga dana dosta nosila, a također sam testirala neke tekuće ruževe i koristila sam priliku da ih fotkam na licu. Na fotkama izbliza uz blic ovaj puder ostavlja onaj neželjeni bijeli odbljesak, iako nema SPF. Nije strašno, ali je vidljivo, a kako puder u nazivu ima HD, radije bih da toga nema i to mu baš zamjeram jer bih ga, s obzirom na dugotrajnost, rado koristila za večernje izlaske, a ne mogu jer svi vole fotkati mobitelima u mračnim bircevima i klubovima, a ne bih baš da svijetlim na ekipnim fotkama. :D Znam da je mnogima odličan na fotkama, no, eto, s mojim fotićem i frendičinim mobitelom pokazalo se suprotno – doduše, samo ako se fotka baš izbliza.

Bočica sadrži standardnih 30 ml pudera, trebalo bi ga potrošiti u roku od 12 mjeseci, a cijena mu iznosi oko 56 kn. Dolazi u četiri nijanse koje ni približno nisu dovoljne kako bi se obuhvatio spektar tenova u našem podneblju – najsvjetlije i najtamnije među vama sigurno neće pronaći odgovarajuću nijansu. Ni meni trenutačno nijedna nijansa ne odgovara u potpunosti, zato ih redovito miksam.

Nijanse su sljedeće (imajte na umu da razlika među njima zapravo nije prevelika te nema izrazito svijetlih ni tamnih, a ni podtonovi nisu jako izraženi, osim kod nijanse 020):

010 Light Beige – svijetla nijansa blago toplog (žutog) podtona
020 Rose Beige – svjetlija nijansa izraženijeg hladnog (rozog) podtona
030 Sand Beige – srednje svijetla nijansa nekakvog čudnjikavog rozo-narančastog podtona
040 Warm Beige – umjereno tamna nijansa neutralnog do toplog (žutog) podtona





Kupila sam tri nijanse: 010 Light Beige, 030 Sand Beige i 040 Warm Beige – naime, kupovala sam ga ljeti, u određenom trenutku bila sam nekakva polutamna i odgovarala mi je nijansa 030, no ubrzo sam još više potamnila i nabavila 040. Kasnije sam kupila i nijansu 010, no i dalje mi je presvijetla pa je miješam s tamnijim nijansama.

Sastav: aqua (water), dimethicone, talc, PEG-10 dimethicone, trimethylsiloxysilicate, polypropylene, isododecane, cetyl PEG/PPG-10/1 dimethicone, nylon-12, hdi/trimethylol hexyllactone crosspolymer, sodium chloride, hydrogen dimethicone, glycerin, magnesium sulfate, disteardimonium hectorite, methicone, ethylhexylglycerin, silica, aluminum hydroxide, propylene carbonate, dehydroacetic acid, sodium dehydroacetate, phenoxyethanol, benzoic acid, parfum (fragrance), CI 77491 (iron oxides), CI 77492 (iron oxides), CI 77499 (iron oxides), CI 77891 (titanium dioxide).

Puder mi nije izazvao nikakve negativne reakcije, iritacije niti prištiće te na meni ne oksidira. Iako službeno nije ograničen na određene tipove kože, mislim da je savršen za mješovitu i umjereno masnu kožu, super bi bio i na normalnoj, dok ga za suhu ipak ne bih preporučila jer će istaknuti suhoću kože. U svakom slučaju, hidratizirajte svoje lice prije nanošenja ovog pudera, no nadam se da već ionako znate da će svaki puder bolje izgledati na njegovanoj, hidratiziranoj koži. :) Ako vam je koža dehidrirana te imate suhe i perutave dijelove, slobodno ga preskočite. Nije ni za zrelu kožu jer će istaknuti borice i nije od onih koji mogu osvježiti beživotnu kožu – u tom slučaju trebate nešto s dewy efektom. :) Ako volite matirajuće pudere s dobrim prekrivanjem, ovo je baš za vas, a bonusi su fantastična postojanost i lagana tekstura te činjenica da uopće nije težak. :) Unatoč malim *blic* nedostacima koje sam spomenula, ja ovaj puder jako volim i mislim da je među najboljim puderima povoljnijima od 100 kn koje trenutačno možete pronaći. Najbolje od svega jest to što predivno izgleda na licu, čak i nakon cijelog radnog dana.




Jeste li isprobali Catrice HD tekući puder? Ako jeste, zanima me kakvim se pokazao u vašem slučaju i koliko nam se dojmovi poklapaju – podijelite svoje iskustvo u komentarima. :)

Broj komentara: 18:

  1. Definitivno moram da probam ovaj puder :) Nijanse su bas skromne, ne bi ih ubilo da su ubacili jos koju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, definitivno bi trebali uvesti barem dvije svjetlije i dvije tamnije nijanse, ovako relativno malen broj potencijalnih korisnica može pronaći odgovarajuću nijansu... a nisu sve vizažistice niti lude kao ja da kupuju tri nijanse :D

      Izbriši
  2. Već dugo nisam probala tako dobar puder drogerijskog ranga :D Meni ne treba neko jako prekrivanje, no sviđa mi se što lijepo matira te što mi ne naglasi kratere od pora te imam osjećaj da mi lagano zablura lice. Kao najveći nedostatak bi istaknula ambalažu koja se meni ne sviđa jer nije praktična, mislim, vizualno puder u toj bočici izgleda moćno, no mislim da bi pumpica bila bolje rješenje od pipete :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno? Ja odgađam kupnju baš zato jer mi se inače ti rijetki puderi uvuku u pore i nlase ih (nor Maybelline Affinitone i Affinimat)

      Izbriši
    2. Mona, baš mi je drago da se i tebi sviđa! :) Istina je da lagano blura i ne naglašava pore, barem meni to nikad ne čini. Ivana, ovaj pruža puno bolji filing i izgled na koži od oba spomenuta Maybellinea (uostalom sva ta tri pudera su totalno drugačija), no bojim se da ćeš ti imati drugi problem s ovim puderom - pronalazak nijanse. :) Probaj u svakom slučaju ako već nisi, možda se i varam. :D

      Izbriši
    3. Probala sam jučer tester u Kozmu i zbilja, 010 je meni malo tamna. Na prvu se dobro stapa s kožom al onda stavila malo na ruku 010 od HD-a, 010 od All Matt Plus i 010 od Nude Illusion da usporedim jel ovaj HD 010 tamniji od ova 2 i naspram njih je rozijeg tona, AMP 010 neutralan (Stela kaže da njoj izgleda sivo) a NI 010 žučkast. Meni od ta 3 najbolje paše 010 od AMP, a u NI sam stavila popriličnu količinu Nyx posvjetljivača nedavno i sad mi je taj puder super. Ipak mislim da ga neću često kupovati jer ću uvijek za njega morat imat oko 1/3 tube posvjetljivača od 80ak kuna što nije jeftino, al opet - meni su takvi "ne baš mat niti sasvim mat nego polu-dewy" puderi ok samo po zimi pa onda aj, nije bed. :D
      S jedne strane mi je drago jer istovremeno trošim 3 pudera (Catrice AMP i NI 010, Revlon CS 150 Buff - btw otkrila sam da mi nijansa 150 Buff trenutno više paše od 110 Ivory jer mi blagi žuti ton super neutralizira zimsko crvenilo i da odmorniji izgled licu nego 110), a 4. (MAC SFF NW10) planiram kupiti već 100 godina pa nikako da se desi i onda mi je ovo jedan trošak manje, iako se sad stalno pitam kak bi meni pasala ta jako tekuća tekstura od HD 010 i dal da ipak kupim taj puder pa dodam posvjetljivača dok ga još imam...

      Izbriši
    4. Definitivno su nijanse problem za nas jako svijetle. Meni 020 bolje odgovara od 010 koja mi je prežuta. Posvjetljivač uvijek pomaže, a puder je stvarno dobar za nas s proširenim porama, tako da ga svakako uzmi u obzir :D

      Izbriši
    5. Ja bih rekla, ovisi kakav je taj posvjetljivač i koliko ti ga treba, ako ga treba baš dosta onda to i nema smisla jer u većim količinama svakako mijenja teksturu pudera. :) Ma baš šteta za nijanse, baš su ograničili raspon potencijalnih korisnica. Znam da Catrice uvijek ima 4-5 nijansi, no da je onda barem najsvjetlija još malo svjetlija, a najtamnija malo tamnija. :D

      Izbriši
  3. 90% se slazem sa tvojom recenzijom :-p U tom cjenovnom rangu( a i vecem) stvarno nema tako dobrog pudera. Imam nijansu 04 i odgovara mi sada zimi kad se ne suncam, nadam se da ce poboljsati nijanse :-/ Moja koza je mjesovita i cesto ga za 8-satno radno vrijeme i ne matiram puderom u kamenu ( sada kad je hladnije), slazem se i da nikako nije za suhu i dehidriranu kozu jer sam jedno jutro zurila i nanijela ga na brzinu, a zaboravila stavit kremu prije i nije izgledao dobro ko inace.
    Isto tako, u mom slucaju nije postojan na duze staze ( sto mu i ne mogu previse zamjerit za 50-tak kn). Dva puta sam ga nosila na svadbu i na kraju veceri ( tocnije, u zoru ) nije izgledalo dobro, skinuo mi se skroz sa par svjezih akni i sva njihova ljepota se pokazala :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh da, stvarno bi trebali proširiti ponudu nijansi jer postoji puno svjetlijih i tamnijih cura koje ne mogu ni pomisliti na korištenje ovog pudera. Drago mi je da se slažemo u dojmovima, a za posebne prigode kao što su svadbe ipak je bolje odabrati neki od onih najpouzdanijih pudera, naravno ako imaš mogućnosti. :) Meni je za takve prigode super Estee Lauder Double Wear Light. <3

      Izbriši
  4. E kada ga ti hvališ, kupujem ga! Još bih te nešto pitala, kao iskusnu vizažisticu: zašto na stavljaju po kapljicu ulja na ovalni kist prije nanošenja podloge? Hvala ti na odgovoru <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marijana, nadam se da će ti odgovarati. :) Ne znam sad napamet, ako imaš suhe dijelove, dobro nahrani kožu prije nanošenja. Ulje se koristi prije pudera ili se miksa s puderom kako bi se tekstura učinila laganijom, hidratantnijom, podatnijom, kako bi se puder lakše blendao i bolje stopio s kožom, kako bi lice dobilo onaj zdravi sjaj - ovisi i o samom ulju. Naravno da to nije potrebno uz svaki puder i na svakoj koži, meni to funkcionira kod suhe i zrele kože, a na Instagramu to radi svaka jer je to sad hit. :D

      Izbriši
    2. Da, vidim da je to veliki hit. Hvala ti draga puno na odogovoru :)

      Izbriši
  5. Reci mi, molim te, za koju namenu koristiš ovu Essence četkicu sa slike? Imam je već neko vreme, ali nešto se nismo našle .... :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Vesna, ja ti nju koristim za nanošenje tekućeg pudera. :) Ovisno o teksturi, s nekima mi odmah surađuje super, a neke još dodatno utapkavam beauty blenderom, ali generalno sam dosta zadovoljna (osim kad je treba oprati :D )

      Izbriši
  6. Nisam jos probala ovaj puder ali nameravam :). Bas me zaintrigirao :). Negde sam cula / procitala da izaziva bubuljice, ali mislim da je to ipak individualno. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh da, meni ništa nije izazvao, ali ja i nemam neku osjetljivu kožu. Uvijek je rizik kod pudera, kao i kod preparative, moguće je da nešto u sastavu nekima neće odgovarati. Zato bi bilo dobro da svi, pa i drogerijski puderi imaju testere za 2-3 korištenja pa da ih možemo doma u miru isprobati. :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)