srijeda, 30. studenoga 2016.

Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops Body Cream

Iako se nakon tuširanja redovito mažem raznim kremicama, posebno u tome uživam tijekom kasne jeseni i zime, kada se temperature spuste, kada koža i sama traži dodatnu njegu i kada bogate teksture i topli mirisi raskošnih mazalica pružaju tako dobar osjećaj. Jedna od vrlo posebnih krema za tijelo u kojoj uživam sada, ali i tijekom cijele godine jest Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops Body Cream iliti krema za tijelo sa zrncima meda. Već godinama znam za tu kremu, znam da je mnogi obožavaju toliko da koriste samo nju unatoč visokoj cijeni, po opisu sam znala da će se i meni svidjeti, no konačno sam je kupila tek početkom ove godine, kada sam je ulovila na sniženju u Mülleru te sam je platila 99 kn, dok puna cijena iznosi 199 kn.




Krema je smještena u plastičnu posudicu i dolazi u količini od 250 ml. Postoji i veće pakiranje od 500 ml i cijena mu na Douglas web shopu iznosi 329 kn. Službeni opis ove kreme za tijelo kaže da ona odlično štiti, hidratizira, omekšava, zaglađuje i umiruje kožu. Mješavina zelenog čaja i prava zrnca meda osiguravaju dugotrajan osjećaj udobnosti i dodatnu hidrataciju. Revitalizirajući miris osvježava u valovima tijekom cijelog dana.

Miris joj je dosta izražen i karakterističan, i to kažem ja koja nemam baš fantastično razvijeno osjetilo mirisa. :D Meni se jako sviđa jer na divan način spaja osvježavajući miris zelenog čaja i onu toplu medenu notu – stvarno osjetim oboje i nekako se super nadopunjuje i stapa. :) Miris se na koži zadržava dosta dugo. Bogata, gusta kremasta tekstura jedna je od najljepših koje sam probala i sadrži zlaćana zrnca meda, što mazanje čini zanimljivim i pruža doživljaj luksuznog hranjivog tretmana, i to je prvi razlog zbog kojeg obožavam ovu kremu. Drugi je razlog, dakako, fantastična njega koju pruža. Zrnca meda tope se u dodiru s kožom i krema se vrlo brzo upija, unatoč bogatoj teksturi. Nije masna i ne ostavlja nikakav film na koži. Osjećaj je izvanredan već prilikom mazanja jer ova krema kožu istovremeno osvježava, hidratizira, hrani i njeguje. Koža ostaje nevjerojatno glatka, meka i podatna i takva je još dugo, dugo vremena – i upravo je to jedan od glavnih aduta ove kreme u odnosu na većinu standardnih drogerijskih mazalica čiji je učinak samo trenutan. Također, priznajem da ja inače nemam većih problema sa suhoćom kože tijela, no uobičajene mazalice ne pružaju joj toliku glatkoću i elastičnost – i normalna, nezahtjevna koža itekako može osjetiti razliku u kvaliteti njege.




Iako volim i često kupujem razne vesele drogerijske mazalice za tijelo, moram reći da sam se više puta uvjerila da ulaganje u skuplje proizvode za njegu tijela nije bacanje para. Od L'Occitanea preko Biotherma do Kiehl'sa, uvidjela sam koliko kreme i maslaci za tijelo mogu biti kvalitetniji od onoga na što sam navikla, koliko ugodniji doživljaj mogu pružiti i koliko bolje mogu njegovati. Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops krema nadograđuje to iskustvo. Ne, ne mogu reći da ću i ja odsad kupovati samo nju jer moja je želja za isprobavanjem prevelika, ali kupnju ću definitivno još puno puta ponoviti te ću je rado imati u kupaonici za one dane kada si želim pružiti poseban tretman i njegu.

Ova je krema jedan od najpopularnijih proizvoda iz Elizabeth Arden asortimana, a postoji i Green Tea parfem koji definitivno moram isprobati. :) Kremicu možete nabaviti u parfumerijama (sigurna sam za Müller i Douglas) te na raznim domaćim i stranim web shopovima i prilično je često viđam na raznim sniženjima.

Iako sam ja potpuno zadovoljna ovom kremom, moram napomenuti što bi vam eventualno moglo smetati i odbiti vas od kupnje. Prvo, kao što spomenuh, miris je intenzivan i to vam se ne mora sviđati pa bi bilo dobro da je pomirišete prije kupnje. Drugo, sastav možda, prema nekima, i nije bajan (visoko na popisu nalaze se tekući parafin i parfem), pogotovo kada u obzir uzmemo cijenu – navodim ga u nastavku pa prosudite sami, meni krema nije izazvala nijednu negativnu reakciju nego samo sretnu i nahranjenu kožu. :)




Sastav: Water, Cetearyl Alcohol, Mineral Oil/Paraffinum Liquidum, Parfum/Fragrance, Glycerin, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Acetate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, C12-15 Alkyl Benzoate, Dimethicone, Acetylated Lanolin Alcohol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Anthemis Nobilis Flower Extract, Butylene Glycol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Calendula Officinalis Flower Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Carbomer, Carrageenan, Ceteareth-20, Cyclopentasiloxane, Ethoxydiglycol, Ginko Biloba Leaf Extract, Honey, Lactose, Microcrystalline Cellulose, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Triceteareth-4 Phosphate, Triethanolamine, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Wheat Germ Glycerides, BHT, Citral, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Isoeugenol, Limonene, Linalool, Chlorphenesine, Methylparaben, Phenoxyethanol, Propylparaben, Sodium Benzoate, Iron Oxides (CI 77492).

Ako ste isprobali ovu predivnu kremu, napišite mi svoje dojmove, a ako još niste, molim vas da je stavite na wishlistu. :) :D


4 komentara:

  1. Cetearyl Alcohol je masni alkohol, pozeljan je u kremama i preparatima za negu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. apsolutno si u pravu, hvala ti za komentar :)

      Izbriši
  2. Prije dva ljeta koristila sam ovu kremu i parfem istovremeno. Prava ljetna uživancija :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)