subota, 26. studenoga 2016.

Instant crushes #5

Nisam redovita kada je riječ o pisanju postova o trenutačnim favoritima. Umjesto toga katkad shvatim da postoji grupica proizvoda koje u tom nekom razdoblju baš volim i svakodnevno koristim pa ih spontano prikupim i odlučim se za brzinski post o favoritima trenutka. :) Tada nastaju moji Instant crushes postovi – dosad su objavljeni Instant crushes #1, Instant crushes #2, Instant crushes #3 i Instant crushes #4, a sada ću vam pokazati što sam to voljela koristiti proteklih nekoliko tjedana. 




Makeup Revolution ovalni kistovi svakodnevno su u upotrebi otkad sam ih kupila i dobila, a kao najdraže bih izdvojila ovaj najveći kist (Precision Pro Brush Oval Face) koji koristim za nanošenje tekućeg pudera, nešto manji Precision Brush Oval Cheek koji mi je odličan za nanošenje kremastih kontura, ali i blendanje korektora ispod očiju, te mali okrugli (Precision Brush Round Blending Eye) koji ja koristim za stapanje ruževa kada radim ombre ili neku kombinaciju na usnama (kao u ovoj nude-taupe kombinaciji). Malac super radi i s klasičnim i s tekućim ruževima. Što se tiče ovalnih kistova za lice, oduševljena sam lakoćom s kojom surađuju s tekućim i kremastim proizvodima te načinom na koji pridonose konačnom izgledu tih proizvoda na licu, koža na kraju izgleda zaglađenije i jednostavno bolje te cijeli look dobiva nekako profinjeniji finish kada puder/korektor nanosim ovakvim kistovima. Ovo je za mene pravo otkriće, kao svojedobno beauty blenderi. :)

Catrice HD Liquid Coverage Foundation pravi je instant celebrity među drogerijskim tekućim puderima, a ja sam nabavila čak tri nijanse te ih miksam u različitim omjerima s obzirom na godišnje doba i trenutačnu boju tena. Riječ je o matirajućem tekućem puderu odlične postojanosti i visoke prekrivne moći, a najbolje od svega jest to što na licu ne izgleda poput maske, štoviše, neočekivano je lagan za taj tip pudera. Na mojoj mješovitoj koži izgleda odlično tijekom cijelog dana. Više detalja pronaći ćete u nedavno objavljenoj recenziji Catrice HD Liquid Coverage pudera. :)

Golden Rose tekući ruževi trenutačno su mi među najdražim tekućim ruževima, a u ovim jesenskim danima najčešće nosim nijanse 03 (prljavo ružičasta), 05 (vamp ljubičasta), 12 (bordo-smećkasta) i 10 u kombinaciji s nekim drugim nijansama jer je samostalno premrtvačka za mene. Ovi ruževi nude predivnu teksturu, pouzdanu postojanost i ugodan osjećaj na usnama, a pigmentacija im je fenomenalna. Pročitajte i cjelokupnu recenziju Golden Rose tekućih ruževa te se svakako počastite pokojom nijansom ako još niste. :)

Aura olovke za usne* dolaze kao odličan dodatak uz sve one divne jesenske nijanse koje volimo nositi na usnama. Za ovaj post izdvojila sam divnu berry nijansu pod brojem 58, bordo pod brojem 59 te tamnoljubičastu označenu kao 60. Nemam običaj samostalno nositi olovke za usne, tako da vam ne mogu reći kako se ponašaju u tom slučaju, no neizostavne su za obrubljivanje usana kada nosimo spomenute tamnije nijanse koje su nam tako drage u hladnijem dijelu godine. Tekstura im je srednje, optimalno tvrda, lako se nanose i ostavljaju bogat trag boje te omogućuju precizno obrubljivanje usana. Recenzija ide ovih dana. 

Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado* moj je saveznik za njegovano područje oko očiju ove zime. Ovo je gusta, hranjiva krema koju koristim u sklopu noćne njege, za dan mi je ipak malo preteška – inače na okoloočnom području danju volim koristiti lagane, fluidne ili nježno hidratantne teksture koje čine dobru podlogu za makeup, dok su mi za noć potrebne ovakve bogatije teksture kako bi mi područje oko očiju ostalo u što boljem stanju unatoč svemu čemu ga izlažem (svakodnevno nošenje i skidanje šminke, kontaktne leće i sve što ide uz njih, buljenje u ekran računala i mobitela). Ova kremica s dodatkom ulja avokada neće izbrisati bore ili podočnjake, no divno će hidratizirati i nahraniti nježnu kožu oko očiju te će cijelo to područje izgledati bolje, zaglađenije, zdravije i svježije. Cijena joj iznosi 195 kn za 14 ml proizvoda i mislim da se itekako isplati.

Illamasqua kremasto rumenilo u nijansi Zygomatic imam već dugo i pri kraju mi je, imam ga za još možda nekoliko nanošenja. Nisam isprobala puno kremastih rumenila, no od onoga što imam u kolekciji, Zygomatic mi je svakako najdraže. Nije ljepljivo niti pregusto, lako se nanosi i utapkava u kožu. Najradije ga nanosim prstima, a ponekad ga pokupim i na lice nanesem malom bockalicom (MAC 130) pa dodatno utapkam prstima. U svakom slučaju, ne mogu zamisliti nanošenje kremastih rumenila bez upotrebe prstiju jer njihova toplina pomaže da se tekstura lijepo sjedini s kožom. Zygomatic je divno rumenilo neutralno-prljavoružičasto-bež boje, nije nimalo napadno i predivno se slaže uz najrazličitije lookove – ako istaknem nešto na licu i želim biti sigurna da rumenilo neće biti u nesuglasju s ostatkom looka, ovakve neutralne nijanse pravi su izbor. Inače, jedan od mojih prvih postova na blogu bio je posvećen mojim najdražim neutralnim rumenilima, doduše, onima u kamenu, pa kliknite i pogledajte usporedbu ako volite takve nijanse. :)

NYX Sculpt & Highlight Face Duo imam u dvije nijanse – Taupe/Ivory i Almond/Light, s time da je ova prva hladnija i puno mi bolje odgovara zimi, dok mi je druga super za ljeto i brončane lookove. :) Tekstura im je fino kremasta, lako se nanose priloženim spužvastim aplikatorom, a blendam ih, dakako, novootkrivenim ovalnim kistovima. :) Ako se volite igrati s kremastim konturiranjem, ovo bi vam moglo biti zanimljivo, samo mi se čini da bi se uz redovitu upotrebu vrlo brzo potrošilo (svaka strana sadrži 5,3 ml proizvoda).

Afrodita Mystic Argan hranjivo mlijeko za tijelo divne je teksture, bogate i hranjive, no dovoljno lagane da se upije u razumnom roku. Zimi volim koristiti i gušće njegujuće maslace za tijelo, no kad sam u žurbi i želim se što prije obući, ovo mlijeko dolazi kao idealno rješenje. Koristim ga u kombinaciji s gelom za tuširanje iz iste linije i zajedno pružaju divan miris, topao i orašast, za mene pravi zimski. Ovo mlijeko sadrži arganovo i kokosovo ulje te moju kožu ostavlja glatkom, mekom i nahranjenom.


U koje ste se proizvode vi zaljubili ove jeseni? Jeste li isprobali neke od meni dragih proizvoda iz ovog posta i jesu li se i vama svidjeli? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. Volim Catrice puder i GR ruževe :)
    Volim i afrodita gelove i mlijeka, ali nisam isprobala konkretno tu liniju, no baš ću uzeti sljedeći put, po opisu mi se čini kao miris po mom guštu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, puno zajedničkih favorita! :)) Probaj svakako ovu Afroditinu liniju, i to ti je preporučam baš u ovom hladnijem dijelu godine, divno paše <3

      Izbriši
  2. divni favoriti :D <3
    Ovaj Catrice puder moram kupiti i napokon isprobati :D od GR ruževa m privlači taj 10 <3 Aura olovke me isto mame :D kao i Afroditino mlijeko za tijelo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, dosta si ti toga našla za sljedeću shopping listu. :)) Svakako probaj Catrice puder i, ako ga probaš, javi dojmove. :) GR desetka nas je sve privukla, samo je lutrija kako će kome stajati, no srećom uvijek se može kombinirati. :D A s Afroditinim mazalicama ne možeš pogriješiti. <3

      Izbriši
  3. Super favoriti! svi havale ovaj Catrice tekući puder, a ja bi si ga stvarno kupila, ali imam u svojoj kolekciji 8 tekućih pudera koje trebam prije toga potrošiti ahha. Do tada će oni njega i povući iz prodaje (nedaj Bože)! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hjoooj znam kako ti je, ja uvijek imam previše tekućih pudera, ali opet želim isprobati sve što izađe i izgleda mi dobro. :D Nadam se da ovaj ipak neće tako brzo povući iz prodaje, bilo bi šteta...ali s njima nikad ne znaš :D

      Izbriši
  4. gdje si kupila kistove? da li ih je moguće kupiti još negdje osim na pink pandi..pošto mi se ne plača poštarina od 30 kuna..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sam ih na Pink Pandi, mislim da ih je moguće kupiti i na www.makeuprevolution.hr, za druge opcije ne znam. :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)