utorak, 29. studenoga 2016.

Šminka tjedna #3: Catrice Kaviar Gauche paleta sjenila

Vjerojatno ste već shvatili da moram pronjuškati svaku limited edition kolekciju koju vidim, a Catrice nam je ove jeseni pripremio još jednu kojoj je teško odoljeti. Kolekcija Kaviar Gauche nastala je u suradnji s istoimenim dizajnerskim dvojcem, a inspirirana je laganom čipkom, nježnim siluetama i elegantnim bojama. Kolekcija je dostupna u dm, Kozmo i Bipa drogerijama do isteka zaliha. Ja sam isprobala proizvod koji me najviše privukao – lijepu quattro paletu sjenila koju sam neprestano koristila prošli tjedan te vam danas donosim svoje dojmove.





Catrice Kaviar Gauche paleta sjenila* nosi oznaku C01 Iris Sauvage. Pakiranje palete apsolutno je predivno i odskače od svih ostalih drogerijskih pakiranja, ne samo (vrlo elegantnim) izgledom nego i na opip! :D Naime, gornji dio ambalaže, tj. pokrov poklopca mekan je i baršunast. Totalno fora i fensi, ako mene pitate. :) Ispod poklopca dočekat će vas elegantan kvartet sjenila u divnoj jesenskoj kombinaciji nijansi te veliko i vrlo iskoristivo ogledalo. Srećom, nema aplikatora – mislim da većina nas sada koristi kistove za sjenilo i oni mali, beskorisni spužvasti aplikatori u paletama samo smetaju i zauzimaju prostor, a ja ih obično odmah bacim.






U ovoj maloj crnoj paletici pronaći ćete, dakle, četiri nijanse sjenila koje zajedno tvore lijepu jesensku kombinaciju. Najsvjetlija je nijansa dobra u ulozi highlight sjenila koje ćete nanositi u unutarnji kut oka i ispod obrve – riječ je o vrlo svijetloj, decentnoj ružičastoj nijansi i ona je jedina shimmerasta nijansa u paleti. Ostale su tri nijanse mat – imamo svjetliju i tamniju sivu/taupe te prekrasnu tamnocrvenu-bordo nijansu koja kao da je iskočila iz Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance palete, ili možda ove nove Hudine. Najsvjetliju nijansu ne doživljavam previše, mogla je to biti i bilo koja druga nijansa, no ostale tri apsolutno su predivne i uklopive u milijardu jesenskih lookova. Ja sam ovaj kvartet najčešće kombinirala na način da sam crvenu nijansu nosila na pokretnom dijelu kapka, svjetliju sivkasto-taupe nijansu koristila sam za blendanje pregiba, najtamniju za naglašavanje vanjskog kuta oka te uz rub donjih trepavica, a najsvjetlija je, dakako, služila kao nježan highlight. Sjenila su glatke, nešto tvrđe teksture i pomalo se truse, ništa strašno. Međutim, sada dolazimo do frustrirajućeg dijela. Nažalost, moram reći da su za moj pojam ova sjenila vrlo slabo pigmentirana. Uopće ne ulazeći u usporedbu s paletama višeg cjenovnog ranga, probala sam dovoljno Catrice sjenila da znam da oni to definitivno mogu bolje. E sad, ja uvijek koristim bazu za sjenila – uz većinu sjenila koristim one klasične baze tipa Urban Decay Primer Potion, Too Faced Shadow Insurance, Benefit Stay Don't Stray, theBalm Put a Lid On It (upravo sam vam navela sve svoje omiljene baze :) ), a, kada sjenilima želim pojačati pigmentaciju, nakon tankog sloja klasične baze nanosim i neko kremasto sjenilo u odgovarajućoj nijansi, najčešće je to neka od nijansi Maybelline NY Color Tattoo sjenila. Upravo MNY Color Tattoo izvlači ono najbolje od Kaviar Gauche paletice i pretvara je u ono što sam željela da bude – potpomognuta kremastom podlogom, sjenila mi pružaju pigmentaciju kojom sam više nego zadovoljna. Ovisno o looku koji bih radila, najčešće sam koristila Color Tattoo u nijansi Metallic Pomegranate (za crvenkaste lookove) ili Permanent Taupe (za sive lookove), a ponekad i MAC Paint Pot u nijansi Camel Coat – rezultat je također odličan. Što se tiče trajnosti, nemam prigovora, uz bazu mi sjenila normalno traju cijeli radni dan.




Nakon što mi je frendica spomenula još jedan način na koji ona koristi dvije sive nijanse iz ove palete, pitala sam se kako se ja toga nisam sjetila. :D Naime, koliko god slabija pigmentacija bila loša karakteristika kada je riječ o sjenilima za oči, toliko može biti pozitivna kod sjenila za obrve. A ove mat sive nijanse odlične su u ulozi sjenila za obrve! Hladnije nijanse sjenila za obrve teško je naći, pogotovo u drogerijskom rangu – stoga, ako ste nabavili ovu paleticu, ne propustite je iskoristiti i na taj način. :)




Bih li je preporučila? Iako mi je prekrasna izvana i iznutra i iako ću je ja itekako iskoristiti, razočaravajuću pigmentaciju ne mogu joj oprostiti i ne mogu je bezrezervno preporučiti. Ako ste praktičniji tip, nećete biti zadovoljni i bolje da je preskočite. Ako vam pak ne smeta ulaganje dodatnog truda oko nanošenja uz pomoć kremaste baze ili vam dvije sive nijanse odgovaraju za obrve – u tom joj slučaju slobodno pružite priliku. :)

Cijena palete iznosi 39,90 kn.

Jeste li primijetili kolekciju Kaviar Gauche na policama drogerija? Volite li ovakve nijanse sjenila? Ako ste isprobali ovu paleticu, kakvi su vaši dojmovi? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 6:

  1. Slažem se za paletu, djelimo isto mišljenje o njoj.
    Meni se još osim slabije pigmetacije ne sviđa što je nešto duže moram blendati nego druga sjenila koja imam u kolekciji.. Al ajde, nekako ćemo je iskoristit jer zaista ima divne nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nijanse su krasne i baš šteta što kvaliteta ne oduševljava, ali kao što kažeš, važno je da je na kraju iskoristimo, a uz MNY Color Tattoo meni je to itekako moguće :)

      Izbriši
  2. oko ove palete se tako lome koplja :) meni se pokazala odličnom, čak uz lošu bazu, radila sam s njom kao i sa svim drugim sjenilima, mic po mic i došla do odlične pigmentacije! definitivno nisam požalila kupnju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš se lome koplja oko nje, dobro si rekla! :D Drago mi je da ti odgovara, meni je uz MNY Color Tattoo super, a bez njega, eto, totalno druga priča.

      Izbriši
  3. Lijepe nijanse, ali sam ju ja preskocila. Paleta ima cetiri sjenila i to mi onda i nije paleta
    Osim toga, u svojim paletama imam ovakvih nijansi sasvim dovoljno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ako imaš dosta sličnih nijansi onda i nema previše smisla. :D Mene ove crvenkaste uvijek privuku <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)