četvrtak, 15. prosinca 2016.

Posvudušasti beauty photo mix – novosti, noviteti, eventi :)

Hi guyz! :) Dugo me nije bilo, imala sam stvarno puno posla, od šminkanja preko raznih drugih poslova, a bilo je tu i dosta evenata i druženja. Taman sam se ufurala u svakodnevno pisanje i onda sam odjednom bila posvuda i nisam više ništa stizala. :D Zato vam danas donosim jedan laganini post u fotkama kako biste vidjeli gdje sam sve bila protekla dva-tri tjedna, što sam radila i što se novo našlo kod mene.




Krajem studenoga Douglas je organizirao event za blogerice na kojem su nam predstavljeni Douglas Collection proizvodi – ako pročitate moj osvrt na Douglas Beauty Blog Day, saznat ćete kako nam je bilo i što sve trenutačno isprobavam. :)




Istoga dana posjetila sam i Marc Inbane predstavljanje čija je glavna zvijezda bio sprej za samotamnjenje. Nemam još iskustva s proizvodima za samotamnjenje, no svakako ću ga isprobati čim se pruži prilika jer je Roseybelle dobila odličan rezultat. :)





Posljednjih par tjedana obilježili su razni shootinzi na kojima sam šminkala, jedan od njih bio je za Simone Manojlovich. Fotkao je Zvonimir Ferina, a modeli su bili Martina Zorić i Žarko Mair. Nastale su brojne prekrasne fotke. <3




Ja sam tada još bila plava, odnosno rose gold u procesu ispiranja, što će se uskoro promijeniti. :D




Tih dana započeo je i Advent u Zagrebu. <3






Početkom prosinca Avon i Mohito pripremili su nam predivno modno-kozmetičko druženje. Osim poslovično dobre klope i druženja te razgledavanja Avonovih blagdanskih noviteta, upoznali smo se i s Mohito asortimanom, a naše su odabrane odjevne kombinacije zabilježene i predstavljene u obliku članka na portalu Moda.hr. Moja kombinacija nije novogodišnja, ali je svakako zimska – zaljubila sam se u ovaj krasan sivi kaput. <3




Na Avon&Mohito druženju upoznala sam i divnu Dunju, izumiteljicu Ženskog rokovnika. :) Dobila sam svoj primjerak rokovnika za 2017. godinu i odmah počela upisivati termine za šminkanje. <3




Sveti Nikola donio mi je dugo željenu Hudinu paletu sjenila i učinio me vrlo sretnom djevojkom. :D <3




Stvaralo se još modno-fotografskih priča, a ovaj put šminkala sam prelijepu dizajnericu Ivanu Janjić. Fotkao je Ivica Šitum.




A počele su stizati i neke prethodno fotkane fotke, na jednoj od njih moj makeup nosi prelijepa Ana Jakovljević koju je fotkao Emanuel Manchy.




A onda sam se pofarbala u intenzivnu rozu boju. :D




Stigli su mi Essence noviteti iz božićne trendovske kolekcije the little x-mas factory. Paleta sjenila divna je i totalno božićna, zlatni tuš super je dodatak svakom blagdanskom looku, a parfemić je sladak, topao i zimski. <3




Konačno ću isprobati i divote iz radionice Loko Prirodne Kozmetike – odabrali su savršene proizvode za mene i svakako ću vam pisati o njima. <3







Pružila mi se prilika da, za promjenu, ja budem ona koju se šminka. :D Posjetila sam MAC dućan i družila se s predragim MAC djevojkama Željkom i Sarom. Željka mi je predstavila kolekciju Nutcracker Sweet te smo odabrane proizvode isprobale na mom licu, a na usnama je prekrasan ruž Flat Out Fabulous koji i sama imam u kolekciji, a sada mi odlično odgovara uz novu boju kose. :) Bilo je to jedno krasno iskustvo. <3






Kozmetika Aura predstavila je svoju novu kolekciju Geisha koju već mjesecima škicam kod blogerica iz Srbije. Sve se odvijalo u preslatkom ambijentu Magnolia slastica.









Kolekcija je predivna, a, kako sam trenutačno zbog kose okrenuta rozim i ljubičastim ruževima, tekući ruž Maiko odmah mi se našao na usnama. :)




Za kraj sam zabilježila svoj kreativni nered na posljednjem shootingu prošle subote. :D

Sada kad sam vam pokazala gdje sam sve bila i što sam radila ovih dana, možemo se vratiti uobičajenom ritmu recenzija i ostalih kozmetičkih piskaranja. :) Kako vi provodite ove prosinačke dane?



Broj komentara: 6:

  1. Wauui stvarno zanimljivi tjedni su iza tebe i punoo noviteta,odlično😀

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina, svašta se događalo, a tako se i nastavilo :D :D

      Izbriši
  2. lijepo :D dobra hrana i kozmetika :D
    i sama jedva čekam raditi bilješke u Ženskom rokovniku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daaa, rokovnik je baš divan i inspirativan ove godine <3

      Izbriši
  3. Wow! Ljubomorna sam, ovaj prosinac provodim uglavnom kod kuce na irskim nebozicim temperaturama, u iscekivanju veljace kad putujem na poljski snijeg :D Ako vec nisam komentirala na instagramu - kosa ti je wow! *__*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, boja kose se začudo još drži! :D Jooj meni i Božić u Irskoj zvuči divno, jedva čekam da ponovno posjetim Dublin jednog lijepog dana <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)