nedjelja, 1. siječnja 2017.

Dobro nam došla 2017. :)

Došla nam je konačno i ta 2017., godina koju su mnogi jedva dočekali jer je 2016. bila prilično turbulentna i, čini mi se, većini prilično neugodna. Meni je donijela mnoštvo divnih dana, novih iskustava, poslovnih prilika, predivnih klijentica i suradnji, nekoliko putovanja koja ću pamtiti, preko nekoliko novih poznanstava i prijateljstava koja ću u 2017. dalje razvijati. Puno smijeha, puno plesa, puno beauty noviteta. Kao i svaka dosad, donijela je neka stresnija i gadnija razdoblja, ali mi je dopustila da i dalje živim sretno i ispunjeno u svom voljenom mikrosvemiru koji nizašto ne bih mijenjala, gdje su uz mene moj najdraži Chaky, moje dvije mace, moja obitelj i krug najdražih prijatelja (koji su za mene također obitelj). Sve to, i puno šminke. :D

Kakva god bila 2016., želim da nam 2017. svima bude još bolja, još sretnija, još uspješnija. Svakome onakva kakvom je priželjkuje, i još malo bolja od toga. Na nama je da se pobrinemo da takva i bude. :)




Ja oko svake nove godine donosim tako neke razne odluke jer me inspiriraju novi počeci, rokovnici i popisi, pa onda u nekom trenutku pola toga zaboravim i ne ispunim, no to me nije spriječilo u tome da si i ove godine obećam svašta. :D Naravno, imam i neke ciljeve i odluke vezane uz blog, a tiču se redovitosti, rasporeda postanja i javljanja na Facebooku i Instagramu, novih rubrika i serija postova... Ipak, neću još ništa otkrivati – ako se ispuni, primijetit ćete i sami, no ionako ništa veliko ne mogu napraviti prije kraja siječnja jer za dva dana krećem na jedno egzotično putovanje koje jedva čekam. Navodno će mi barem povremeno biti dostupan internet pa me svakako popratite na Facebooku (Lil'Mee Make Up & Beauty) i Instagramu (lilmee13) jer vam planiram vaditi mast fotkama u stilu #ocean #beach #cocktails #adventure #enjoyinglife. :D




Sretna vam, dakle, Nova godina, a i cijela nova godina! :)

Broj komentara: 8:

  1. Uživaj!
    Nekad davno sam pisala planove i želje..planirala..ali ne isplati se dugoročno planirati :D najdalje što sad planiram je sedam dana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, pa to je i najpametnije! :D hvala ti <3

      Izbriši
  2. Vagice moja, srećna ti (vam) Nova godina. Budite zdravi i neka se svaki dan odvija onako kako ste zamislili. Srećan ti put u egzotične krajeve, popij nešto fino, kokosasto i za mene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Misha, uzvraćam lijepe želje. <3 Popit ću nešto kokosasto za tebe, vjerujem da će biti puuuno toga za kušanje :D

      Izbriši
  3. Srecna Nova, draga Sasha, i sve najlepse ti zelim :)!! Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Kristina, uzvraćam lijepe želje! <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)