srijeda, 4. siječnja 2017.

Liquid lipstick festival #2: Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick

U sklopu serije postova Liquid lipstick festival, danas je na redu post o predivnim, kvalitetnim i, nažalost, nama prilično nedostupnim Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick mat tekućim ruževima. Ja sam većinu svojih primjeraka nabavila u New Yorku, u Europi je općenito teško naći Kat Von D proizvode, drži ih tek pokoja europska Sephora. Još sam odavno čula da su među najboljim tekućim ruževima i silno sam ih željela isprobati, a sada mogu reći da je ono što sam čula bilo istinito, Kat Von D Everlasting tekući ruževi na samom su vrhu u svojoj kategoriji.





Dolaze u divno dizajniranom pakiranju, uskom i dugačkom, s karakterističnim Kat Von D uzorkom, kutijica u koju su smješteni također je prekrasna. Aplikator je malen i precizan, no možda je isprve malo neobično to što mu je drška vrlo dugačka u usporedbi s većinom ostalih tekućih ruževa. Tekstura je kremasta, idealne gustoće, a pigmentiranost besprijekorna, što u kombinaciji s preciznim aplikatorom nanošenje čini jednostavnim i ugodnim iskustvom. Čin aplikacije tako je lagan da mi se čini kao da nanosim kakvo bogato pigmentirano sjajilo, iako će koju minutu kasnije sve postati mat. Pogreške je vrlo lako ispraviti jer se ovi ruževi ne suše odmah. Standardno, prije nanošenja volim obrubiti usne olovkom u odgovarajućoj nijansi, samo zbog toga jer mi svaki ruž tako ljepše izgleda, no ove je ruževe moguće precizno nanijeti i bez olovke. Ne mogu navesti tekuće ruževe čija je pigmentacija bolja, ovi su definitivno u samom vrhu te u jednom nanosu u potpunosti prekrivaju usne. Nakon nekoliko minuta na usnama se suše i postaju u potpunosti mat.




Postojanost je odlična, na usnama će izdržati satima, preživjet će pića i nemasne/manje obroke, sve to bez ikakvog isušivanja i neugode na usnama. Ja ih na usnama uopće ne osjećam. Naravno, ako niste navikli na mat tekuće ruževe, moguće je da nećete u potpunosti dijeliti moj entuzijazam oko neisušivanja, u svakom slučaju preporučujem piling usana i pripremu u vidu njegujućeg balzama prije bilo kojeg mat ruža jer svaki od njih potencijalno može isušiti osjetljive usne. Nakon konkretnijih obroka izblijedjet će na sredini usana, no neće se zgrudati niti stvoriti onu iritantnu crtu blizu sluznice, a nadograđivanje podnose odlično, ne morate ih skidati i ponovno nanositi nego ih samo obnovite tamo gdje su izblijedjeli. Ne preslikavaju se na čaše, ali mogu se preslikati na ruku ako dodirnete usne. To sam primijetila kod mnogih tekućih ruževa, a kod ovih se može izbjeći, ako vam baš ide na živce, tako da nanesete vrlo tanak i ravnomjeran sloj. Ove ruževe uklanjam dvofaznim skidačima, drugačije baš i ne ide. :D

Zasad imam četiri nijanse Kat Von D tekućih ruževa i kvaliteta im je svima jednaka.




Lolita – tamnija taupe/smeđa s naznakom nečega mauveastog, zapravo je tamnija verzija Bow n Arrowa s mrvicom više života u sebi, koja vjerojatno dolazi od naznake crvenkastog tona. Službeno je opisuju kao chestnut rose, no ja nikako ne bih rekla da je to rose. :D

Bow N Arrowtaupe-bež-smećkasta nijansa, više mi se sviđa u pakiranju i na swatchevima nego na mojim usnama, prošla sam pola njujorških Sephora dok je nisam pronašla, da bih na kraju utvrdila da mi i ne stoji tako bajno. :D Ipak, rado je nosim i kombiniram s drugim nijansama i olovkama za usne.

Mother – divna zagasita srednje tamna roza/mauve, ova mi je nijansa najdraža i mislim da bi mnogima dobro stajala. Od sve četiri nijanse koje posjedujem ovu je najlakše nositi i uklopiti u razne lookove.

Lovesick – svjetlija, hladna, prigušena, nudasta mauve/roza, na mojim usnama izgleda puno svjetlije (i, ponovno, lošije) nego na swatchu. S obzirom na to da je dosta svijetla, može istaknuti nepravilnosti i borice više nego ostale nijanse.






Na sljedećoj je slici lip combo koji često nosim uz novu boju kose: Mother preko cijelih usana pa malo Lovesicka na sredinu, stopljeno malim ovalnim kistom, baš kao što sam opisivala u postu o jednoj drugoj kombinaciji tekućih ruževa. :)




Kat Von D Everlasting tekući ruževi dolaze u količini od 6,6 ml, što je prilična količina u odnosu na neke druge tekuće ruževe (Golden Rose 5,5 ml, Gerard Cosmetics 1,75 ml, Anastasia Beverly Hills 3,2 ml, NYX Lip Lingerie 4 ml, NYX Liquid Suede 4 ml). Cijena im u američkim Sephorama iznosi 20 dolara plus porez koji se razlikuje u pojedinim saveznim državama.




Često nailazim na pitanja vezana uz usporedbu Kat Von D i Anastasia Beverly Hills tekućih ruževa – ja imam jedne i druge, a i još mnoge, i bez ikakve dvojbe mogu reći da je formula Kat Von D ruževa bolja. Tekstura im je podatnija, lagana i kremasta u isto vrijeme, ne isušuju i nisu teški na usnama, dok se to ne može reći za ABH tekuće ruževe. Meni ni oni ne smetaju, usne mi super podnose tekuće ruževe i nema ih puno koji su mi neugodni, a nijanse su im savršene, no ne mogu poreći da razlika u kvaliteti ipak postoji i definitivno ide u korist Kat. Uz Kat Von D, meni su trenutačno najdraži Gerard Cosmetics, Stila, Golden Rose i Sephora tekući ruževi. Sve ću svoje tekuće ruževe s vremenom recenzirati i pritom uspoređivati, bit će zanimljivo vidjeti hoće li mi se miljenici s vremenom mijenjati. :D

Mislim da je jasno da vam preporučujem da se dokopate barem jedne nijanse ovih tekućih ruževa. :) U komentarima podijelite sa mnom svoje mišljenje o raznim tekućim ruževima, posebno ako ste isprobali i Katičine. :)

Broj komentara: 16:

  1. Ja imam nijansu Damned, prekrasna tamno crvena nijansa, na jednom looku na blogu sam ju imala na usnama i svi su hvalili nijansu :D Naravno da je tekstura famozna, ipak je to Kat Von D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj sjećam se te nijanse s tvoje fotke, divna je! Kat stvarno ima najbolju teksturu tekućih ruževa <3

      Izbriši
  2. Ona je moj idol već godinama. I želim isprobati sve njene proizvode... ali ne znam odakle da krenem. Pa onda ovako dolazim i šamaram se slikama. Aaaaa bit ćete jednog dana u mojim rukama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slobodno kreni od tekućih ruževa, nećeš požaliti! :) A ja obožavam i Shade+Light paletu za konturiranje i onu sa sjenilima za oči :)

      Izbriši
  3. Jao, jako slinim za njenim rizevima, a bow n arrov & lovesick su divni 😍 od nama dostupnijih tekucih, favorit su mi definitivno golden rose!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno, Golden Rose su fantastični tekući ruževi, pogotovo kad se u obzir uzme cijena. :) Jedva čekam da vidim nove nijanse uživo, mislim da im neću odoljeti! :))

      Izbriši
  4. Loversick je nijansa koju non stop furam..sve šta si rekla o njima istina je... I ja tako gledam na njih da su najbolji ruževi koji postoje...Kat je puno bolja od ABH, iako je i Abh među boljima...
    Treba ih još nabavit...kad budeš opet išla u Ameriku ja ti se ovaj put javljam...hehhehe...
    Ima jedna stranica gdje se mogu nabaviti bez da carine, riječ je o rosebeauty store,samo su malo skuplji... Ali isplati se svakako

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da su i tebe oduševili, stvarno su fantastični. :) Slažem se za ABH, dobri su, ali ne kao Kat (i još neki drugi). I ja bih sad htjela još nijansi, pogotovo ove nove koje stižu (ili su već stigle?), ali imam toliko tekućih ruževa da moram malo pauzirati s dovlačenjem novih. :D
      Amerika nije u dugoročnim planovima jer sam bila 2 puta u 5 godina, treba malo i druge kontinente obići... ali nadam se da ću i u pokojoj drugoj zemlji naletjeti na Kat. :D

      Izbriši
  5. Lolita je apsolutno prekrasna! Patim na KVD stvarčice, ali nikako da upecam nešto. Nekako mi sve više njeno ponašanje biva antipatično pa se svaki put odgovorim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su proizvodi tako divni da ignoriram sve ostalo. :D Da, Lolita je predivna nijansa, nju sam prvu zamijetila među njezinim ruževima. :)

      Izbriši
  6. Ovo je jedan od članaka oko koga sam obilazila kao mačka oko vrele kaše :D Srce me zaboli kad vidim koliko se KVD proizvoda slaže na moju WL, a ne mogu do njih jer, eto, #šupaksveta...
    Predivne su nijanse, i meni je oko zapelo najviše za bow n arrow i žao mi je što je nisi swatchala na usnama. Divna je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj kad bi Kat Von D pristigla u naš #šupaksveta, to bi bilo predivno... ah, možemo se nadati. :D Bow n Arrow mi je grozno stajala s onom kombinacijom roze kose i svijetlog tena, ali baš ću ga ponovno isprobati sad kad sam tamna i svjetlije kose, vjerujem da će situacija biti bolja, pa možda i ubacim fotku! :D

      Izbriši
  7. Moram priznati da nisam iznenadena, Kat Von D je prilicno nahvaljen brend s razlogom. Tekuci ruzevi su prekrasni, Lolita je bas predivna nijansa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je s razlogom nahvaljen, sve što sam probala bilo mi je odlično. :) Lolita je i moj favorit, naravno, uz Mother :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)