utorak, 3. siječnja 2017.

New in – studeni

Kao što sam nedavno najavila, trenutačno sam na kozmetičkom no buy režimu, tako da kupujem samo ono što sam potrošila i što mi baš treba za makeup kit za šminkanje klijentica. Ovaj režim bio je na snazi još od kraja listopada, tako da su se među novitetima za studeni našli uglavnom proizvodi koje sam dobila od svojih beauty suradnika te pokoja stvarčica za kit i nekoliko poklona koje sam dobila od frendica.




Balea kremasto-uljni losion za tijelo s bademovim uljem i mirisom marula i Balea gel za tuširanje s mirisom marshmallowa dio su jednog lijepog, savršeno pogođenog poklona i pravi su izbor za hladne zimske večeri te ritual tuširanja i mazanja nakon kojeg ćete se ušuškati u najtopliju dekicu. :)

Nivea Hairmilch šampon i regenerator s mliječnim proteinima za suhu, oštećenu kosu u mini izdanju dobila sam kao uzorke za testiranje i sutra ih nosim na putovanje, veselim se isprobavanju jer imam osjećaj da su ovu liniju isprobali svi osim mene. :D




Bioderma Sensibio micelarna u manjem pakiranju kupljena je za makeup kofer jer mi je ovakva bočica puno praktičnija od onih velikih od 400 ili 500 ml. Ovo je jedna od mojih najdražih micelarnih i, unatoč svemu što isprobavam, godinama se drži na vrhu zajedno s Vichy i Garnier rozom micelarnom.

Essence Make Me Brow maskara za obrve postoji u nijansama 01 Blondy Brows i 02 Browny Brows, ja već imam obje, a sad sam uzela dupliće jer želim po jedan primjerak imati u koferu, a drugi u sobi gdje (se) šminkam. Jako volim ove maskarice, nijanse su super, prirodne su i nisu tople, a četkica je malena i precizna. Najčešće ih koristim u kombinaciji sa sjenilom za obrve.




Avon Advance Techniques leave-in balzam za sjaj kose* i Avon Nutra Effects Intensive Repair obnavljajući losion za tijelo za vrlo suhu kožu sa sjemenkama lana i marule* dobila sam kao poklon na Avon Pro Woman konferenciji, losion često koristim i ostavio je odličan dojam jer zaista hrani i njeguje kožu, dok leave-in balzam moram još isprobati.




Catrice Kaviar Gauche paleta sjenila* dovela je do podijeljenih mišljenja u blogosferi, a mene je pomalo razočarala zbog slabašne pigmentacije. Ipak, nijanse su predivne (kao i sama paleta) i u mom slučaju savršeno funkcioniraju kada ih nanosim preko nekog kremastog sjenila kao što je Maybelline Color Tattoo. Osim toga, dvije sivkaste nijanse mnogima mogu poslužiti kao dobra sjenila za obrve (u tom slučaju osrednja pigmentacija može biti prednost). Sve moje dojmove možete pročitati u recenziji Catrice Kaviar Gauche palete.




Douglas je nedavno organizirao predivno druženje za blogerice na kojem smo se upoznale s asortimanom brenda Douglas Collection, a tom smo prigodom sa sobom ponijele ogromne vreće proizvoda za isprobavanje. Svi su oni objedinjeni na ovoj fotki. Douglas Everyday Handlotion* lagan je i mirisan losion za ruke koji se vrlo brzo upija, idealan je kao uredska mazalica za ruke koju ćete držati na radnom stolu i kojom ćete redovito mazati ruke tijekom radnog dana te ćete odmah moći nastaviti s poslom jer, kao što rekoh – brzo se upija! :) Zatim su tu Douglas lakići za nokte – roskasti Destinee* i šljokičasti Pink of Gold*, Mini Maxi Mascara*, Make-up Primer* (ovo me posebno razveselilo!) i bronzerasti Aquarelle Powder* (okej, i ovo me jako razveselilo :D ). Douglas Naturals Illuminating Q10 Eye Cream* okoloočna je kremica s ekstraktom organskog šipka koja je već u upotrebi i razbuđuje me svako jutro. :)

Na drugoj hrpici nalazi se jedan non-Douglas proizvod, a to je Rituals Yogi Flow Indian Rose & Sweet Almond Oil pjenasti gel za tuširanje*. Rituals je odnedavno dostupan u Douglas parfumerijama, što mi je iznimno drago jer volim njihove proizvode i sada su mi konačno ponovno dostupni. Tu je i Douglas Naturals tonik s organskim ekstraktom šipka*, olovka za omekšavanje kutikula* te u sljedećem redu Douglas Naturals starter kit* koji sadrži dnevnu kremu za normalnu kožu, gel za tuširanje i kremu za ruke s organskim arganovim uljem. Set je presladak i također ga nosim na spomenuto putovanje. :)

Douglas Aqua Focus hidratacijska je kolekcija koja nudi mnoštvo zanimljivih proizvoda za dehidriranu kožu (na eventu sam zamijetila serum s rashlađujućim aplikatorom koji mi se jako sviđa!), a isprobat ću bogatu kremu – Rich Cream* i prozračnu masku – Light as Air Mask*. Douglas Home Spa Breath of Amazonia krema za tijelo* s ekstraktom acai bobica i uljem marakuje miriše božanstveno i egzotično, čuvat ću je za ljeto jer tada najviše volim ovakve tropske mirise. Tu je i Douglas Home Spa aromatična svijeća Beauty of Hawaii*, Angeled Blusher Brush* iliti kosi kist za rumenilo te kist za nanošenje sjenila – Flat Eye Shadow Brush*. O kistovima ću svakako pisati kad ih isprobam kako spada.




Bila sam i na predstavljanju brenda Marc Inbane i njegova poznatog proizvoda za samotamnjenje, a tom sam prilikom dobila travel set koji sadrži lijepu crnu kozmetičku torbicu, odličan kabuki kist* i najpopularniji proizvod – Natural Tanning Spray*. Zasad sam, dakle, isprobala samo kabuki, i to u svojstvu kista za tekući puder, i mogu reći da sam vrlo zadovoljna, mekan je i nježan te odlično obavlja svoj posao, a bonus je to što se iznenađujuće lako pere.




Frendica mi je proslijedila Biobaza mix micelarnih vodica s infuzijom kamilice i krastavca – ja sam ovo već imala i nedavno potrošila, micelarna je sasvim okej, no ide mi na živce ovaj sustav doziranja koji funkcionira tako da na vrh prislonite blazinicu i stisnete prema dolje. Meni to sve nekako iscuri, ali nije problem, prelit ću ovu micelarnu u Bioderminu ili Garnierovu praznu bočicu i bit će dobro. :D

Stigao mi je i Olival čarobni piling gel za tijelo* u kojem uživam jer predivno miriše, nježno pilingira i odlično se slaže s Olival čarobnim mlijekom za tijelo i čarobnim suhim uljem. Sadrži zrnca usitnjenih koštica arelice i masline i svidjet će se ljubiteljicama nježnijih pilinga, a u ovo zimsko vrijeme odgovara mi savršeno.

Post s novitetima iz prosinca vjerojatno ću objaviti krajem siječnja, kad se vratim s putovanja na koje krećem sutra. Nadam se da ću uspješno odoljeti divotama koje će me zasigurno zazivati iz duty free shopova. :D

Jeste li isprobali neke od proizvoda iz ovog posta? Koji vas od njih najviše zanimaju? :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

4 komentara:

  1. Šta kupiti? Na šta novac potrošiti? haha
    Divan post! <3

    http://beautycornerbyemina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, previše izbora, najbolje sve :D :D

      Izbriši
  2. Super post, ne znam sto mi je ljepse od ljepseg :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, baš mi je drago da ti se sviđa :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)