petak, 24. veljače 2017.

Essence & Catrice noviteti za proljeće i ljeto 2017.

Essence i Catrice brendovi su koji nas posljednjih nekoliko godina konstantno iznenađuju zanimljivim novitetima i sezonskim updateanjem asortimana. Naravno da ja ne mogu odoljeti sezonskim novitetima i uvijek ih pola pokupujem. A ovoga puta zbilja ih ima puno. :) U ovom postu iizdvajam one koji su meni najzanimljiviji, a za kompletne dojmove obnovljenog asortimana posjetite Essence i Catrice stalke u svom dm-u, Kozmu, Mülleru ili Bipi! :)


ESSENCE
















CATRICE





















Jeste li već složili svoju proljetnu Essence & Catrice wishlistu? :)

4 komentara:

  1. Jaoo, oči su mi ispale, ne znam šta bih prije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeldaaa, baš prekrasnih stvari ima! <3

      Izbriši
  2. Jedino što me zaista privlači je Essence Lash princess maskara jer sam sa prethodnim primjercima bila jako zadovoljna. I od Catrice želim jednu od paletica, možda Blossom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su isto princezice bile super, nadam se da će i ova valjati! :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)