srijeda, 1. veljače 2017.

New in – prosinac



Još prije mjesec dana, u naletu nadobudnosti u noći prije puta na Šri Lanku, natipkala sam i ovaj post o novitetima iz prosinca. Međutim, nisam ga stigla objaviti, tako da će svjetlo dana ugledati tek sada, u prvim satima veljače. :D




Početkom prosinca održan je modno-kozmetički event za blogerice, u organizaciji Avona i Mohita. Tom smo prilikom isprobale neke Mohito odjevne kombinacije, a na isprobavanje smo dobile hrpetinu Avonovih božićnih noviteta. Našli su se tu Avon Luxe paleta sjenila u nijansi Black Tie*, ruž za usne u nijansi Sparkling Rose*, božićne pjene za kupanje – Raindeer (šljiva i vanilija)* i Santa Claus (jabuka i cimet)* - potonju možete pronaći u postu s prosinačkim favoritima.

Avon Care krema za ruke i nokte s glicerinom* i univerzalna obiteljska krema za lice, ruke i tijelo s ekstraktima kamilice i zobi* itekako su u upotrebi, to su moji stari znanci još od doba kada sam i sama bila Avon Lady. :) Avon Senses Creamy Fantasy kremasti gel za tuširanje s mirisom karamele i badema*, Avon Premiere Luxe Parfem* te Planet Spa hidratantni maslac za tijelo s afričkim shea maslacem* stigli su kao naručeni za ovo iznimno hladno zimsko razdoblje. Najviše uživam u predivnom kremasto-karamelastom gelu za tuširanje. <3

Među svim tim proizvodima pronašla sam i jedan maleni set za manikuru, lijepo kozmetičko ogledalo koje sada nosim u torbici, razne prigodne božićne sitnice i još svašta što sam raznijela po stanu prije nego što sam uspjela fotkati. :D 




Kao poklon za Sv. Nikolu dobila sam predivnu i dugo željenu Huda Beauty Rose Gold paletu. Već ste je mogli vidjeti među favoritima iz prosinca, zaista je neodoljiva i posebna, najviše zbog ovih glitterasto-folijasto-pigmentastih sjenila kakva nije lako naći. Jako je skupa i definitivno nije najbolja na svijetu (minus je pigmentiranost u odnosu na, recimo, Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance, kao i činjenica da se ta glitterasta sjenila moraju nanositi prstima jer inače ne funkcioniraju), ali drago mi je što je imam, stalno je koristim i vjerujem da ćemo se dugo družiti. :)




Još malo slatkih poklončića, Balea losioni za tijelo u dvije verzije – smeđi šećer i smokva te kakao. U ovakvim pakiranjima nekada su dolazili Baleini losioni za njegu ruku, a ja sam uglavnom i njih koristila za njegu tijela. Lagani su i brzo se upijaju, njega nije na visokoj razini, no slatki su i mirisom se odlično uklapaju u ovo zimsko razdoblje. :)



 
Božićna kolekcija Essence the little x-mas factory donijela je razne prigodne proizvode, a ja sam dobila parfemčić pod nazivom it's magic* s mirisnim notama bobičastog voća i vanilije – našao se među prosinačkim favoritima – te paletu sjenila pod nazivom 01 north pole express delivery* i predivan zlatni tuš za oči*. Nažalost, paleta mi je odmah pala na pod i sva su sjenila izletjela iz svog ležišta, no, srećom, nijedno se nije razbilo. :) 




Jako se veselim isprobavanju proizvoda iz „kuhinje‟ brenda s kojim dosad nisam imala iskustva – riječ je o Loko prirodnoj kozmetici. Dobila sam Loko anti age serum*, Može kava? gel piling za lice*, Loko oko okoloočnu kremu protiv bora* i Cupcake balzam za ruke vanilija i naranča*. Ne znam što mi izgleda bolje i slađe! :) Recenziju možete očekivati čim sve dobro isprobam.




Kozmetika Aura nedavno je predstavila svoju novu kolekciju pod nazivom Geisha – pisala sam o tome u postu o eventima i novitetima koji su se nanizali krajem godine. Kolekcija se sastoji od gel eyelinera*, transparentnog pudera za matiranje*, dva para umjetnih trepavica – Maiko* i Mononoke*, po dva tekuća ruža* i rumenila*, također u nijansama Maiko i Mononoke. Zasad su mi najdraži tekući ruževi, posebno rozoljubičasta nijansa Maiko, sviđaju mi se i rumenila, a trepavice Maiko savršeno su se uklopile u dramatičan tematski look jedne moje klijentice. :)




Slijede potrepštine koje su mi trebale za put na Šri Lanku i svakodnevni život. :D Nakon dugo vremena pojavila mi se prhut pa sam odmah nabavila ono što mi uvijek pomaže – Eucerin šampon protiv prhuti. Nakon dva pranja ovim šamponom prhut je nestala kao da je nikad nije ni bilo. Ovo je proizvod kojem uvijek mogu vjerovati i uvijek bih ga trebala imati u kupaonici za ovakve slučajeve.

Garnier Action Control roll-on jedan je od stalnih favorita, volim ga nositi na putovanja zbog malog, bucmastog i praktičnog pakiranja. Wet n Wild bazu za sjenilo u posljednje vrijeme svi hvale, a moje su baze taman pri kraju pa je bio pravi trenutak da je i ja isprobam. Zasad mi je fantastična!. O Garnier dvofaznom odstranjivaču šminke s očiju sve znate, barem se nadam da znate da ga obožavam. :) Detalje možete pročitati u prastarom postu koji sam posvetila njemu i Mixa dvofaznom.

U dm-u su me gledali kao da sam poludjela kad sam 30.12. pitala imaju li trenutačno nešto od proizvoda za sunčanje. Nisu imali, no u Mülleru sam uzela Nivea Sun Protect & Bronze losion za sunčanje SPF20 i Anti-age kremu za lice SPF20. Naravno, imam ja još sun protect proizvoda od prošlog ljeta, ovo je bila samo nadopuna jer nisam htjela ovisiti o ponudi na Šri Lanci za koju nisam imala pojma kakva je. :D




Rouge Bunny Rouge kist za blendanje i kist za puder u kamenu/prahu najnoviji su dodatak mojoj kolekciji kistova. Predivni su, mekani i vrlo kvalitetni, a kist za blendanje bez problema se može koristiti i za korektor, možda mi čak bude draži kao takav. Isprobala sam ih tek jednom, detaljni dojmovi slijede nakon što se malo više podružim s njima. 

Chriss Berry električni uvijač za trepavice stigao mi je iz Japana kao božićni poklon drage frendice. Nisam ga još stigla isprobati jer sam se ovih dana stalno šminkala nabrzinu, a želim odvojiti malo vremena i otkriti kako ovo čudo funkcionira. 




Douglas me nekoliko dana prije Božića iznenadio poklon-paketom u kojem sam pronašla Douglas Bubble Palette*. Ima tu zaista svega, od neutralnih i šarenih sjenila, preko rumenila i pudera u kamenu do ruževa. Ovu paletu nisam još stigla ni taknuti, no najviše se veselim isprobavanju sjenila.

Je li i vama prosinac donio neke beauty novitete? Jeste li isprobali nešto iz ovog posta? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 6:

  1. Čekam recenziju Loko kozmetike, meni jako drag brend, zanima me Anti-age serum i Cupcake.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će recenzija u sljedećih tjedan-dva, Loko je super! :)

      Izbriši
  2. Najviše me zanima kozmetika Aura i essence zlatni tuš,imam osjećaj da će biti jako zanimljivo:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će uskoro recenzija Aura Geisha kolekcije! :) A Essence tuš je divan, pravi zlatni... dosta sam ga koristila oko blagdana, sad je već malo pao u zaborav ali dobit će opet svojih pet minuta:)

      Izbriši
  3. Zavidim, veoma, na Huda paleti Divna je. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jest, obožavam je (iako i nije najkvalitetnija ikad, činjenica je da je predivna :)) )

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)