srijeda, 22. veljače 2017.

New in – siječanj 2017.

Večeras, dakle, ide najmanji new in post koji sam ikada napisala. :D Ako ne računamo Chakyjev new in, dabome. Otkrila sam vam već da sam na no buy režimu i planiram ga održavati do kraja 2017. godine, što znači da kupujem samo stvari koje mi trebaju za kit ili zato što sam ih potrošila. Zasad mi ide odlično! :D




Frendica mi je za Božić poklonila Avon pjenu za kupanje – Sweet Vanilla i Nivea losion za uklanjanje šminke oko očiju. Super pogođeno jer obožavam sve što miriše na vaniliju, a proizvode za skidanje okoloočne šminke trošim kao da ih pijem. :D Doduše, obično trošim dvofazne skidače, tako da me baš zanima kako će se ovaj iskazati pri skidanju jače šminke.




Na Šri Lanci nije bilo previše izazova što se tiče shoppinga kozmetike, a u duty free shopovima, moram se pohvaliti, bila sam jako dobra i samo sam swatchala. :) S putovanja sam donijela samo par stvarčica koje sam pronašla u jednom svaštarskom dućanu koji drži sve, od igle do lokomotive. Offertissima susreće kineski dućan, tako neki đir. :D Uzela sam ove povelike tupfere jer mi toga uvijek treba. Nadalje, uzela sam neki maleni pilingić jer sam mislila da bi mi mogao zatrebati na samom putovanju, međutim, nisam ga još ni isprobala. To je Nature's Secret Sandun Scrub koji sadrži ekstrakt sandalovine, kokum i venivel (ne pitajte me što je to točno, ionako ne raste kod nas :D ). Dvije varijante kokosovog ulja za kosu, ovo je nešto bez čega nisam mogla otići sa Šri Lanke (imam ih još u običnim, nefotogeničnim bocama za vodu). :) Riječ je o prirodnim, čistim uljima obogaćenima vitaminom E – trenutačno su mi u krutom stanju, kao što to već biva s kokosovim uljem.

Na fotki nedostaje aloe vera gel koji je omogućio preživljavanje nakon što smo se popekli. :D Okej, ja se baš nisam popekla, ali bljeđi dio moje ekipe prilično je nastradao pa smo aloe vera gelove kupovali u nenormalnim količinama, kao da ih planiramo švercati u Hrvatsku. :D Više o njima pisat ću ovih dana u postu o favoritima siječnja.




La Roche-Posay predstavio je novu formulaciju svojih micelarnih voda koje su usmjerene na optimalnu toleranciju i učinkovito čišćenje. Ja ću isprobati micelarnu vodu Ultra za reaktivnu kožu*, a dobila sam i Toleriane Ultra Fluid*, divnu laganu njegu koju sam već nekoliko puta imala i potrošila.




Najslađi dio siječanjskih noviteta svakako su Minimal Chic krema za lice* i losion za tijelo*, pripravljeni posebno za mene. Nedavno sam počela s isprobavanjem i mogu reći da sam onako na prvu oduševljena, a više ću vam pisati u recenziji. :) Ako volite prirodnu kozmetiku, svakako čekirajte Minimal Chic Facebook stranicu jer ćete pronaći mnoštvo preslatkih proizvoda – a svaki od njih može se napraviti prema vašim preferencijama i za vaše individualne potrebe. :)

I to bi bili moji noviteti iz siječnja! U komentarima mi otkrijte koji je vaš prvi kupljeni beauty proizvod (ili više njih) u 2017. godini. :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

2 komentara:

  1. Preslatko mi izgleda Minimal Chic krema za lice i losion za tijelo! Odmah sam im lajkala sliku, mislim da si nešto uzmem od njih, jer imaju super stvarčice. Voljela bih još isprobati La Roche-Posay micelarnu, mislim da bi ona mogla biti jako dobra! :D A ono što sam si ja nabavila prvo u novoj godini, hmmm... Mislim da sam posebnu pažnju stavila na lakove za nokte! Nikada u životu nisam toliko puno lakova za nokte kupila! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, preslatka su Minimal Chic pakiranja, odmah sam se zaljubila. :) A i sami proizvodi su super, i ja ću ih sigurno još istraživati nakon ova prva dva proizvoda koja sam probala. I za LRP micelarnu ti potvrđujem da je dobra, samo imaj u vidu da ja šminku s očiju skidam dvofaznim skidačima, a micelarnu koristim uglavnom ujutro ili pak navečer kao prvi korak u čišćenju lica (bez očiju :)) ) - tako da ne mogu tvrditi je li dobra za skidanje hard core šminke :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)