utorak, 21. veljače 2017.

Ovalni kistovi za šminkanje - MAC, Makeup Revolution, e-bay

Otkrijte mi, kada ste prvi put primijetili čudne ovalne kistove (a primijetili ste ih vjerojatno na Instagramu), jeste li se odmah zainteresirali, ili ste pak zakolutali očima i pomislili da te spravice koje nalikuju četkicama za zube zasigurno ništa korisno ne rade? :D Ja sam bila negdje između. Uspjeli su me zaintrigirati, međutim, mislila sam da vjerojatno ne zaslužuju baš toliko pažnje koliko im se na društvenim mrežama posvećuje.

A onda sam ipak u New Yorku pipkala MAC primjerke i nekako nisam odoljela, zaključila sam da je došlo vrijeme da isprobam to čudo. Nedugo nakon toga dobila sam preporuku za kopije Artis kistova s e-baya, naručila sam ih nekoliko, počela isprobavati i zaključila da je većina njih neočekivano praktična i iskoristiva – nekako se dogodilo da sam vrlo rado počela posezati za njima. Kada su prvi ovalni setovi stigli na Pink Pandu, ja sam se već uvrstila među ljubitelje.





Sada, dakle, posjedujem jedan MAC primjerak srednje veličine te čitavu ekipicu s e-baya i iz tvornice Makeup Revolutiona. I ono što za početak moram naglasiti jest to da, barem kod ovih srednjih i većih kistova koji i jesu najkorisniji, ne vidim neku pretjeranu razliku u učinku između skupog MAC primjerka, povoljnijih MUR verzija te onih totalno jeftinih s e-baya. Naravno, ovi s e-baya ne izgledaju baš atraktivno, a donji dio njihove drške čini guma za koju se sve prima i lijepi te ju je teško održavati čistom – i to je moj glavni prigovor. Nijednom od ovih kistova prilikom pranja ne ispadaju dlačice.


Ovalni kistovi s e-baya (#7, #6, #5, #4, #3, #2, #1)


Najveći kist koji vidite na fotkama dolazi s e-baya (#1, 4,29 $) i najradije ga koristim za nanošenje tekućeg pudera, a najbolje surađuje sa srednje gustim tekućim puderima. Za one rijetke, vodenaste nije baš najbolji izbor, iako njime postižem odlične rezultate kada je riječ o Catrice HD Liquid Coverage puderu. Iako popije određenu količinu pudera, to mu opraštam jer njime nanesen puder na licu izgleda za klasu bolje nego inače – kao da sam dodala malo blur efekta. :) Iz svakog pudera uspijeva izvući malo bolje prekrivanje i predivno ga rasporedi po licu, uz taj famozni glatki, airbrushed finish. Omogućuje brzo i lako nanošenje pudera, štoviše, mislim da njime najbrže nanesem tekući puder (u konkurenciji svih drugih kistova, spužvica i vlastitih prstiju). Sreća prestaje otprilike tamo gdje počinje pranje ovog kista jer ga je muka oprati. Dlačice su vrlo guste i, koliko god ja prala ovaj kist, on mi više ne izgleda tako lijepo i čisto kao prije prve upotrebe.


e-bay (#1), Makeup Revolution Precision Brush Oval Face


Sljedeći po veličini jest Makeup Revolution Precision Brush Oval Face koji također koristim za nanošenje tekućeg pudera, a lijepo će izblendati i kakav tekući bronzer ili kakav kremasti proizvod za konturiranje. Također pruža taj photoshop efekt i pridonosi bluranju i kamuflaži proširenih pora. Ovaj kist dio je Makeup Revolution seta pod nazivom Precision Contour Set, čija cijena iznosi 231,99 kn, a u kojem dobivate još dva kista - Precision Brush Oval Cheek i Precision Brush Oval Shape. Sve su to kistovi iste vrste i koncepta, razlikuju se samo po veličini, a ja srednji Oval Cheek i najmanji Oval Shape koristim za blendanje kremastih kontura te za utapkavanje korektora i highlightera. Ovi kistovi mogu se dobro oprati te izgledaju lijepo i nakon preko nekoliko pranja, a suše se prilično brzo (svakako brže od Sigminih i sličnih kistova za tekući puder). Možete ih kupiti i pojedinačno na Pink Pandi.


Makeup Revolution Precision Brush Round Blending Eye, Makeup Revolution Precision Eye Set,
Makeup Revolution Precision Contour Set

e-bay #2, Makeup Revolution Precision Brush Oval Cheek, MAC Masterclass Oval 6, 
e-bay #1, Makeup Revolution Precision Brush Oval Face

MAC Masterclass Oval 6


Usamljeni MAC Masterclass Oval 6 malčice je veći od Makeup Revolution Precision Brush Oval Cheek kista. Ovo je moj prvi ovalni kist i upravo me on zainteresirao za sve ostale. Platila sam ga u New Yorku 42 dolara (plus nezaobilazni porez koji ovisi o saveznoj državi), mislim da je u Europi i kod nas nešto skuplji. Osim za nanošenje tekućeg pudera, on mi je savršen za nanošenje i utapkavanje/blendanje kremastih kontura i korektora. Iako se ovalni kistovi srednje veličine u teoriji mogu koristiti i za nanošenje kremastih rumenila, ja u tu svrhu radije koristim prste ili manje bockalice. No, dakle, MAC kist izgleda lijepo i elegantno (iako i on ima taj gumeni dio koji se tako lako zapacka i na koji bacam hejt), lako se pere i dosta brzo suši. I stvarno je divan, no ne toliko divniji od ostalih da bi opravdao toliku razliku u cijeni. E-bay verzija tog nekog srednjeg kista (#2) malo je uža od MAC-ovog te time možda zgodnija za preciznije nanošenje kontura, no zapravo ih doživljavam kao vrlo slične.


e-bay #2, Makeup Revolution Precision Brush Oval Cheek, MAC Masterclass Oval 6

e-bay #2, Makeup Revolution Precision Brush Oval Cheek, MAC Masterclass Oval 6


Fun fact: iako ovalni kistovi tekući puder i razne kremaste proizvode nanose brzo i savršeno, koristim ih samo kada šminkam sebe, nikad pri šminkanju klijentica. Jednostavno mi nisu sjeli za šminkanje drugih, ne mogu to uopće objasniti – puno sam spretnija s njima kad šminkam sebe, a za šminkanje drugih i dalje biram klasične kistove. Puder uvijek prvo stavljam na ruku te ga kistom pokupim i rasporedim po licu te izblendam – tako sam se navikla, tako radim i s ovim kistovima. Inače, svi ti veliki i srednje veliki ovalni kistovi vrlo su mekani i na dodir ugodni, gušt ih je koristiti.

Makeup Revolution set s manjim ovalnim kistićima zove se Precision Eye Set*, no ja ga ne koristim za šminkanje očiju i uopće mi se ne čini pogodnim za to. :D Za cijenu od 178,99 kn u njemu ćete dobiti Precision Brush Oval Eye kist (kakti namijenjen nanošenju i blendanju suhih sjenila), Precision Brush Round Blending Eye (mali okrugli kist namijenjen blendanju rubova sjenila) i Precision Brush Eyeliner, za tuš i sjenčanje donjeg kapka. Ovaj ovalni ja koristim za blendanje/utapkavanje rubova korektora te za konturiranje nosa (nije da to često radim ali hajde...), kist za eyeliner također koristim za konturiranje nosa, a mali okrugli Round Blending Eye čak sam kupila i zasebno (59,99 kn) kako bih imala duplić jer mi je savršen za stapanje više nijansi tekućih ruževa kada radim neki ombre/lip combo, kao što je onaj ABH Sepia + Golden Rose desetka lip combo. Super je i za utapkavanje šljokica/pigmenata, a ovaj mi set općenito dobro dođe za raznorazne kreativne lookove i crtkanje po licu na fashion shootinzima.


Makeup Revolution Precision Brush Oval Shape, Makeup Revolution Precision Brush Oval Eye

e-bay #5, e-bay #4, Makeup Revolution Precision Brush Eyeliner, e-bay #3 

e-bay #6, e-bay #7, Makeup Revolution Precision Brush Round Blending Eye


E-bay verzije manjih kistova (1,75 $) ipak su dosta lošije kvalitete od Makeup Revolution parnjaka. Tri uska kistića (#3, #4, #5) koristim vrlo rijetko (jedan od njih stigao mi je s čudno savijenim dlačicama), eventualno ponekad za konturiranje nosa i nekakva fashion crtkaranja, dok malene okrugle kistove (#6, #7) također koristim za stapanje različitih nijansi na usnama, a dobri su i za utapkavanje korektora na nepravilnosti (to vrijedi i za Makeup Revolution verziju).


Ovalni kistovi s e-baya (#7, #6, #5, #4, #3, #2, #1)


Ni kod jednog od svih ovih kistova nisam primijetila ispadanje dlačica. Manji kistići lako se peru i brzo suše, dok kod većih i gušćih sve to ide nešto teže i sporije. :) Svi su izrađeni od sintetičkih dlačica i pogodni su za kremaste proizvode, nikako za one u kamenu ili prahu. Neki od kistova izgledaju kao da bi mogli puknuti, međutim, zasad se nijednome ništa nije dogodilo.


e-bay #1


Zaključno potvrđujem da se volim igrati ovim zanimljivim kistovima i meni, koja stalno nešto isprobavam, zbilja dobro dođu – no, bih li mogla živjeti bez njih? Apsolutno. :D Jesu li vam zaista potrebni u kolekciji? Vjerojatno nisu. Ako i vi volite eksperimentirati s nanošenjem makeupa, svakako preporučujem veće i srednje velike ovalne kistove te ovaj najmanji za ombre usne, no mislim da nije potrebno investirati u skuplje brendove jer ovdje jeftinije verzije rade jednako dobar posao (iako mislim suprotno kada je riječ o 'normalnim' kistovima :D ).

Jeste li isprobali ovalne kistove i što mislite o njima? :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 6:

  1. ja si naručila set od 10 kom ovalnih kistova s eBaya i jedva čekam da dođu.
    imam jedan ovalni i s njim sam nanosila tekući puder i toliko mi se svidio da sam si naručila cijeli set :D
    ANETA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mislim da su za nanošenje tekućeg pudera dušu dali! :) Nadam se da će i tvoji biti dostojni zadatka :))

      Izbriši
  2. Ja imam noelle ovalne kistove iz bipe i stvarno su mi odlični za nanošenje pudera i to toliko da su mi svrgnuti s trona Beautyblender. Naručila sam si i set s ebaya, ali sam razočarana s kvalitetom dlačica,puno su grublje i nekako su mi manje fleksibilne od noelle. Čitala sam dosta recenzija za ebay ovale i sve do jedne su bile pozitivne,valjda sam ja naletila na lošiju kopiju. Sada si me zaintrigirala za MUR 😀

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to s e-bayom je živa lutrija. Jesi naručivala s istog ovog linka kao ja ili s nekog drugog? Ove moje kistove je dosta cura naručivalo i dojmovi su uglavnom pozitivni, barem za ove veće i srednje kistove. :) A za MUR mislim da je odlična investicija! :)

      Izbriši
  3. Ja sam kolutala očima i izbjegavala ih na ebayu, a pogotovo mi nije palo na pamet kupovati skuplje verzije. I onda sam, od svih mjesta, naletjela na njih u offertissimi, i kupila sam 3 veličine, misleć' da će bit katastrofa. Zapravo sam se ugodno iznenadila, nabavljam ih i s ebaya, a najvjerojatnije idem i po 'originale', makar si me sad pokolebala govoreć' da su skoro pa svi isti. Tako da, ja sam potpuno promijenila mišljenje o njima kad ma ih počela koristiti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe da, mislim da smo svi kolutali očima na početku, ali eto, ispalo je da su stvarno dobri. :) Nisam imala pojma da i Offertissima ima neku svoju verziju!

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)