nedjelja, 26. veljače 2017.

Parfemi u kojima uživam ove zime

Svake sezone vrtim nekoliko parfema – neke od njih zaboravim čim ih potrošim, druge pak trošim štedljivo pa dožive sa mnom i nekoliko sezona, neki mi se toliko svide da kupnju ponovim i nekoliko puta. Danas ću vam predstaviti tri parfema koja su obilježila ovu zimu. :)




Dior J'Adore nešto je što sam dugo željela i konačno sam ga dobila prošle jeseni za 32. rođendan. :) Ovaj parfem doživljavam kao glamurozan, sofisticiran, moćan. Poseban je, iako je vrlo popularan, i ja ga nosim u posebnim prilikama i u određenim trenucima kada se osjećam ili se želim osjećati snažno i samopouzdano. :) Stranica Pun miris opisuje ga kao sladak, ali lagan, blago oštar cvjetni miris sa svježinom mandarine u visokoj noti; jasminom, šljivom, orhidejom i ružom u srcu; sa štirom, mošusom i kupinom u tragu. Iznimno postojan i iznimno primijećen parfem, kad god ga nosim netko ga pohvali ili se raspituje koji to parfem imam. :)

Versace Woman kategoriziran je kao cvjetni drveni mošusni parfem, vrlo je lijep i ženstven, a dobila sam ga od mame – također za 32. rođendan. :) Pun miris opisuje ga na sljedeći način: intenzivni cvjetni početak uključuje note jasmina, divlje ruže, lišća frangipanija i bergamot. Jarko i snažno srce čine lotus, šljiva, nijanse maline i libanonski plavi cedar. Opojni završetak uključuje note mošusa, sivog ambera i drveta hinoki. Lagan je, slatkast (ali ne previše) miriše cvjetno-voćno i odgovarao bi mi kao dnevni parfem u bilo koje godišnje doba, no ispalo je tako da sam ga ove jeseni i zime nosila barem nekoliko puta tjedno pa sam ga gotovo i potrošila. Na meni je postojan i, nanesem li ga ujutro, često još i navečer dobivam komplimente za parfem.

Essence little x-mas factory* toaletna voda miriše toplo, slatkasto, zimski i izvrstan je izbor za hladne prosinačke večeri, adventske šetnje, grijanje u cosy kafićima uz toplu čokoladu. Upravo u takvim prilikama i ja sam birala ovaj miris, bio je moj pratitelj u prosincu i prvim danima siječnja. Kao sastojci izdvajaju se čokolada-brusnica i nektarina u gornjoj noti, frezija i božuri u srednjoj noti te karamela, vanilija i tonka grah u osnovnoj noti. Ovaj je miris dio trendovske kolekcije little x-mas factory koja više nije dostupna, no sigurna sam da će Essence sljedeće zime izbaciti neki blagdanski miris sličnih nota. Postojanost nije odlika Essence mirisa, međutim, maleno i praktično pakiranje svakako jest, stoga svaki od njih lako možete ponijeti sa sobom u torbici i po potrebi obnoviti. :)




U kojim parfemima vi uživate ove zime? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).


Broj komentara: 6:

  1. ja mnogo volim Alien parfem za zimu jer je onako jaci i sve preko 1 prskanja je previse :D ja volim sladunjave i jace parfeme ali ljeti odaberem Chanel Chance on je onako blazi i super mi je za tolije dane :D ovaj Diorov sam probala i ima lijepe note :D Versace i ovaj essence nisam probala :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj moram jednom nabaviti Alien, slažem se da bi bio divan za zimu. <3 Sa Chanel parfemima se zasad nekako nisam našla, vidjet ćemo dalje što godine nose :D

      Izbriši
  2. ovaj essence parfemic imam i ja, stvarno je divan, obozavam ga koristiti pa cak i sada.. steta sto je limitirana kolekcija

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, često su im predivni ti limitirani parfemići. Ali vjerujem da će nešto slično izbaciti i sljedeće zime. :)

      Izbriši
  3. Parfemi su mi bolna točka! Ove zime sam ih rotirala nekoliko: Tresor by Lancome, Gucci Rush, Chopard Wish i L`Erbolario Iris

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ti obožavaš parfeme :)) nisam imala nijedan od ovih koje si navela, baš ću ih pošnjofati u Mulleru da se podsjetim kako mirišu :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)