subota, 18. ožujka 2017.

Favoriti veljače

Već smo prošli polovicu ožujka, a ja nikako da vam pokažem proizvode za kojima sam najčešće posezala u veljači. :)




La Roche-Posay micelarna voda Ultra za reaktivnu kožu* jedna je od tri nove micelarne koje je La Roche-Posay nedavno predstavio. Postoji još verzija za osjetljivu te za masnu kožu, a sve su osmišljene kako bi omogućile učinkovito uklanjanje šminke i temeljito čišćenje kože uz optimalnu toleranciju. Moja je verzija zaista nježna, učinkovita i ugodna, na koži ne ostavlja nikakav sloj i ne isušuje. Uvijek imam nekoliko micelarnih i koristim ih uglavnom za jutarnje čišćenje lica, a u veljači sam najčešće posezala upravo za La Roche-Posay verzijom. Cijena iznosi oko 105 kn za pakiranje od 400 ml.

Minimal Chic losion za tijelo* teksturom je pravo osvježenje u moru bogatih maslaca za tijelo koje obično koristimo u hladnoj sezoni. :) Ovo je prirodan losion za tijelo koji mi je kreatorica napravila s obzirom na tip kože te na sastojke za koje sam joj rekla da ih volim, tako da moj primjerak sadrži shea maslac, kokosov maslac, ulja suncokreta i sezama, vosak, pročišćenu vodu, glicerol, gel aloe vere, ureu, miris prirodni karamel, vaniliju i limun te prirodni emulgator i konzervans. Losion je lagan, ali vrlo hidratantan i kožu ostavlja mekom, a osjećaj hidratiziranosti traje do sljedećeg tuširanja, što je fantastično. Vrlo se lako razmazuje i brzo upija, a miris mu je divan, topao i umirujuć. Neodoljiva bočica odmah me osvojila. Obavezno pogledajte Minimal Chic ponudu na Facebooku – nije li sve preslatko? <3

Douglas Naturals Pomegranate Eye Cream* dolazi iz linije koja je namijenjena njezi suhe i zrele kože, a sadrži hidrolat ružine vodice, ulje i voćni ekstrakt nara iliti šipka. Kremica za njegu oko očiju sadrži i arganovo ulje i shea maslac, funkcija joj je zaštita i zaglađivanje osjetljivog okoloočnog područja te pomoć pri obnovi stanica. Unatoč hranjivim sastojcima, krema je teksturom lagana i ja je koristim kao dnevnu njegu očiju, odlična je kao podloga za korektor.

Catrice Prime and Fine Beautifying Primer pruža blistavost, osvježava izgled lica i naizgled razbuđuje. U fazama kada mi koža izgleda beživotno ovakvi iluminirajući primeri spašavaju stvar. Ovaj je nježne roskaste boje, tekuće do kremaste teksture, lako se razmazuje po koži i djeluje baš uljepšavajuće – beautifying. :) Volim ga nanositi ispod težih mat pudera ili ga pomiješati s njima kako bi ih ublažio. Zaglađuje kožu i olakšava nanošenje svakog pudera. Ostali Catrice primeri nisu me oduševili, no ovaj mi je baš drag. Istina, neće laskati masnoj koži i proširenim porama, ja ga u takvim fazama izbjegavam.

Gerard Cosmetics Hydra Matte ruževi u nijansama Iced Mocha i Cher često su mi bili na usnama u veljači. Znate već da imam puno tekućih ruževa i da trenutačno na blogu objavljujem seriju recenzija posvećenih njima, tako su i Gerard Cosmetics ruževi nedavno dobili svojih pet minuta. Riječ je o predivnim tekućim ruževima koji su meni vrlo ugodni i ne isušuju mi usne, nijanse su moderne i predivne, postojanost je na razini, a mana im je samo smiješno mala količina od 1,75 ml. Swatcheve možete pronaći u recenziji.

LA Splash Velvet Matte tekući ruž u nijansi Flix n Chill još je jedan ruž koji često koristim, iako se LA Splash ne može pohvaliti tako dobrom teksturom tekućih ruževa u odnosu na konkurenciju. Obožavam ovu prigušenu mauve nijansu, a recenzija LA Splash ruževa uskoro će biti na blogu. :)


       LA Splash Exposed, Charmed, Gerard Cosmetics Everything Nice, 1995, Cher, Iced Mocha, Invasion, Ectasy, LA Splash Flix n Chill

Maybelline New York Affinitone korektor otkrila sam prošle godine kada sam radila kao vizažistica za Maybelline u sklopu jedne kampanje. Tada sam se upoznala s hrpom MNY proizvoda i iznenadilo me kada sam shvatila da u njihovom asortimanu postoji još jedan odličan korektor, iako ga nitko živ ne doživljava nego svi pričaju samo o Eraser (Age Rewind) i Fit Me korektorima. Ja sam odmah nakon tog angažmana kupila nijanse 02 i 03 i s guštom sam ih potrošila do zadnje kapljice, pakiranje na ovoj fotki sada je prazno. Korektor je lagan, kremast i hidratantan, nudi srednje prekrivanje i odličan je za okoloočno područje ako nemate velikih problema s podočnjacima. Nije onaj tip ultralaganog korektora poput Aurinog, definitivno prekriva bolje od njega, a laganiji je i hidratantniji te slabijeg prekrivanja od Catrice tekuće kamuflaže. Ne uvlači se u borice (osim ako pretjerate s nanošenjem) i preporučujem ga svima koji vole hidratantne tekuće korektore. Trajnost mu je malo slabija nego kod Eraser korektora (onog popularnog sa spužvastom lopticom), no uz lagano fiksiranje potrajat će cijeli radni dan. Maybelline baš rastura s proizvodima u ovoj kategoriji. :) Potencijalni problem vidim u tome što su kod nas dostupne samo nijanse 02 i 03 te one među vama čiji je ten vrlo svijetao neće pronaći odgovarajuću nijansu.

Illamasqua Gleam Aurora stalno mi je u rukama, sada ga već malo forsiram jer ga želim potrošiti dok je još u dobrom stanju. Ovo je divan kremasti highlighter koji tapkam na strateška mjesta nakon nanošenja tekućeg pudera i licu daje prekrasan vlažni sjaj. Najradije i najlakše nanosim ga prstima. Nježne je tople boje šampanjca i uklapa se u mnoge lookove i tonove kože. Više o Aurori pročitajte u recenziji. :)




Makeup Revolution Ultimate Iconic Palette* ogromna je i odložila sam je na stolu dok ne smislim gdje ću je smjestiti pa sam je nekako po inerciji počela koristiti svakodnevno, a onda sam si zadala neku vrstu kozmetičkog izazova i tijekom veljače i dijela ožujka koristila sam samo nju. I to uopće nije bilo teško. :D Nudi ogroman izbor neutralnih nijansi, mat, shimmerastih i šljokičastih, svakakvih. Ovo je megapaleta za ljubiteljice popularnih MUR Iconic paleta (recenzija Iconic Hot Smoked palete) jer je složena od najpopularnijih nijansi iz svih tih paleta – ukupno sadrži čak 144 sjenila. Osim neutralnih bež, smeđih, bakrenih, mauve i taupe nijansi, ovdje ćete naći i izbor plavih, zelenih i ljubičastih. Inače imam averziju prema ogromnim paletama jer mi se redovito pokazalo da nisu kvalitetne, no ova su sjenila dobra onoliko koliko su dobra ona u standardnim Iconic paletama, a to je prilično dobro za povoljniji rang. Ima boljih i pigmentiranijih nijansi, ima i onih lošijih, no – sve u svemu – paleta pruža beskrajnu mogućnost kombinacija, a sjenila se lijepo blendaju, a uz bazu su postojana cijeli dan. Iako možda izgleda kao da je ova paleta praktična za putovanja, ja se s time ne bih složila jer je ipak prevelika, mislim da bi poklopac mogao puknuti u transportu, a i nije baš zgodna za držanje u rukama, skučene prostore i loše uvjete. :D Cijena joj je 232 kn na Pink Pandi (katkad je i na popustu).

Jeste li isprobali neke od ovih proizvoda i jesu li i vama dragi ili nam se dojmovi razlikuju? :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

2 komentara:

  1. Evo da se javim kao iskusni ljubitelj tekućih ruževa xD LA Splash ruževi, istina, nisu ugodni na usnama kao recimo Gerard ruževi, ali na meni su se pokazali najtarnijima od svih koje imam. Tebi? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene su nijanse u pitanju, ali baš - apsolutno su mi najtrajniji L'Oreal Infallible (ali oni mi nisu najdraži zbog sto drugih stvari, doći će na red :D), odmah tu negdje su Kat Von D i LA Splash pa onda i Gerard, s time da mi se Kat i Gerard ljepše, dostojanstvenije skidaju nego LA Splash i lakše ih je obnoviti :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)