utorak, 14. ožujka 2017.

Liquid lipstick festival #4: Anastasia Beverly Hills Liquid Lipstick

Na red su konačno stigli i megapopularni ABH tekući ruževi. I ja sam ih, kao i mnogi, čeznutljivo proučavala na Instagramu i divila se nijansama, a bila sam uvjerena da su kvalitetom perfektni. U New Yorku sam kupila čak sedam komada, potpuno obeznanjena prevelikim izborom – neke sam kupila u Sephori, a neke u Macy'su. Naknadno sam naručila još dvije nijanse koje tamo nisam pronašla. A nakon što sam ih počela svakodnevno nositi, morala sam sama sebi priznati da su me ipak malo razočarali. :)


Moj mali asistent Sulu :)


ABH tekući ruževi smješteni su u klasičnu ambalažu poput sjajila (meni nije nešto posebno lijepa, ali divno izgledaju na hrpici :D ), a spužvasti aplikator prilično je standardan, malen i ukošen. Količina je 3,25 ml, a cijena 20 dolara (+ porez/poštarina/carina, ovisno o tome kako ih nabavljate).





Prema mom iskustvu, kvaliteta formule razlikuje se od nijanse do nijanse. Općenito, srednje su gusti i ne bih ih opisala kao vodenaste, ali ni kao kremaste. Iako su svi moji primjerci vrlo pigmentirani, srednje tamne i tamnije nijanse nekako su „punije‟ i lako ih je nanijeti i ravnomjerno rasporediti po usnama. Sa svjetlijim nijansama to može biti problem – Milk Shake, Naked i Stripped ne ostavljaju ravnomjeran nanos i potrebna su dva sloja kako bi boja bila puna. Svjetlije nijanse imaju još nekoliko dodatnih mana, od kojih je najveća ta da jako naglašavaju suhoću i nepravilnosti na usnama. Osim toga, isušuju (još) više nego ostale nijanse. Moje su usne u dobrom stanju i odlično podnose većinu tekućih ruževa, međutim, sa svjetlijim nijansama ABH nakon nekoliko sati čak i ja osjećam umjerenu isušenost i nelagodu, mislim da bi vlasnicama osjetljivijih usana osjećaj bio još puno gori (piling i balzam za usne svakako pomažu). S nijansama kao što su Sepia, Soft Lilac i Dusty Rose nemam tih problema, međutim, primjećujem da i oni izvlače vlagu iz usana i ne mogu ih opisati kao udobne, ipak ih osjećam na usnama. Ovi su ruževi pravi primjer klasičnih mat ruževa, ne mogu reći da izostaju one negativne strane koje se obično vežu uz taj tip ruža. :D Kada bih ih uspoređivala s drugim tekućim ruževima, s obzirom na osjećaj na usnama, mogla bih reći da su ugodniji od Sleek, MAC i NYX Lip Lingerie primjeraka, a definitivno su manje ugodni od Kat Von D, Gerard Cosmetics, Golden Rose, Sephora i Stila tekućih ruževa. 




Nakon nanošenja suše se prilično brzo te postaju u potpunosti mat, dakle, pričamo o onom baš suhom mat finishu. Nakon toga ne preslikavaju se na čaše, nimalo, nijedna nijansa. Postojanost je na razini, izdržavaju pića i sitnije obroke, a Madison mi je nedavno gotovo neoštećen preživio i pizzu (ali moram priznati da sam pomalo i pazila). Međutim, svjetlije nijanse mogu se pomalo mrviti nakon nekog vremena, pogotovo ako su vam usne suhe (ne tako strašno kao MAC tekući ruževi ili Sleek Matte Me, no osjeti se), dok će kod tamnijih nijansi nakon nekoliko sati biti vidljivo da su malo izblijedjeli na unutarnjem dijelu usana. Pobjedu u kategoriji postojanosti opet odnose Kat Von D i Gerard Cosmetics. Naknadno dodavanje slojeva, odnosno nadograđivanje, nije najsretnije rješenje kod ovih ruževa – moguće je ako baš pripazite, no bolje ih je skinuti te iznova nanijeti na cijele usne, puno će ljepše izgledati.

U ponudi je 38 nijansi, a ja imam sljedeće:



Milk Shake, Naked, Stripped, Crush, Sepia, Dusty Rose, Soft Lilac, Catnip, Madison


Milk Shakemilk with a hint of peach – službeni opis je pogođen, ovo je vrlo svijetla mliječno-breskvasta nijansa koja na nekima može povući i na roskasto, ona mi nije bila nužna u kolekciji. :D Samostalno mi izgleda cajkasto i ne sjećam se da sam vidjela da nekome baš dobro stoji, no može poslužiti za miksanje i ombre lookove.

Nakedlight peachy nude – puno normalnija nijansa iz kategorije svijetlih nudača, iako i ona na usnama može izgledati previše svijetlo, ovisno o tenu i ostatku looka. Djeluje kao neki mix bež i breskvaste nijanse.

Strippedneutral beige nude – smećkasto-bež nijansa, na mojim usnama povuče na topliju varijantu.

Crushsoft beige – ovo je, kako kažu u ABH, svjetlija verzija nijanse Dusty Rose, vrlo lijep nudač koji vuče na mauve-roskastu stranu.

Sepiadark yellow taupe – jedna od onih posebnih, mrtvastih, taupe/greige nijansi. :D Nekad mi stoji prečudno, nekad jako cool, ovisno o trenutačnoj boji kose. Posebna i divna, jedna od mojih najdražih. <3

Dusty Rosenude mauve – predivna prljavoružičasta/mauve, prigušena, neutralna nijansa, MLBB (my lips but better, jelte), odlična za svaki dan i uklopiva u razne lookove. Ovo mi je najdraža nijansa iz kolekcije, a Sepia i sljedeće dvije – Soft Lilac i Catnip – slijede je u stopu.

Soft Lilacpale violet – svjetlija rozoljubičasta, vrlo lijepa nijansa. U pakiranju mi je djelovala prilično hladno i neprilagodljivo, međutim, prvi me swatch razoružao.

Catnipsoft plum – srednje tamna ružičasto-šljivasto-ljubičasta nijansa, prigušena, umjerena i divna.

Madisonvibrant plum magenta – totalno luda i intenzivna magenta/ljubičasta, jedinstvena, neponovljiva, odličan izbor kada želite biti primijećeni. :)


 Milk Shake, Naked, Stripped, Crush, Sepia, Dusty Rose, Soft Lilac, Catnip, Madison









Iako su ABH tekući ruževi nedvojbeno privlačni i krasnih nijansi, nemojte patiti za njima ako vam nisu dostupni (radije patite za Kat Von D ili si jednostavno kupite Golden Rose :D ). Mada ne mogu reći da su loši i znam da postoji mnoštvo prezadovoljnih korisnica, zaista nisu među najboljima koje sam isprobala. Unatoč nastaloj histeriji, ovo definitivno nije must have proizvod, dok – recimo – neki od ABH proizvoda za obrve (i kistova za obrve) to svakako jesu, stoga vam predlažem da radije obratite pažnju na njih. :) Rekavši to, moram napomenuti i sljedeće – naravno da se meni sviđa još nekoliko nijansi ovih ruževa. Recimo, poludjela sam za nijansama Allison i Pure Hollywod, međutim, neću ih nabavljati. Valjda neću. Jer mi stvarno nisu potrebne. I jer na svijetu postoji toliko boljih formula tekućih ruževa. Ali Allison i Pure Hollywood zbilja su predivne nijanse. <3

Jeste li isprobali ABH tekuće ruževe? Koje vam se nijanse sviđaju, odnosno, ako ih imate u kolekciji – koje imate? :)

Ostale recenzije mat tekućih ruževa:
Liquid lipstick fest #5: LA Splash


2 komentara:

  1. Htjela sam ih probati jer su dosta hypeani, ali mislim da ću ih preskočiti s obzirom na tvoj post. Inače su mi nyx soft matte lip creams najdraži (vjerojatno sam jedina u tome :')). Btw. Odličan opis za milkshake "cajkasto". :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha da, vjerojatno si jedina kojoj su NYX SMLC najdraži :D :P ma ABH ruževi nisu vrijedni tolikog hypea, ne mogu reći da su loši, ali jesu razočaranje, pogotovo kad uzmem u obzir da su Golden Rose po nekim karakteristikama bolji, a toliko su jeftiniji :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)