subota, 25. ožujka 2017.

Posvudušasti beauty mix – novosti, noviteti, eventi #2

Hello, hello! Di ste, kak ste? :) Možda se sjećate, krajem prošle godine objavila sam jedan posvudušasti beauty mix u kojem sam vas provela kroz beauty evente koje sam u tom razdoblju posjetila, neke shootinge na kojima sam šminkala, pokazala sam vam neke novitete koji su se kod mene skupili te boje kose koje sam izmijenjala. :D S obzirom na to da vam se taj izvještaj svidio te da se kod mene uvijek nešto događa, odlučila sam nastaviti s tim beauty mix postovima. Prošla posvuduša stala je tamo negdje na sredini prosinca, nastavljamo dalje...


Krajem prosinca šminkala sam na reviji Circular de la Mode, ovo su neki od mojih modela. Ana i Iva nose haljine dizajnerice Martine Kovač, dok na zadnjoj fotki Ivana nosi haljinu dizajnera Lea Vukelića.

Nekoliko dana radila sam kao zamjena na RTL televiziji i mogu vam reći da je to bilo predivno iskustvo. Dobila sam priliku šminkati i Antoniju Stupar Jurkin, voditeljicu emisije Sve u 6. <3


Također sam od drage kolegice s RTL-a dobila frizuru. :)


Većinu siječnja provela sam na predivnom egzotičnom putovanju, na Šri Lanki. <3 Još uvijek nisam odustala od ideje da složim post sa slikama, tek sam ih nedavno sve prikupila. :)


Na Šri Lanku sam otišla intenzivno fuksijaste kose, a vratila sam se izblijedjela. :D


Stizali su rezultati nekih dragih suradnji iz prethodne godine. Tamo negdje za vrijeme adventa šminkala sam dvije prelijepe fashion blogerice - Mariju s bloga Ormar i ja i Luciju s bloga Shipped from Venus.


 Šminkala sam i lijepu Doru za jedno snimanje, fotke by Artur Banazsak.


La Roche-Posay predstavio je nove micelarne vode Ultra, a ja isprobavam verziju za reaktivnu kožu koja se našla među favoritima veljače.


Modna snimanja nastavila su se i u 2017. godini. Divnu Saru okupala sam u highlighterima iz Anastasia Beverly Hills Glow Kita, a na usnama je nosila Maybelline Color Sensational ruž u nijansi Berry Bossy uz odgovarajuću Aura olovku.


Saru sam šminkala za Talya design streetstyle shooting, svakako pogledajte preslatke haljinice i ostale stvarčice iz Sonjine ponude. :)


Nakon što sam na Šri Lanci sva izblijedjela, morala sam ponovno na farbanje - ovaj put u neku blorange, breskvastu varijantu. :) 


Catrice mi je poslao mnoštvo proljetnih noviteta, recenzija bi trebala biti objavljena za nekoliko dana. :)


Nekoliko dana prije Valentinova Avon i Algoritam predstavili su knjigu Gdje pripadamo autorice Emily Giffin.


Pročitala sam je u nekoliko dana, i to dok sam čuvala frendovog peseka. :D Khan je američki stafford terijer, imamo rođendan na isti datum i jako smo si dobri. <3


Tim iz Parfumerija Douglas za Valentinovo me iznenadio bombonijerom koja nije doživjela fotkanje, no mogu vam pokazati kako sam iskoristila njezinu lijepu kutiju - ona je sad dom mojim tekućim ruževima. :)


Tamo negdje oko Valentinova šminkala sam ove djevojke za reviju u restoranu Stari Puntijar (photo by Emanuel Manchy).


Kad ne landram okolo po eventima i šminkanjima, društvo mi prave moje mace. <3


Štoviše, Sulu mi rado pomaže i u pripremi recenzija - ovaj put fotkali smo Anastasia Beverly Hills tekuće ruževe. :)


 Još jedno fotkanje - Ivana kao model za Dajanu Čudić.


Kozmetika Afrodita predstavila je novu liniju za njegu lica - 4D Collagen. Event je održan u predivnom prostoru vidikovca Zagreb 36.


Bio-Oil nas je okupio na opuštenom druženju u prostoru Magnolia slastica - konačno ću isprobati i ovaj popularni proizvod. :)


Avon ima predivne nove kistove za šminkanje koji su već dobili recenziju na mom blogu. :)


L'Oreal Paris također ima razne novitete, ovih dana isprobavam Lip Paintove i zasad mogu reći da su mi jako zanimljivi. :)


Bila sam model na L'Oreal Professionel akademiji i postala sam rainbow unicorn! :) Nažalost, ovakve se kombinacije vrlo brzo ispiru. 


Modni dvojac ELFS održao je svoju prvu samostalnu reviju, i to u Muzeju automobila Ferdinand Budicki, a ja sam imala čast biti dio makeup tima pod vodstvom Saše Jokovića. Na fotki su moje drage kolegice Tena, Tina, Marijana, Nika i Nina, mi malene ispred modela. :D


Za Elfse sam šminkala dvije predivne manekenke - Mariju i Anastaziju. <3


W7 mini spužvice totalno su me oduševile! Fantastične su za utapkavanje korektora, za najprirodniji efekt. <3


Na isprobavanje su mi stigli i novi Maybelline New York Fit me! Matte+Poreless puderi, sve nijanse. Nisam ih još stigla isprobati, ali planiram recenziju u dogledno vrijeme. :)


Prošli vikend u Zagrebu je održan Festival svjetla - ja sam s ekipom naletjela potpuno slučajno i drago mi je da jesam jer to je bilo nešto nesvakidašnje i fantastično. :)


U organizaciji Parfumerija Douglas održano je još jedno beautyblogersko okupljanje. Ovaj put razgovaralo se najviše o makeupu i parfemima. :) Na isprobavanje sam dobila pravu hrpetinu proizvoda te ću s vremenom izdvojiti favorite i pokazati vam o čemu je riječ.


Blogerice pažljivo slušaju. :D Redom ukrug: Anna Magia, vaša Lil'Mee, Dear Skin, Lux Lucis, ThePSara, Iveee, AiryFairy, Pale Canvas, DashOfBlue i Lipstick's Blade. <3


Kad se šarenilo skroz ispralo, vratila sam se u rozu - ova mi se nijansa jako sviđa, a za nju je zaslužan Stiven iz mog najdražeg frizerskog salona - ako niste znali, to je Royal. :) 


Za kraj jedna mobitelska fotka predivne Ane koju sam danas šminkala za shooting. <3


Sviđa li vam se ideja ovakvih posvudušastih reporta? :D


4 komentara:

  1. Uživala sam u postu :) fotke su prekrasne i vidim jednu vrlo fotogeničnu zvijezdu-peseka Khana <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, Khan je pravi model material! <3 :D

      Izbriši
  2. da, super je ideja !! jako si aktivna! baš super :) super je nova frizura ako je u dalje nova! :( sanda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o da, kad počne sezona šminkanja i evenata ima me posvuda! :D frizura je sad već isprana, ali obnovit ću boju uskoro :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)