petak, 17. ožujka 2017.

Sleek i-Divine Palette – All Night Long

Posjedujem jako puno paleta sjenila, ali rijetko ih pokazujem na blogu jer iste sekunde kad ih kupim umočim prste u njih i onda više baš i nisu za pokazivanje. :D Ipak, mislim da bi bilo šteta da s vama ne podijelim svoje dojmove o raznim paletama jer ih jako volim isprobavati te svakodnevno koristim više različitih paleta šminkajući sebe, klijentice i modele.

Iako u svojoj kolekciji imam više atraktivnih i high end paleta i iako druge šminkam isključivo vrhunskim paletama, one neće biti predmet današnjeg posta. Ovaj put odabrala sam jednu drogerijsku paletu koja nije toliko razvikana, no u inbox sam dobila nekoliko upita vezanih uz nju. A uspjela se progurati među palete koje sam najčešće koristila za svakodnevno šminkanje u prosincu i siječnju. Riječ je o jednoj od Sleek i-Divine paleta – All Night Long.




Sleek je dugo bio među brendovima koji nam nisu dostupni, odnosno, mogli smo ih naručivati s interneta, ali nismo imali mogućnost izravnog pregledavanja asortimana dok se prije nekoliko mjeseci odjednom nisu pojavili u Mülleru. Inače, Sleek dolazi iz Engleske i ja sam većinu njihovih proizvoda kupila u Londonu. Posjedujem pet i-Divine paleta – The Original, Storm, Au Naturel, Oh So Special i All Night Long koja je tema današnje recenzije. All Night Long jedna je od novijih paleta u kolekciji i-Divine, lansirana je prije otprilike godinu dana zajedno s paletom nešto svjetlijih, također neutralnih nijansi – A New Day.

Sleek palete često nosim na putovanja jer su iznimno praktične – malene, kompaktne, lagane, a sadrže po 12 sjenila i ogledalo, što na putovanjima zna biti vrlo korisno. U pakiranju dolazi i dvostruki spužvasti aplikator, no bacila sam ga kao i sve takve aplikatore jer ih ne koristim. Otkad sam nabavila paletu All Night Long, upravo nju nosim na putovanja jer je složena od odličnih neutralnih, smećkastih i zlaćanih nijansi od kojih mogu iskombinirati razne lookove, a što mi je najvažnije – izvrsna je za one osnovne, jednostavne kombinacije, kada mi se ne da previše truditi (na putovanjima šminkanje ipak nije prioritet, čak ni meni :D ). Upravo zbog toga nosila sam je i na svoje posljednje putovanje te ste je mogli vidjeti među favoritima siječnja.




Paleta sadrži 12 sjenila, od kojih su dva mat, a ostala su shimmerasta, nekoliko ih je čak s metallic efektom. Nije stvorena kao kompletna, samodostatna paleta, nijedna od i-Divine paleta to nije – konkretno, kod All Night Long palete postoji potreba za posezanjem za dodatnim mat sjenilima. Vjerojatno ćete poželjeti barem jednu dodatnu mat nijansu, taupe ili neku od toplijih, za nanošenje u pregib kapka. Doduše, Negroni – druga nijansa u gornjem redu – jest mat smeđa varijanta, nije pretjerano pigmentirana i moguće ju je fino dozirati pa meni ona odgovara za pregib, no voljela bih imati više izbora i svakako jednu topliju mat nijansu. Mat sjenila lošije su kvalitete od ostatka palete – spomenuta nijansa Negroni pigmentirana je puno slabije od prosjeka, a bež mat nijansica Mai Tai (treća u donjem redu) prilično je kredasta. Najbolje su mi tamnije sedefaste i shimmeraste nijanse, a favoriti su mi zadnja u gornjem redu (Mimosa) te četvrta i zadnja u donjem redu (Cosmopolitan i Manhattan). Osim što su mi vrlo lijepe (pogotovo Manhattan, bakrena krasotica <3 ), kvalitetom i pigmentacijom izdvajaju se u odnosu na ostatak palete. Shimmeraste nijanse iz palete općenito su svilenkaste i fine teksture. Sjenila se u određenoj mjeri truse, ništa strašno – više od njih truse se neka high end sjenila koja posjedujem. Dobra baza za sjenilo dodatno će pojačati pigmentaciju svih nijansi, a u tu svrhu možete upotrijebiti i kakvo kremasto sjenilo (primjerice MNY Color Tattoo). Trajnost ovih sjenila uz bazu je standardna, trajat će cijeli radni dan, a bez baze ih nisam ni isprobavala jer na mojim masnim i spuštenim kapcima šminkanje bez baze nije izvedivo. :D




Paleta dolazi u crnoj kartonskoj kutijici na čijoj su poleđini navedeni nazivi nijansi, međutim, ja sam svoju kutijicu bacila jer nisam planirala pisati recenziju. :D U samom pakiranju dolazi i folija na kojoj su otisnuti nazivi nijansi, no i ona je negdje nestala. :D A sami nazivi nijansi, dakle, inspirirani su alkoholnim pićima i koktelima, a ovaj mini bar sjenila nudi sljedeće:

Bellini – vrlo svijetla svjetlucava pinky nijansa, slabo se vidi na mom swatchu, no lijepo izgleda kao suptilni highlight u unutrašnjem kutu oka, a odlična je preko nekog drugog sjenila na pokretnom dijelu kapka za dodatni sjaj
Negroni – tamnija mat smeđa/taupe, u paleti izgleda tamnije nego što ispada na očima, nije pretjerano pigmentirana, no može se nadograđivati i ja je koristim za pregib i vanjski kut oka
Martini – vrlo svijetla srebrnkasta boja, shimmerasto-glitterasta i blještava, dobra za highlight unutarnjeg kuta oka ako volite taj tip sjaja; prilično se trusi
Proseccoshimmerasta zlatna nijansa, odlično pigmentirana i definitivno jedna od kvalitetnijih
Kir Royale – svjetlucava, nježna roskasta, još jedna highlight nijansa – slabije je pigmentirana, ali je bolje teksture i meni ljepša od nijanse Martini
Mimosamix smeđe, brončane i taupe nijanse, vrlo lijepa i meni jedna od najdražih u paleti, shimmerasta i dobro pigmentirana
Champagne – nježna zlaćana boja, suptilnija varijanta nijanse Prosecco, pogodna za brze dnevne lookove
Spritz – srednje pigmentirana tamnija smeđe-maslinasto-brončana, shimmerasta nijansa
Mai Tai – vrlo svijetla bež nijansa, mat, kredasta je i definitivno jedna od slabijih karika u paleti, na mojoj se koži gotovo i ne vidi
Cosmopolitanshimmerasta srednje tamna smećkasto-mauve-taupe nijansa (svakakvih tonova ja tu vidim :D ), predivna i uklopiva u razne lookove
Daiquiri – neobična zlaćano-šampanjasto-taupe-maslinasta, pravi mali kameleon od nijanse, shimmerasta i odlične pigmentacije
Manhattan – bogata metallic bakrena nijansa, topla, prava ljepotica fantastične pigmentacije





Sleek i-Divine palete ne obaraju s nogu svojom kvalitetom kada ih uspoređujemo s nekim drugim, skupljim i profesionalnijim paletama (jeste li za post o mojim najdražim paletama?), međutim, za drogerijski su rang odlične. A kako nije svaka high end paleta samim time i dobra, odmah ću vam reći da su Sleek palete bolje i od mnogih skupljih paleta. Danas je izbor dekorativne kozmetike fantastičan i znam da mnoge cure (žene, majke, kraljice :D ) ne žele izdvojiti puno para za jedan komad šminke. Drogerijska dekorativa u mnogim se segmentima opasno približava onoj skupljoj, ali dobru paletu sjenila u drogerijama je još uvijek teško naći. Sleek palete bolje su od većine onih na koje ćete naići lutajući našim drogerijama i savjetujem vam da obratite pažnju na njih i odaberete kombinaciju nijansi koja vam je najzanimljivija. :)

Sleek palete u Mülleru ćete platiti oko 85 kn, a možete ih naručiti i s Pink Pande po cijeni od 80 kn.

Volite li Sleek palete, imate li koju u kolekciji? :)

2 komentara:

  1. Ovu paletu sam kupila na tvoju preporuku kad sam se dvoumila izmedju nje i Aurine palete,i dobro da sam te poslusala.Prezadovoljna sam,svaki dan je koristim,takoder i frendica kojoj sam je poklonila za rodendan.Ja nisam profi sminkerica kao ti i meni je stvarno odlicna za moje potrebe.Tako da hvala jos jednom na preporuci:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Renata, meni je bed što mi je toliko trebalo za recenziju ove paletice, ti si me prva pitala za nju. :D <3 Ali naravno da sam odmah umočila prstiće u nju pa sam se dvoumila oko toga bih li je pokazala na blogu, no eto zaključila sam da to nije toliko bitno kao dijeljenje dojmova o proizvodu. :D
      Baš mi je drago da ti se paleta sviđa, kao i tvojoj frendici <3 za svakodnevne potrebe zbilja je izvrsna, a i ja često koristim Sleek palete na shootinzima i slično (za klijentice su tu ipak high end palete :D )

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)