subota, 18. ožujka 2017.

Vamp usne uz Maybelline New York

Hey guyz! Želim vam brzinski pokazati divne ruževe koje sam pribavila tamo negdje početkom jeseni, a ubrzo nakon toga okrenula sam se tekućim ruževima i ništa drugo nije moglo doći na red. :D Iako ja u posljednje vrijeme najčešće nosim tekuće ruževe, na klijenticama i dalje koristim one klasične, a Maybelline Color Sensational tamne vamp nijanse među onima su za kojima sam često posezala ove jeseni i zime.




Kada su se prve nijanse pojavile na našem tržištu, Maybelline NY Color Sensational Creamy Mattes ruževi dobili su recenziju na mom blogu. U tom se postu nalaze sve informacije o njima, a ja ću ovdje samo ukratko ponoviti da je riječ o jednima od najboljih ruževa u našim drogerijama. Sve su nijanse odlično pigmenirane, lako se nanose, bez ikakvog zapinjanja i gnjavaže. Naziv ih dobro opisuje, baš su creamy matte, odnosno ugodne kremaste teksture, jedni od rijetkih drogerijskih mat ruževa koji zaista ne isušuju. Nakon sušenja postaju mat, ali nikada ne postaju potpuno suhi nego zadržavaju tu dozu kremastosti. Iako se preslikavaju ako usne dodirnete prstima te mogu prelaziti na čaše (ove tamnije nijanse više nego svjetlije iz linkane recenzije), vrlo su postojani i tek će nakon 4-5 sati ili nakon obilnijeg obroka izblijedjeti na unutarnjem dijelu usana.




Prošle jeseni kod nas su stigle tri nijanse Color Sensational mat ruževa iz kolekcije Loaded Bolds, sve onako tamne, duboke i vamp, prave jesenske. Sve sam ih nabavila i odmah sam ih uvrstila u kit, a i sama sam ih rado nosila početkom jeseni, dok nisam krenula s recenzijama tekućih ruževa te sam se posvetila njihovu testiranju i uspoređivanju. Bile su to nijanse Midnight Merlot, Berry Bossy i Blackest Berry, dok sam četvrtu koju možete vidjeti u ovom postu, nijansu Burgundy Blush, donijela iz New Yorka – naravno da u Americi postoji još mnoštvo divnih nijansi iz ove kolekcije. Zapravo, Burgundy Blush ne pripada kolekciji Loaded Bolds te joj je boja poklopca nešto drugačija, no sve zajedno deklariraju se kao creamy matte nijanse i tekstura im je istovrsna.




Burgundy Blush – tamnocrvena nijansa s vidljivim smećkastim tonovima, vrlo lijepa nijansa i definitivno jedna od onih koje svi volimo od prvih jesenskih dana pa sve do kraja zime.

Midnight Merlot – prava bordo nijansa, miks crvene, smeđe i ljubičaste, duboka i seksi. Na meni je vrlo tamna, na ruci i na nekima od mojih modela ispada nešto svjetlija.

Berry Bossy – jedna od omiljenih nijansi među mojim klijenticama tijekom proteklih mjeseci. Predivna tamna bobičasto-ljubičasta, nešto je svjetlija od ostatka i upravo ćete se s njom najugodnije osjećati ako niste navikli na ovako intenzivne nijanse.

Blackest Berry – vrlo tamna ljubičasta plavkastog podtona. Prava dark nijansa, nije za svakoga, meni je najdraža kao dio nekih goth/rock lookova uz intenzivni smokey, ili pak onako u fashion stilu, uz no makeup look na očima i čisti dewy ten. Za pravu, ravnomjernu bold nijansu o kojoj pričam ovaj je ruž potrebno nanijeti u dva-tri sloja.





Sara na usnama nosi nijansu Berry Bossy (shooting za Talya design, photo by Sonja Jug)


Ovako tamne boje na usnama su nezamislive bez odgovarajuće nijanse olovke, a ja moram spomenuti da se ovi ruževi odlično slažu s Aura olovkama za usne. Mislim da je za svaku od ovih nijansi moguće pronaći odgovarajuću Aura olovku. :)


Nosite li tamne ruževe? Sviđaju li vam se ove vamp nijanse? Jeste li isprobali neke od brojnih Maybelline Color Sensational nijansi? :)

4 komentara:

  1. Odgovori
    1. Daaa, fantastične za jesenske i zimske lookove <3

      Izbriši
  2. Uuu, Berry Bossy bi bio moj izbor :)! I ostale nijanse su divne i tebi sve lepo stoje :). Najtamniji ruz koji imam je Rimmelov, iz najnovije mat linije, The Matte Factor, imam samo reci hvale za njega. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Berry Bossy je izbor mnogih, baš je nekako privukao najviše pažnje i mnogima lijepo stoji :) <3 e da, morat ću i ja te Rimmelove ruževe probati :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)