nedjelja, 12. ožujka 2017.

Vreća smeća 1/2017

Došlo je vrijeme za prvi empties post u ovoj godini, potrošilo se sve i svašta. :)




Afrodita Mystic Argan uljni gel za tuširanje i hranjivo mlijeko za tijelo te Jojoba Oil uljni gel za tuširanje i hranjivo mlijeko za tijelo uskoro će dobiti recenziju. Ovo su mi najdraže Afroditine linije za tuširanje i njegu tijela i među najdražima iz drogerijske ponude općenito – njegujuće su, hranjive i divnog, toplog mirisa.




Potrošilo se dosta tuširalica – Palmolive Chocolate Passion kremasti gel za tuširanje i Avon Senses Creamy Fantasy hidratantni gel za tuširanje s karamelom i bademom* odlično su mi odgovarali ove zime - potrošila sam ih u pravi trenutak jer mi dolaskom toplijih dana ovakvi mirisi postaju preteški. Mixa Baby Cold Cream krema za kupanje i tuširanje* nije ostavila neki poseban dojam, a Balea ulje za tuširanje i Dove Purely Pampering gel za tuširanje – badem i hibiskus imala sam već nekoliko puta i pomalo su mi dosadili, iako im ništa konkretno ne nedostaje. :)




Balea kremasto-uljni piling za tuširanje – vanilija i badem i Balea kremasto uljni losion za tijelo – bademovo ulje i miris marula bili su odličan zimski tim. Piling je novitet, dok losion s marulom obligatorno kupujem svake zime, to je definitivno najbolji Balein proizvod za njegu tijela.

Garnier Ultra Doux Mythique Olive intenzivna maska za suhu i krhku kosu odgovarala je mojoj kosi, za razliku od regeneratora iz iste linije koji mi je slabašan. Ipak, nekako mi bolje sjedaju L'Oréal Paris Elseve linije za njegu kose nego Garnier Ultra Doux varijante – moju kosu učine mekšom i podatnijom.




Juvena pjena za čišćenje lica* bila mi je grozna iz jednog razloga – ako bi kojim slučajem makar i kapljica završila blizu oka, oko me užasno peklo. To mi se nije dogodilo ni s jednom umivalicom, koliko se sjećam – druga je stvar ako pokušam skinuti okoloočnu šminku nekim sredstvom koje mi ne odgovara, međutim, ovakav kontakt, koji to zapravo i nije, ne bi smio izazvati toliku reakciju.

L'oréal Paris Extraordinary Oil mlijeko u ulju za čišćenje lica za suhu kožu sviđa mi se i uskoro dobiva svoju recenziju. Uriage Xémose sindet za pranje* pogodan je za lice i tijelo, a ja sam ga koristila kao umivalicu i bio je vrlo ugodno iznenađenje. Uskoro ću pisati o svim Uriage Xémose proizvodima koje sam isprobala.

Garnier dvofazni skidač šminke s očiju klasik je u mojim postovima, ovaj put potrošila sam komada dva. Još ću jednom linknuti prastaru usporednu recenziju Garnier i Mixa dvofaznih skidača, no mislim da mi je vrijeme da napišem novu verziju u koju ću uključiti sve drogerijske dvofazne skidače, s obzirom na to da sam zaista veliki potrošač te kategorije proizvoda.

Garnier Essentials blagi vitaminski tonik bio mi je jedan od favorita u mlađim danima, kad nisam baš toliko isprobavala, a i dalje mu se povremeno vratim. Bocassy micelarna* bila mi je prosječna, za razliku od Bocassy krema i seruma koje redom obožavam, svaki proizvod za njegu lica ovog brenda odlično mi je odgovarao (serum i hidratantna noćna krema te lagana dnevna krema, a uskoro ide recenzija jedne novije kremice i još jednog seruma :) ).




NovExpert serum s vitaminom C* dobio je svoju recenziju – riječ je o serumu koji koži vraća blistavost, oživljava je kao što kava ujutro oživljava mene. :D Nova bočica čeka svoj red i uskoro će biti u upotrebi.

Biotherm Aquasource Night Spa njega, nažalost, nije dočekao svoju recenziju, no mogu reći da se radi o izvanrednoj noćnoj njezi koja djeluje poput hidratantne maske i u kojoj je moja koža uživala. Krema je lagana, a opet konkretna, a kožu ostavlja mekom, hidratiziranom i baršunastom. Biotherm u svom asortimanu krije mnoštvo prekrasnih proizvoda, ja sam ih dosad isprobala preko nekoliko i uglavnom su me oduševili.

Vichy Idealia dnevna krema* vrlo mi je draga, potrošila sam već dvije ili tri teglice. Nju nisam recenzirala, no tu je recenzija Vichy Idealia Skin Sleep noćne kreme, a pisala sam i o Idealia Eyes okoloočnoj njezi. Ajme, dođe mi da ni ne spominjem te stare recenzije s groznim slikama, no hajde, pisati sam i tada znala, dojmovi su ostali isti i šteta mi je zakinuti vas za informacije. :D

O Spoil With Oil uljnom serumu za njegu lica* možete čitati u postu gdje sam grupno predstavila Spoil With Oil proizvode koje sam isprobala. Mixa Cold Cream 24h Moisturizer* koristila sam kao posebnu njegu tijekom zime, u razdobljima kada bi mi koža bila isušena. La Roche-Posay Hydraphase Intense Yeux lagana je okoloočna kremica koja bi vam mogla odgovarati ako nemate konkretne probleme s okoloočnim područjem nego želite samo laganu i ugodnu hidrataciju, izvrsna kao podloga za makeup.




Aveo odstranjivač laka s hibiskusom, Avon Naturals krema za ruke s mirisom lotosovog cvijeta, Balea mini njegujuće kremice – verzija s cvjetnim mirisom, mirisom maline te mirisom naranče i grejpa te Casuelle Cosmetics balzam za usne s mirisom kolačića s bananom. Aveo je standard kod mene, više nema zelenoga s bademom pa kupim prvi koji mi dođe pod ruku. Baleine mini kremice više su slatke nego što su praktične – poklopac se malo teže otvara, a ako se makne zaštitna folija onda se pak otvara prelagano – u svakom slučaju, izgledaju kao da su praktične za nošenje u torbi, ipak to nisu.




Riješila sam se hrpe prastarih sjenila i paleta, ništa od toga već godinama ne koristim i sve je već davno trebalo završiti u smeću. Tu su se našle dvije Deborah paletice – crna u obliku mačke i roza u obliku cvijeta, Avon duo sjenilaLavender, Chestnut, Blue Quartz i Steel Ice (još i danas im znam nazive, nisam ni trebala gledati naljepnice na dnu :D ), nekakvo Oriflame mono lavandasto sjenilo, gotovo potrošena Revlon Colorstay quattro paleta Blushed Wined te pastelna Lancome tester paletica – Sensuel Raffinement. Mislim da ću uskoro morati napraviti još jednu čistku, našlo bi se još toga za bacanje. :D




Dior Pore Minimizer odličan je primer koji volim imati u kitu, svakako kupujem ponovno. Maybelline New York Baby Skin Instant Pore Eraser* klasičan je silikonski primer koji može lijepo zagladiti kožu, ali neće produžiti trajanje šminke niti ima ikakve specijalne efekte. :) Wet n Wild Coverall tekući puder (nijansa Fair) za mene je bio previše svijetao pa sam ga miksala s malo tamnijim i laganijim puderima – usput, Coverall super prekriva, no meni je malo pretežak za dane kada nemam nekih većih problema s licem. Neutrogena Healthy Skin (60 Natural Beige) tamniji je puder koji sam potrošila nakon Šri Lanke. :) Inače, ovo je starija formula koja se više ne proizvodi, meni i mojoj mješovitoj koži bila je odlična, no novija verzija navodno više nije na toj razini.

Make Up For Ever HD u nijansi 117 obavezno kupujem ponovno – naravno, sada je u igri nova, reformulirana verzija, a ova nijansa u novoj se verziji zove Y225 Marble i odlična je za vlasnice svjetlije kože žutog podtona.

Recenziju pjenastog pudera Catrice 12h Matt Mousse (025 Light Beige)* pisala sam davnih dana. Iznenadio me nekim svojim pozitivnim karakteristikama, međutim, puno su mi draži klasični tekući puderi.




Illamasqua kremasto rumenilo Zygomatic mogli ste svojedobno vidjeti među mojim favoritima – Instant crushes #5. Već mi nedostaje i mislim da ću morati ponoviti kupnju. :) Benefit Hoola prekrasan je bronzer prirodnoga tona koji odgovara i vlasnicama svjetlijeg tena.

Clinique paletica kupljena je davnih dana na aerodromu u Tunisu. :D Sadržavala je dva sjenila, dva ruža za usne i jedno rumenilo, sve su nijanse bile prekrasne i sve sam potrošila do posljednjeg grama.
L'Oréal Paris True Match puder u kamenu (nijansa Rose Vanilla) malo je teži nego što to volim kod pudera u kamenu, moram priznati da mi se ne sviđa (za razliku od tekućeg pudera iz iste linije).




Maybelline NY Eraser korektor (nijansa 01 Light) odličan je, kremast i ne uvlači se u borice, često ga kupujem i volim ga imati u kitu. Nije dostupan u našim drogerijama, no tu je MNY Affinitone korektor (nijansa 02 Natural) o kojem se rijetko priča, a ja vam kažem da je također odličan, kremast i lagan, vjerujem da bi zadovoljio svakodnevne potrebe većine korisnica koje nemaju izražene podočnjake i radije će odabrati hidratantniji korektor nego nešto žbukasto.

Catrice Light-reflecting Concealer još je jedan lagani okoloočni korektor/iluminator, problem je u tome što su nijanse pomalo čudne, barem meni nisu sjele, a samog proizvoda u pakiranju je vrlo malo i moguće je da ćete ga potrošiti već nakon desetak korištenja.

Blush kist za tekući puder/korektor nisam često koristila, nedavno sam ga se sjetila i eto, nakon par uporaba počeo se raspadati.




Essence For-bidden Volume maskara* daje solidan volumen, lijepo uvija i mogu reći da sam bila zadovoljna. Eveline Celebrities tuš jedan je od najboljih drogerijskih, mnogi ga obožavaju, meni je također super. Povoljan je i svakako ga isprobajte ako volite tuševe za oči. S druge strane, Maybelline NY Master Duo vrlo je rijedak i nemoguće ga je ravnomjerno nanijeti, njega ne mogu preporučiti.

Physicians Formula Eye Booster tuš u flomiću kupila sam na preporuku The Brush Stash i da, fantastičan je i ovih dana moram kupiti novi. :) Vrlo je pigmentiran, a vrh aplikatora fantastično je precizan. Uz jedan Eyeko tuš koji trenutačno koristim, ovo mi je najbolji flomić-tuš koji sam isprobala i među najboljim tuševima općenito. Što je najbolje, trajao mi je prilično dugo, nije od onih koji se osuše nakon par korištenja. Trajao bi mi još tko zna koliko dugo da prilikom jednog šminkanja nisam zametnula čep među ostalim stvarima i tako se jadan osušio, uginuo na shootingu. :D

Essence Superfine Eyeliner Pen* osušio se prilično brzo, inače je čisti prosjek, jedan od brojnih tuševa u flomiću koji prođu kroz moje ruke, a da ne ostave neki poseban dojam. Essence ima odličan tekući tuš s kistićem u plavom pakiranju – on je vrijedan isprobavanja i, srećom, već je godinama u asortimanu.




Dogodilo se da sam u nekoliko tjedana potrošila hrpu olovaka za obrve, sve su nekako bile pri kraju. Essence Lights of Orient Eyebrow Shaper olovke (nijanse 01 Sunkissed Beauty i 02 Oriental Beauty) predstavljene su u postu posvećenom LE kolekciji Essence Lights of Orient.

Catrice Eye Brow Stylist olovke za obrve hvalila sam još davnih dana u postu The best of Catrice, još uvijek ih volim, još uvijek su mi najdraže drogerijske olovke za obrve, no neću ih više kupovati u skorije vrijeme jer želim isprobati Artdeco, Make Up For Ever i Benefit olovke. Uostalom, neke nijanse ovih Catrice olovčica imam i u zalihama. :)




Uvijek me veseli kada na putovanjima uspijem potrošiti pokoji proizvod te mi na povratku torba bude lakša i imam više mjesta za stvarčice koje sam kupila na samom putovanju. Naravno, na Šri Lanku nosila sam testere, miniće i proizvode koji su mi bili pri kraju. Silne tester vrećice pudera, kremica i sličnoga nisam ni fotkala, tu su samo one (barem malo) veće stvari. Biotherm Aqua-Gelee divna je hidratantna, osvježavajuća, gelasta mazalica za njegu tijela koju sam nedavno recenzirala. Preporučujem je kao krasnu osvježavajuću njegu za ljeto, odlično rashlađuje nakon sunčanja. Douglas Naturals mini dnevna krema za normalnu kožu s organskim arganovim uljem* korištena je prekratko da bih mogla imati konkretne dojmove, kao i Nivea Hairmilk mini šampon i regenerator. Tu su i razni mini gelovi za tuširanje/šamponi/losioni.




Vichy Idealia BB krema ima potencijala (volim cijelu Idealia liniju) – svako toliko potrošim neki tester ove BB kreme i uvijek zaključim da ima potencijala, no nikad je ne kupim jer zapravo više volim klasične lagane tekuće pudere. Ipak, na Šri Lanci BB kremice su mi bile nezamjenjive kao jedina podloga za večernje izlaske, dodala bih im samo nekoliko kapljica jednog tamnijeg pudera koji sam nosila jer su mi sve ubrzo postale presvijetle. :)

Na putovanju sam potrošila i malenu Hands of Hope kremu za ruke iz nekog od američkih beauty box izdanja, Yves Rocher miris od kokosa koji obožavam već godinama, ultralagani Oriflame The One korektor za podočnjake (koji je meni zapravo super jer nemam izražene podočnjake), Nivea Repair & Targeted Care mini šampon i regenerator. Olival SOS losion nakon sunčanja* imam od prošle godine, dobar je, ali zapravo nakon sunčanja najviše volim koristiti rashlađujuće gelove i kreme kao što su već spomenuti Biotherm Aqua-Gelee i razni aloe vera gelovi – Olival također ima svoj aloe vera gel.

Douglas Naturals mini gel za tuširanje s organskim arganovim uljem* potrošila sam u dva korištenja, no mogu reći da me cijela ta linija s arganovim uljem zainteresirala i voljela bih je bolje istražiti.

Dakako, opet je tu milijun nekih nebitnih minića – to su gelovi za tuširanje, losioni za tijelo, šamponi i regeneratori za kosu. :D

Što ste vi potrošili u zadnje vrijeme, a da je vrijedno spomena? :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

2 komentara:

  1. Ovaj MNY Affinitone korektor mi je odličan i baš sam o njemu pisala u zadnjem postu. Složila bih se s Tobom da je malo "zapostavljen". Već je pri kraju i mislim da će se kupnja istoga ponoviti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si ga i ti primijetila unatoč tome što nije razvikan :)) ja sam ga baš uvrstila i u favorite veljače, baš je proizvod na mjestu i za moje okoloočno područje je odličan

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)