srijeda, 1. ožujka 2017.

YSL Le Teint Touche Éclat

Večeras vam želim predstaviti puder koji već neko vrijeme imam u svom kitu. YSL Le Teint Touche Éclat lansiran je dvadeset godina nakon kultnog YSL Touche Éclat iluminatora, a u međuvremenu je izašla i poboljšana verzija – ja sam isprobala oba, a trenutačno imam jedan primjerak starije verzije i jedan iz novijeg izdanja. Kod starije verzije, koliko sam shvatila, brend i naziv proizvoda ispisani su okomito, duž bočice (lijevi puder na mojim fotkama), dok je kod starije verzije logo i naziv otisnuti normalno (desni puder na fotkama).




Standardna količina od 30 ml smještena je u elegantnu, usku (i nešto težu) staklenu bočicu s funkcionalnom pumpicom i zlatnim čepom – dizajnirana je tako da izgleda luksuzno i prati standard na koji smo navikli kod YSL-a. Ja ove pudere stalno nosim u koferu, stisnute između hrpe drugih pudera, tako da su se poklopci prilično izgrebli, a zlatna slova s pakiranja počela su blijedjeti, no to nije ništa neobično s obzirom na spomenute uvjete u kojima 'žive'. :) Važno mi je da se poklopci i dalje odlično drže, za razliku od onih kod Make Up For Ever HD pudera koji su mi pukli na svih 7 bočica koje posjedujem.




Ovaj puder sadrži reflektirajuće čestice i stvoren je kako bi osvijetlio lice i podario mu onaj famozni radiant glow, odnosno blistavost. Baš kao što to čini YSL Touche Éclat na odabranim dijelovima lica. :) Puder je lagan, prozračan i hidratantan, na licu izgleda vrlo lijepo i prirodno, a prekrivanje mu je blago do srednje i definitivno nije namijenjen koži s nepravilnostima. Ipak, predivno će ujednačiti ten i može prekriti lagano crvenilo i sitne ožiljke, a može se i nadograditi do određene mjere. Logično s obzirom na njegova svojstva, ovaj puder nije za masnokošce ni za one koji općenito vole mat izgled kože. Štoviše, masnokošci i oni s izraženim nepravilnostima najčešće svesrdno popljuju ovaj puder ako ga kojim slučajem probaju. :D Odličan je na suhoj i zreloj koži, također i koži koja izgleda umorno i beživotno jer je fantastično oživljava te ga rado koristim na klijenticama čija koža pripada nekom od tih tipova/stanja. Na mojoj mješovitoj koži nakon nanošenja izgleda lijepo, no moram ga matirati barem na T-zoni i malo pripaziti tijekom dana kako se ne bih zasjajila. Nakon 5-6 sati nestaje mi s nosa, nakon toga pomalo nestaje i s ostatka T-zone, a na ostatku lica drži se sasvim dobro, iako zahtijeva dodatno matiranje ako se ne želim previše sjajiti. Na suhoj i normalnoj koži traje duže, a primer i puder za fiksiranje (u prahu ili kamenu) dodatno će mu produžiti trajnost.

Tekstura mu je na vodenastoj strani i curit će ako ga nanesete na ruku. Lako se blenda i divno stapa s kožom, ali, kao što sam spomenula, konkretnije nepravilnosti neće prekriti, a vrlo izražene pore mogao bi naglasiti. Najlakše ga nanosim kistom, i to nekim od standardnih kistova koje najradije koristim za tekući puder – Sigmine varijante, Everyday Minerals Flat Top Brush, Real Techniques Expert Face Brush... Nakon nanošenja ugodan je i na licu izgleda predivno, o nekakvom efektu maske ili težini na licu nema ni govora. Lice izgleda svježe, zdravo i razbuđeno. Puder nema zaštitni faktor (barem ova europska verzija koju ja imam) i odlično se fotka, što mi je jako bitno kod pudera koje imam u kitu.

Nisam sigurna koliko je nijansi dostupno u našim parfumerijama (u Douglas web shopu ima ih 8), no znam da se dijele u tri kategorije s obzirom na podton i možete ih raspoznati po oznakama – B (Beige) označava neutralne nijanse, BR (Beige Rosé) su roze, odnosno hladne, a BD (Beige Doré) žute, odnosno tople. Ja trenutačno imam nijansu BD10 u starijoj verziji i nijansu B30 novije formule, međutim, neke nijanse nakon reformulacije nisu ostale identične pa o samim nijansama neću previše pričati, najbolje ih je pogledati u parfumeriji.





Što se tiče razlike između starije i novije verzije, ja sam primijetila određenu razliku u prekrivanju i trajnosti – nova verzija malo bolje prekriva (i time je mrvicu, ali samo mrvicu manje lagana) i nešto je postojanija na licu pa je nestajanje pudera s masnije T-zone odgođeno za koja dva-tri sata, no ipak se može reći da je to i dalje onaj isti tip pudera, namijenjen istoj kategoriji korisnica kao i u prethodnoj verziji. :)

Cijena mu iznosi oko 400 kn (405 kn u Douglas web shopu), a ja sam ga uglavnom kupovala u Douglasu kada bih uhvatila 30% popusta.

YSL Le Teint Touche Éclat divan je puder koji bih preporučila vlasnicama normalne, suhe i zrelije kože, ljubiteljicama laganih pudera koji na licu izgledaju prirodno i pružaju blistav izgled, odnosno koži će podariti onaj zdravi sjaj.


Jeste li isprobali ovaj puder? Koji tip kože imate i kakve pudere volite? :)

4 komentara:

  1. Nisam koristila ovaj puder, međutim mene iznenadila činjenica da ti je svim Makeup For Ever pukao čep na bočici. Namjeravam kupiti njihov puder...ipak su oni renomirani brend i čudno mi je da im se to događa sa ambalažom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma gle, ja sam često na terenu s koferom u kojem su proizvodi nagurani u onim prozirnim torbicama, tu je i trenje i puno mi ambalaža ne izdrži kako bi se čovjek nadao. Ali ovi MUFE HD poklopci su stvarno pain in the ass jer ono, u žurbi ne očistim baš uvijek otvor pumpice kako spada i onda kad poklopci popadaju sve se u torbici zaprlja. Ali dobra je vijest da sam čula da je pakiranje novog, reformuliranog HD pudera puno bolje (ono sa srebrnim prstenom). :)

      Izbriši
  2. Jedna od najdražih mi pudera ikad! :D TOLIKO!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ti obožavaš YSL, drago mi je da voliš i ovaj puder jer stvarno je zakon! :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)